Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vingunnat loppuneet kuin seinään..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut selväksi, että Heidi ei olisi pärjännyt tuolla Alhaisissa, kun on jo nyt hajalla.
Hänellä on migreeni. Samanlainen kun oli kun hän oli yltäkylläisyydessä ylhäisissä. Migreeni on veemäinen sairaus, itse syön siihen estolääkettä tällä hetkellä.
Harvemmin ne noin usein tulee. Itsellänikin on migreeni.
.Ei hänellä ole tullut kuin juomisen jälkeen. Nyt taitaa enemmänkin olla kyse henkisen puolen pettämisestä.
Tai kenties siitä, että eräs sydämeltään puhdasta pahuutta edustava, katkera ämmänkuvatus hyökkäsi häntä vastaan aivan täysin aiheetta toisten edessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näköjään tuo Lörö alkanut jo mielistelemään äänestäjiä, niin on hyväntuulista, jopa hymyillyt pari kertaa, vaikka muuten naama norsun v:llä ja yritää olla ystävällinen jopa Reeolle. Kuule ei mene läpi tuo teeskentely, 24/7 on katsottu. Miikalle annan ääniä.
Samalla kaavalla Laura on aina mennyt kun on ollut äänestyksessä, niin läpinäkyvää esitystä. Jos säästyy häädöltä, naama on ma-pe taas elefantin elimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut selväksi, että Heidi ei olisi pärjännyt tuolla Alhaisissa, kun on jo nyt hajalla.
Hänellä on migreeni. Samanlainen kun oli kun hän oli yltäkylläisyydessä ylhäisissä. Migreeni on veemäinen sairaus, itse syön siihen estolääkettä tällä hetkellä.
.Ei hänellä ole tullut kuin juomisen jälkeen. Nyt taitaa enemmänkin olla kyse henkisen puolen pettämisestä.Tai kenties siitä, että eräs sydämeltään puhdasta pahuutta edustava, katkera ämmänkuvatus hyökkäsi häntä vastaan aivan täysin aiheetta toisten edessä?
Tjaah, vertailukohdaksi voi ottaa (tällä palstalla paljon parjatun) naisen, joka myös sai kolme pistettä Heidiltä. Ei moitetta ei paheksuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Ei hänellä ole tullut kuin juomisen jälkeen. Nyt taitaa enemmänkin olla kyse henkisen puolen pettämisestä.
Heidillä tulee päänsärkyä alkoholin juomisesta ja varmaan valvominen ja pepsimaxiöverit tekee osansa.
Heidi ei ole avuton pikku taapero
Heidi käyttäytyy kuin taapero. Leuka väpättää ja itkua väännetään neuvotteluhuoneessa "no kun mä en haluu häätöpenkille"
Heidin suusta usein kuultua "mä haluuuUUUuuun!"
Heidi kuuluttaa niin reippaasti ja useasti että kaikille menee perille "Minä olen paras" "Minä tein sen" "MINÄ"
Ensin Heidi kertoi että hän pitää voittamisesta ja hän haluaa voittaa. Sitten hän valitti jollekin toiselle makkarissa että häntä niiin ärsyttää kun Milena haluaa voittaa. Se on hänen mielestään tyhmää että joku haluaa voittaa, kun hänelle se ei ole tärkeää.
Haloo!!??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että Heidi voi huonosti. Mättää pelkkiä herkkuja ja Pepsiä eikä liiku ollenkaan. Pelkästä ajatuksestakin tulee jo pää kipeäksi. Nuori ihminen, eikä minkäänlaista energiaa. Täysi vetelys ja näyttääkin huonovointiselta. Sen lisäksi itkupilli, jos vähänkin vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja näköjään tuo Lörö alkanut jo mielistelemään äänestäjiä, niin on hyväntuulista, jopa hymyillyt pari kertaa, vaikka muuten naama norsun v:llä ja yritää olla ystävällinen jopa Reeolle. Kuule ei mene läpi tuo teeskentely, 24/7 on katsottu. Miikalle annan ääniä.
Samalla kaavalla Laura on aina mennyt kun on ollut äänestyksessä, niin läpinäkyvää esitystä. Jos säästyy häädöltä, naama on ma-pe taas elefantin elimellä.
Tässä kaksi joiden kannattaisi käydä Specsaversilla. Teillä on todella selektiivinen havaintokyky.
Muistakaa pitää huolta, että Milenan kuvatus ei enää maanantaina ole talossa. Kukaan muu ei ärsytä, Milena on ärsyttänyt tulostaan saakka.
Heidi on aikuinen nainen ja aloittaa ininän sekä tekoitkun aina, jos pitää puhua vähänkin hankalista asioista. Todella rasittava itkupilli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran fanitko ne on alkaneet alentaa Miikkaa. Ok, isketään äänestuksessä takaisin.
Laura faneilla selvästi paniikki päällä ja luulevat että joku ottaa niitten jutut tosissaan, naurattaa lähinnä ; )
Kylläpä sinua ankarasti weeetutttaa, että Lauralla ja Reeolla on ihan asialliset, luottamukselliset välit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidin vanhempien toiveena oli ettei Heidiä laiteta tilanteisiin, joissa hänen herkkä terveytensä vaarantuu. Heidin kohdalla tuotanto on toteuttanut tehtyä sopimusta hieman huolimattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Ei hänellä ole tullut kuin juomisen jälkeen. Nyt taitaa enemmänkin olla kyse henkisen puolen pettämisestä.Ei ihme, että Heidi voi huonosti. Mättää pelkkiä herkkuja ja Pepsiä eikä liiku ollenkaan. Pelkästä ajatuksestakin tulee jo pää kipeäksi. Nuori ihminen, eikä minkäänlaista energiaa. Täysi vetelys ja näyttääkin huonovointiselta. Sen lisäksi itkupilli, jos vähänkin vastustaa.
Itsekäs ja laiska vätys. Ja vieläpä umpitylsä asukas.
Nyt siitä on nikuisuus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kaksi joiden kannattaisi käydä Specsaversilla. Teillä on todella selektiivinen havaintokyky.
Tää on tää Lurrin sukulaine, joka ehdottaa näissä faktakommenteissa avuksi Specsiä ja se toinen on se, joka kysyy, miksi valehtelet ;) ?
Ei sukua, en ole ikinä tavannut, tuskin ikinä tapaan. Mutta noiden kaltaisten paskanvääntäjien juttuja en vain viitsi kommentoimatta ohittaa. Faktakommentteja nuo eivät ole nähneetkään. Ja kiitos, tuo on ihan hyvä idis: Miksi valehtelette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Ei hänellä ole tullut kuin juomisen jälkeen. Nyt taitaa enemmänkin olla kyse henkisen puolen pettämisestä.Ei ihme, että Heidi voi huonosti. Mättää pelkkiä herkkuja ja Pepsiä eikä liiku ollenkaan. Pelkästä ajatuksestakin tulee jo pää kipeäksi. Nuori ihminen, eikä minkäänlaista energiaa. Täysi vetelys ja näyttääkin huonovointiselta. Sen lisäksi itkupilli, jos vähänkin vastustaa.
Juu, ja jos on tylsä päivä ja takana valvottu yö Reeon kanssa niin on mukava makoilla sängyssä ja toiset palvelee ja tuo herkkuja. Sitten kun alkaa tanssikilpailu niin pompataan sängystä ylös bailaamaan ja ollaan vihaisia kun häntä ei herätetty.
Kas kun näitä migreenejä ei ole tullut koskaan kesken hauskanpidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä tavaton tämän Heidin kanssa voi kun se ois lentänyt ulos siinä valehäädössä oikeesti.
Ei Heidi mitenkään hajalla ole, hänellä on vain migreeni (puhkesi Milenna hyökkäyksen jälkeen?). Heiidhän itse alunperin halusi tuonne alhaisiin, mutta ei päässyt.
:D
Toiset ne rakastaa nuorikoita (Heidi)
Toiset ne palsamoi muumioita (Tuula)
Onko tässä BeeBeessä mitään järkee
Tarkemmin ku aattelee käy päätä särkee
Vierailija kirjoitti:
Laura on kammottava!
Laura on kaunis.
Mietityttää tuo Miikan täydellinen parisuhde . Toivottavasti kestää.
Saman täytyy sitten koskea myös Miaa!