Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
84861/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Crystal huomenna. Odotin kyllä SomeLauroja.

Minä en😡

Vierailija
84862/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä äkkiä tuo Kim Sainio loukkoon-todella tökeröä koko ajan syyttä haukkuu Miikkaa.

Miikka on suorasanainen , herkkä, huipputavallinen ihminen. Häneen on niin helppo samaistua.

Meillä monella on elämässä taloudellisia vaikeuksia ja Miikka on hyvä esimerkki , niistä voi nousta.

Maku menee koko ohjelmasta ,jos lellikki Reeo voittaa.

Äänet annamme kaikille muille, muttei Reeolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84863/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena voisi kysyä Millulta bb:n jälkeen tviitistä. Milluhan kertoi tietävänsä kuka sen kirjoitti.

Vierailija
84864/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Twiitti - se suuri mysteeri - joka ajoi Milenan lähes hysterian valtaan. Selviääkö sen kirjoittaja nyt ?

Twiitin kirjoittaja voi olla myös Milena. En vain ymmärrä miksi ei voi tunnustaa ja pitkittää jos siis twiitin kirjoittaja on Milena itse.

Vierailija
84865/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tämä on vaikeaa ymmärtää, mutta twiitin kirjoitti Heidi.

Eikä kirjoittanut, ed viikolla Laura kysyi Mialta, et tiedätkö kuka sen kirjoitti, niin lähes myönsi, et tietää ja että siitä ei pitänyt tulla niin iso juttu. Kirjoittaja on itse Mia, Aleksi tai Merve. Merve kyllä mielestäni tunnustikin sen Lauralle.

Se kirjoittaja oli Heidi.

Vierailija
84866/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenalle tiedoksi.

Se twiitti oli ihan aiheesta kirjoitettu.

Totta joka sano.

Milena et kestä mitään. Edes totuutta.

Vierailija
84867/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena sanoo pelaamiseksi jyräämistä, alistamista, hyökkäävää käytöstään, jota ei muut saaneet kontrolliin. Hah hah, Suomessa ei todellakaan ole totuttu tuollaiseen kiusaajan käytökseen. Eikä ikinä saakaan hyväksyä sellaista!

Pettymys, että Kimi hyväksyy moisen käytöksen ja tuki Milenaa.

Heidi on nuori, oikeasti älykäs, herkkä, häntä Milena kurmotti törkeästi, johon BB ei puuttunut. Heidi joutui erittäin paineiseen tilanteeseen Milenan käytöksen vuoksi. Sen näki Heidistä pitkään.

Pelaamisella ei saa oikeuttaa huonoa käytöstä.

Vierailija
84868/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan studiolähetys! Sainio nuoleskeli Milenaa, joka käyttäytyi entiseen ylimieliseen tapaansa ja vielä studiosta käsin mustamaalasi Heidiä. Katkera, omalle käytökselleen sokea 31-vuotias. Hyi hitto! Onneksi matka talossa tyssäsi tähän.

Vierailija
84869/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Sainio koko ajan haukkuu Miikkaa.

Sainiota selvästi ärsyttää, kun ei itse ole enää nuori :D

No eikä ärsytä. Sairas on, MS- tauti ollut jo vuosia, haittaa liikkumistakin. Tsemppiä hänelle!

Vierailija
84870/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että tämä on vaikeaa ymmärtää, mutta twiitin kirjoitti Heidi.

Milloin Heidi kertoi Millulle kirjoittaneensa twiitin? Millu on ainut joka kertonut tietävänsä sen kirjoittajan.

Vierailija
84871/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena sanoo pelaamiseksi jyräämistä, alistamista, hyökkäävää käytöstään, jota ei muut saaneet kontrolliin. Hah hah, Suomessa ei todellakaan ole totuttu tuollaiseen kiusaajan käytökseen. Eikä ikinä saakaan hyväksyä sellaista!

Heidi on nuori, oikeasti älykäs, herkkä, häntä Milena kurmotti törkeästi, johon BB ei puuttunut. Heidi joutui erittäin paineiseen tilanteeseen Milenan käytöksen vuoksi. Sen näki Heidistä pitkään.

Samalla tavalla pelaa lörö Laura. Silti peräkammarin pojat äänestää sitä. 

Vierailija
84872/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että Miikkaan on helppo samastua. No ei ole. Sillähän on ulosottovelkojakin joista ite kertoi.Mä en pidä tyypistä.Ei semikään inhokki ole mutta ei siinä vaan ole mitään kiinnostavaa.

Vierailija
84873/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että laura on myös rakastunut heidiin.

Ei uskalla myöntää että on lepakko.

Ne miespuheet ovat täyttä puppua.

Vierailija
84874/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Twiitti - se suuri mysteeri - joka ajoi Milenan lähes hysterian valtaan. Selviääkö sen kirjoittaja nyt ?

Twiitin kirjoittaja voi olla myös Milena. En vain ymmärrä miksi ei voi tunnustaa ja pitkittää jos siis twiitin kirjoittaja on Milena itse.

Loistava ajatus, Milena kyseli kaikilta kuka sen kirjoitti, kaikki sanoivat : en se minä ollut.

Jäljelle jää vain MILENA. M.o.t.

Vierailija
84875/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla pelaa lörö Laura. Silti peräkammarin pojat äänestää sitä. 

Ei pelaa. Etkö ole huomannut eroa?

Vierailija
84876/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että laura on myös rakastunut heidiin.

Ei uskalla myöntää että on lepakko.

Ne miespuheet ovat täyttä puppua.

Onko hänen siskonsa myös lebso?

Vierailija
84877/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 36v ei pärjää 21v:lle?

Vierailija
84878/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Sainio koko ajan haukkuu Miikkaa.

Sainiota selvästi ärsyttää, kun ei itse ole enää nuori :D

Kenelle tahansa meistä voi tulla sairaus, joka estää elämästä täyttä elämää. Toivon, ettei kukaan joutuisi sen takia pilkan kohteeksi. Se on vaan turha toivo.

Vierailija
84879/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena voisi kysyä Millulta bb:n jälkeen tviitistä. Milluhan kertoi tietävänsä kuka sen kirjoitti.

Niin tietää, sanoi vielä Lauralle, ettei siitä pitänyt tulla niin iso juttu. Tuskin Millu tietäisi, jos se Heidi olis ollut, kirjoittaja kuuluu Millun lähipiiriin tai sit on Millu itse. Eikö kukaan Milenan kavereista ole katsonut 24/7. Törkeetä tuo Milensn käytöstä, vielä studiossakin piti Heidiä suolata!

Vierailija
84880/100630 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tietää, sanoi vielä Lauralle, ettei siitä pitänyt tulla niin iso juttu. Tuskin Millu tietäisi, jos se Heidi olis ollut, kirjoittaja kuuluu Millun lähipiiriin tai sit on Millu itse. Eikö kukaan Milenan kavereista ole katsonut 24/7. Törkeetä tuo Milensn käytöstä, vielä studiossakin piti Heidiä suolata!

Ei kannata ajatella liian monimutkaisesti. Valkoisia valheita päästelevä Heidi oli kirjoittaja.

Ketju on lukittu.