Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
84901/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Lauran tekemiset pyörivät koko ajan Heidin ympärillä? Onko sillä joku pakkomielle Heidiin?

Vierailija
84902/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura sen kirjoitti. Jokapaikan kade ulisija, itsekäs täys mulkero vanhapiika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84903/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Milena vielä nähnyt kootut klipit Heidin nimeämispisteiden perustelut vs mitä Milena selitti muille Heidin perusteluiksi.

Vierailija
84904/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena voisi kysyä Millulta bb:n jälkeen tviitistä. Milluhan kertoi tietävänsä kuka sen kirjoitti.

Niin tietää, sanoi vielä Lauralle, ettei siitä pitänyt tulla niin iso juttu. Tuskin Millu tietäisi, jos se Heidi olis ollut, kirjoittaja kuuluu Millun lähipiiriin tai sit on Millu itse. Eikö kukaan Milenan kavereista ole katsonut 24/7. Törkeetä tuo Milensn käytöstä, vielä studiossakin piti Heidiä suolata!

Voisko se olla Aleksi?

Ei voi olla Aleksi, se oli Heidi.

Vierailija
84905/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis on Milenalla otsaa vielä studiossakin haukkua Heidi ja useaan otteeseen. Mikä rimanalitus! Jopa Kirsi osas käyttäytyä...Milena katso peiliin!

Onpa talossa vapautunut tunnelma ja jutut tånä iltana, mistäköhän johtuis 🤔 ?

Vierailija
84906/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena voisi kysyä Millulta bb:n jälkeen tviitistä. Milluhan kertoi tietävänsä kuka sen kirjoitti.

Niin tietää, sanoi vielä Lauralle, ettei siitä pitänyt tulla niin iso juttu. Tuskin Millu tietäisi, jos se Heidi olis ollut, kirjoittaja kuuluu Millun lähipiiriin tai sit on Millu itse. Eikö kukaan Milenan kavereista ole katsonut 24/7. Törkeetä tuo Milensn käytöstä, vielä studiossakin piti Heidiä suolata!

Voisko se olla Aleksi?

Ei voi olla Aleksi, se oli Heidi.

Eikö tyypit sitä katsoneet vai miksi sillä spekuloidaan? Mä katsoin silloin ja Merve kirjoitti sen twiitin.

Vierailija
84907/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten 36v ei pärjää 21v:lle?

Miten niin ei pärjää?

Niin alistuu Heidin tempauksiin. Miellyttää tätä ja sitten valittaa miten ärsyttävä Heidi on. Outoa kun ei uskalla suoraan puhua.

Tuota kutsutaan nimellä käytöstavat.

Vierailija
84908/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi juonii. Esittää olevansa naisten kanssa kimpassa mutta antaa häätöäänet Lauralle. Utvii tietoja joita äijille kertoa.

Kyllä tuolla kaikki talon naiset tietävät tilanteen. Vaihtoehtoina Sallalla ja Millulla on olla Reeolle mieliksi tai pelata kimpassa Lauran kanssa. Reeo-vaihtoehto tarjoaa paremman mahdollisuuden päästä finaaliin, mutta jos häätöuhkaan joutuu kolme, parempi vaihtoehto on jakaa kolmeen naiseen häätöpisteet (9) taidolla tai tuurilla roomalaisille niin että heitä saisi jopa kaksi penkille.

Vierailija
84909/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on ihan into piukeena kun pääsee taas Reeon kanssa olkkariin.

No joo, arvaa mihin se innokkuus johti? Asia on juuri niin kuin sanoin 1-2 kk sitten. Eli Reeoa kiinnostaa juoniminen ja haluaisi käydä aikuismaista keskustelua. Mutta Heidi pitää Reeoa äidinkorvikkeena/terapeuttina, koska Heidi puhuu 99% vain itsestään. Hirveä puheripuli, minä sitä, minä tätä, mun jutut, minä minä. Heidi ei tarttunut mihinkään Reeon juttuihin, vaan käänsi kaiken itseensä. Raskas ja itsekeskeinen ihminen.

Vierailija
84910/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Milena, sinä sait Heidin niin pahasti ahdisteltua että epäröi muistiaan, sanoisin että olit ja olet ennenkaikkea kiusaaja.

Kyllä teit kärpäsestä härkäsen.

Mieti nyt tai sanon sen sittenkin suoraan, tämä oli ykkössyy miksi lensit yli käenpesän.

Hyvin sanottu Milenasta! Tuollaisen kuvan sinusta saimme joten "minkä taakses jätit sen edestäs löysir"!

Vierailija
84911/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, arvaa mihin se innokkuus johti? Asia on juuri niin kuin sanoin 1-2 kk sitten. Eli Reeoa kiinnostaa juoniminen ja haluaisi käydä aikuismaista keskustelua. Mutta Heidi pitää Reeoa äidinkorvikkeena/terapeuttina, koska Heidi puhuu 99% vain itsestään. Hirveä puheripuli, minä sitä, minä tätä, mun jutut, minä minä. Heidi ei tarttunut mihinkään Reeon juttuihin, vaan käänsi kaiken itseensä. Raskas ja itsekeskeinen ihminen.

Alapeukuttajalle: jos et usko, niin kelaa nauhaa ja kuuntele itse. En ymmärrä Heidin suosiota sitten yhtään. Ei ole erityisen kiltti puhuessaan ihmisistä tai ihmisille. Vauhkoaa ja paasaa kuin pikkulapsi. Ja ratsastaa Reeon kimpassa. On aika juonikas, mutta yrittää peittää sen pikkulapsiesityksen taakse.

Vierailija
84912/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin minäkin.

Vierailija
84913/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi juonii. Esittää olevansa naisten kanssa kimpassa mutta antaa häätöäänet Lauralle. Utvii tietoja joita äijille kertoa.

Kyllä tuolla kaikki talon naiset tietävät tilanteen. Vaihtoehtoina Sallalla ja Millulla on olla Reeolle mieliksi tai pelata kimpassa Lauran kanssa. Reeo-vaihtoehto tarjoaa paremman mahdollisuuden päästä finaaliin, mutta jos häätöuhkaan joutuu kolme, parempi vaihtoehto on jakaa kolmeen naiseen häätöpisteet (9) taidolla tai tuurilla roomalaisille niin että heitä saisi jopa kaksi penkille.

Eihän nuo kolme Rooman ulkopuolista ymmärrä niitä pisteitä jakaa fiksusti, tai tuntuu että vaikka ymmärtäisivät eivät halua. Koska kuvittelevat että siitä on jotain pahaa, kun sopii ja laskee pisteet. Luulevat että on parempi jauhaa ihmisistä henkilökohtaisella tasolla. Sitähän se pelaaminen on, että liittoudutaan ja liiton mukaan sovitaan ja jaetaan pisteet. Ei se mitään kylmää ja kamalaa touhua ole, helppoa kun ei tarvitse henkilökohtaisuuksiin mennä.

Vierailija
84914/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Lauran tekemiset pyörivät koko ajan Heidin ympärillä? Onko sillä joku pakkomielle Heidiin?

Taitaa vaan olla hiukan kade.

Vierailija
84915/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Reeolle on kuitenkin tärkeää sitouttaa ailahtelevainen mutta alusta asti mukana ollut liittolainen ryhmäänsä. Heidi saa hänen seurassaan purkaa mieltään.

Vierailija
84916/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vaan olla hiukan kade.

Ei ole kade, eikä ole pakkomiellettä Heidiin, mutta jos Rooman puolustusmuurit jostakin voivat pettää, niin siitä kohdasta.

Vierailija
84917/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo kolme Rooman ulkopuolista ymmärrä niitä pisteitä jakaa fiksusti, tai tuntuu että vaikka ymmärtäisivät eivät halua. Koska kuvittelevat että siitä on jotain pahaa, kun sopii ja laskee pisteet. Luulevat että on parempi jauhaa ihmisistä henkilökohtaisella tasolla. Sitähän se pelaaminen on, että liittoudutaan ja liiton mukaan sovitaan ja jaetaan pisteet. Ei se mitään kylmää ja kamalaa touhua ole, helppoa kun ei tarvitse henkilökohtaisuuksiin mennä.

Nyt tuli sinulta sekavaa legendaa. Kuvitteletko etteivät nuo tuolla tiedä, missä mennään? Kyllä tietävät, ja kaikki hakevat paikkaa finaaliin. Se mitä tuolla ajan kuluksi puhutaan ei vaikuta itse nimeämisiin millään tavalla.

Vierailija
84918/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin minäkin.

Kuten myös.

Vierailija
84919/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, kun Millu usein valittaa, että makuupussi haisee pahalle tai roolivaatteet lemuavat. Ei kuitenkaan välitä, että jotkut eivät pidä karmeista lemuista, joita itse oikein tarkoituksella päästelee lähituntumassa. Voisi mennä vessaan tai pihalle purkautumaan.

Vierailija
84920/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli sinulta sekavaa legendaa. Kuvitteletko etteivät nuo tuolla tiedä, missä mennään? Kyllä tietävät, ja kaikki hakevat paikkaa finaaliin. Se mitä tuolla ajan kuluksi puhutaan ei vaikuta itse nimeämisiin millään tavalla.

No Laura ei kyllä missään välissä ole kyennyt laskemaan, että millä pistemäärillä saavat jonku häätöön jne. Ei Lauralla ole tuolla sellasta pelipäätä, mitä tarvis jos haluaa taktikoida. Kyllähän tuon näki siitäkin, kuinka monta kertaa Reeoa yritettiin saada häätöpenkille siinä onnistumatta. Mialla varmaan enemmänkin, ja Sallalla pitäis ainaki olla kun on Rooman riveissä ollut harjoittelemassa kunnon taktikointia.

Ketju on lukittu.