Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kenelläkähän niitä syyliä on naamassa?Kattokaa Lauran naamaa!
Vierailija kirjoitti:
Janni on niin suloinen hienostuneen nokkansa kanssa. 😍
Janni on edelleen kankea juontaja. Hänen koiransa oli kyllä ihana. 😍
Aiemmin Kimin vierailut ovat olleet huumorin ilotulitusta. Tällä kaudella ei onnistu. Yritetään sitten vaikka koiran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tota Miikka-jeesusta äänestää?
Varmaan sokeet opetuslapsensa.
Kiitos Sainio, kusen hunajaa! <3
Kim Sainio haluaa Miikkan ulos, jeeeeeee! Samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Jee Miikka johdossa! Lauran ilme kun ei pääsisikään turvaan!😊
Höpsis. Nyt on annettu vasta joitain satoja ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa mukava, kun Miikka sais sen kolkut donaa ja voittais. Poikaon käynyt kovan koulun elämässään, ryhhdistäytynyt kaikin tavoin. Jakais varmaan voitostaan heikossa asemassa oleville.
Ai että Miikkako ajattelisi muita kuin itseään? Salli mun nauraa
No, ei ajattele todellakaan. Muutenkaan en ymmärrä miksi pitäisi toivoa voittoa ja sitä myöden rahoja saavaksi sellainsta henkilöä, joka on jo aiemmin sössinyt raha-asiansa ulosottoon asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi perskele ton Sainion kommenttia Eikö Miikkankin ole lupa pelata, eihän tässä persoonallisuutta mitata, eikös teemana juuri ja vieläkin ole pelaaminen.
Melkoinen tuuliviiri tuo Sainio. Ei jatkoon.Sainio katsoo pelkkiä koosteita, on itse todennut sen.
No hei on se Sainio villamyssy päässään ihan hyvä välillä.
Nariseva ääni kirjoitti:
Spläässhiä!
Aiheellinen huoli.
Sisko tuhlaa omaisuuden Lauran ääniin, ihan turhaan, se ei voita!
Vierailija kirjoitti:
Sainio toivoisi Reeolle voiton
Jostain ollaan Sainion kanssa samaa mieltä.
Reeo voittoon! 👍🏻
Jes, kannatti laittaa Miikalle ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tota Miikka-jeesusta äänestää?
Varmaan sokeet opetuslapsensa.
Mä äänestän Miikaa, jos vaan kaikki naiset on finaaliviikolla, niin ei sitä kato Erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
Sofia on ihana.
Oletko ostanut jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sainio panee parastaan 😂 Laura ulos!
Hyvä Sainio, ihan oikein sanoi, et Lörön hajoaminen alhaisissa ärsytti ja ettei tuollainen kilpailija ansaitse olla johdossa äänestystilanteessa. Niinpä sitä tässä kaikki muutkin ihmettelee. Annan itse ääniä Miikalle, ei kaikkia miehiä ulos.
Mikä juttu tämä "ei kaikkia miehiä ulos" on? Tähän Miikka ja Reeokin turvautuu aina, itse hääti liiat miehet ensin talosta jotta voi sitten tällä verukkeella ratsastella talon "pakollisella mieskiintiöllä". Vapaamatkustajia molemmat.
Minä äänestän aina riippumatta siitä mitä sukupuolta ihminen on.
Miikka miettii talossa finaaliviikon äänestyksiä.
Pliis heitetään se ulos huomenna niin voi seurata finaalia kotisoffalta ja jeesustella sieltä ihailevan tyttökaverin kainalossa.
Miikka ei edes mieti et vois lähteä huomenna. Kovin on itsevarma. Mikä ei sinänsä yllätä yhtään kun tosta hyypiöstä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa mukava, kun Miikka sais sen kolkut donaa ja voittais. Poikaon käynyt kovan koulun elämässään, ryhhdistäytynyt kaikin tavoin. Jakais varmaan voitostaan heikossa asemassa oleville.
Ai että Miikkako ajattelisi muita kuin itseään? Salli mun nauraa
No, ei ajattele todellakaan. Muutenkaan en ymmärrä miksi pitäisi toivoa voittoa ja sitä myöden rahoja saavaksi sellainsta henkilöä, joka on jo aiemmin sössinyt raha-asiansa ulosottoon asti.
Ai, eikös juuri viime kautena sellainen voittanut? Meinaan Jasmiina.
Ainoa voittaja bb-historiassa josta en yhtään tykännyt.
Spläässhiä!