Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ninnannunna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelimme käytöstavoista ja mietimme mihin katosi miesten hieno tapa, nostaa aina hattua naisen tavatessaan. Joku piti erittäin pahana, kun nuoret miehet jopa syödessään pitävät lippalakkia päässään ja studioissakin ollaan näköjään villamyssy päässä. Miksi, en kehtaa huomauttaa pojalleni.
Mitä hienoa jossain hatun nostossa?
Arvasin tämän, oli se kotimaisissa leffoissa toki hieno juttu. Itse en ole sitä kokenut, mutta lippalakki ja myssi päässä pikkasen kyllä häiritsee. Kuten nytkin studiossa keltainen myssy aikuisella miehellä, nainen on kammannut hiuksensa.
Voi että, niinkö kamalaa tuo on? Naiset tietysti saavat pitää päähineitä ihan miten haluavat. Hitto mitä kuraa.
Joo, jos Jannilla ois joku oikein ihana hattu studiossa, niin kyllä sitä ihasteltaisiin! Ihan eri asia!
Naiset haluaa tasa-arvoa mutta eivät hyväksy miehillä päähineitä.🤔
Naiset haluaa tasa-arvoa mut samalla finaaliviikolle vain naisia, miehet pois. Just näinhän se "feminismikin" nykyää toimii.
Haha, monen kautena lopussa on ollut joku yks nainen, kuten Anu tai Jassu. Siitähän ei ollenkaan maristu. Nyt on sitten kauhea haloo kun tilanne alkaa olla toisin päin.
Ninnannunna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelimme käytöstavoista ja mietimme mihin katosi miesten hieno tapa, nostaa aina hattua naisen tavatessaan. Joku piti erittäin pahana, kun nuoret miehet jopa syödessään pitävät lippalakkia päässään ja studioissakin ollaan näköjään villamyssy päässä. Miksi, en kehtaa huomauttaa pojalleni.
Mitä hienoa jossain hatun nostossa?
Arvasin tämän, oli se kotimaisissa leffoissa toki hieno juttu. Itse en ole sitä kokenut, mutta lippalakki ja myssi päässä pikkasen kyllä häiritsee. Kuten nytkin studiossa keltainen myssy aikuisella miehellä, nainen on kammannut hiuksensa.
Voi että, niinkö kamalaa tuo on? Naiset tietysti saavat pitää päähineitä ihan miten haluavat. Hitto mitä kuraa.
Joo, jos Jannilla ois joku oikein ihana hattu studiossa, niin kyllä sitä ihasteltaisiin! Ihan eri asia!
Naiset haluaa tasa-arvoa mutta eivät hyväksy miehillä päähineitä.🤔
Naiset haluaa tasa-arvoa mut samalla finaaliviikolle vain naisia, miehet pois. Just näinhän se "feminismikin" nykyää toimii.
Miehet maksaa suurimmaks osaks eniten veroja Suomessa ja naiset valittaa pienistä palkoista.
Voi vit, Sainio sanoo että Miikka on menetetty, häädöstä? jos selviää ekana turvaan. On pahoillaan.
Todellakin sen lauluja laulat jonka leipää syöt, eli tuotannon ääni puhuu, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa nähdä ens viikollakin vielä ton Miikan paasausta omasta erinomaisuudestaan? En käsitä miten noi kanssa-asukit kestää sitä. Yhtään.
Minä 😊 lähti just pari ääntä Miikalle.
Hyvä! Itseäni Miikka on alkanut ärsyttää, mutta mieluummin hänelle toivon jatkoa talossa kuin Milenalle. Nyt ääniä Sallalle, jotta Sainion taas hehkuttama Milena saadaan ulos!
Lauran suosio perustuu... Mihin? Siihen sen siskoon?
Upeaa, Miikka pääsee turvaan, ihana mies.👍
Mä meen kohta saunaan, oispa Heidi siellä!
...voi se Jannikin tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa nähdä ens viikollakin vielä ton Miikan paasausta omasta erinomaisuudestaan? En käsitä miten noi kanssa-asukit kestää sitä. Yhtään.
Minä 😊 lähti just pari ääntä Miikalle.
Nyt ihan aito kysymys ilman ilkeilyä; kerrotko mikä on Miikassa niin hienoa että laitat omia pennosia hänen puolesta ?
Hyvä Kim, Milenasta oot ihan oikeessa!
Laura vois olla symppis, mut häiritsee toi Heidistä valittaminen ja sitten ystävän esittäminen. Ystävä uskaltaa sanoa negatiivisetkin asiat suoraan. Arvostaisin Lauraa jos selvittäisi asiat ja keskittyisi sitten muuhun. Jatkuva valittaminen on raskasta.
Onneks toi äänestystilanne tulee muuttuun huomiseen iltaan mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kato enää big brotheria jos Miikka jää
No et kyllä menetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottava tuo Kim Sainio, kun haukkuu koko ajan Miikkaa , vaikkei mitään aihetta ole. Ei järkevää.
Miikka johtaa nyt, Sainiokin toivoi, ette Lörö sais noin paljon ääniä. Ja hänen mielestä Reeo on ansainnut finaalipaikan, hän on pelannut parhaiten.
Hauska toi Sainio, sanoi et läppä tai machine jäänyt kotiin, ja et tyyppi "mainostanut" itseään valheellisesti astuessaan taloon!
Ihan kamalaa ,kun itse tv ihmisenä Sainio saa kehua tuota tuotannon lellikki Reeoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa ,kun itse tv ihmisenä Sainio saa kehua tuota tuotannon lellikki Reeoa.
Häh? Eikö se ollutkaan Sofia? Vai Laurako se nyt oli?
Ei toi Miikan videopuhelu voi ainakaan lisätä sen suosiota 😂
Pisän edelleen Sallasta, vaikka onkin Milenan kaverina. Milena ulos.
Miikka johtaa nyt, Sainiokin toivoi, ette Lörö sais noin paljon ääniä. Ja hänen mielestä Reeo on ansainnut finaalipaikan, hän on pelannut parhaiten.