Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on kammottava!
Laura on kaunis.
Mun mielestä tosi kauniit ja persoonalliset kasvot. Mutta minua ei miellytäkään tämä nykyajan Kardashian tyyli.
Miikka-minäminä-tiäks putoo huomenna niin et läsährys vaan kuuluu!
Vierailija kirjoitti:
Täällä näköjään läppälooran fanit on ottanut kohteekseen Miikan. Aika surkuhupaisaa lukea näitä epätoivoisia haukkumisyrityksiä Miikasta. Jotain pitää keksiä, niin valehdellaan sitten suut ja silmät täyteen. Ei tehoa. Miikka pysyy talossa.
Ja vielä myös kehtaavat haukkua ihanaa Milenaa.
BeeBeessä kuntosali-teema. Laitteet ruostuu pihalla ja muijien takamus vaan levenee?
Olis ollut 10 viikkoa aika pumpata rautaa?
Siis tuolla Milenan sisulla voisi saavuttaa vaikka mitä, jos keskittyisi omaan tekemiseen, eikä muiden asioihin ja niiden arvosteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näköjään tuo Lörö alkanut jo mielistelemään äänestäjiä, niin on hyväntuulista, jopa hymyillyt pari kertaa, vaikka muuten naama norsun v:llä ja yritää olla ystävällinen jopa Reeolle. Kuule ei mene läpi tuo teeskentely, 24/7 on katsottu. Miikalle annan ääniä.
Samalla kaavalla Laura on aina mennyt kun on ollut äänestyksessä, niin läpinäkyvää esitystä. Jos säästyy häädöltä, naama on ma-pe taas elefantin elimellä.
Tässä kaksi joiden kannattaisi käydä Specsaversilla. Teillä on todella selektiivinen havaintokyky.
Sinulla taas puuttuu näkökyky ja kuulo kokonaan. Olet niin Lauralumoissa, ettet näe etkä kuule, miten idolisi käyttäytyy.
En ole Lauralumoissa, mutta olen katsellut - kun aikaa on - 24/7-kanavia ja tiedän, mitä on tapahtunut. Tiedän, että nuo pahantahtoiset intomieliset kirjoittelijat taivuttelevat totuutta. En tiedä, miksi, mutta sen tiedän, että mielipidevaikuttajiksi heistä ei ole. Heidän kirjoittelunsa on aivan liian hyökkäävää (tulee mieleen teinipojat) ja epäkohteliasta, että heidän ahkeruutensa palkittaisiin. Ei, tuolla tavalla ihmisiin ei vaikuteta. Ja mitä idoliini tulee, sellaista ei ole tuolla talossa, vaan katson noita kaikkia alaviistoon.
Vierailija kirjoitti:
BeeBeessä kuntosali-teema. Laitteet ruostuu pihalla ja muijien takamus vaan levenee?
Heidillä turpoaa naama. Huolestuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pihan kuntosali on purettu kauan sitten. Siinä on tuo pihakeittiö. Sisäkuntosali on lukossa, ja sinne pääsee vain harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on kammottava!
Laura on kaunis.
Mun mielestä tosi kauniit ja persoonalliset kasvot. Mutta minua ei miellytäkään tämä nykyajan Kardashian tyyli.
Sama. Tykkään Lauran kasvoista todella paljon.
Toivottavasti hän ei lähde tuohon huuli-injektiorumbaan. Ihan järkyn näkösiä mun mielestä. Ja miltä ne huulet näyttää sitten vaik 15 vuoden päästä kun niitä on tökitty vuosia..?
Heidin vingahdukset on tauolla. Tosin nyt on migreeni. :/
Millunainakin yrittää pitää henkeä yllä
Vierailija kirjoitti:
No ei ole Reeonkaan keskivartalolihavuus pienentynyt.
Ihana tyttökaveri Miikalla!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran fanitko ne on alkaneet alentaa Miikkaa. Ok, isketään äänestuksessä takaisin.
Laura faneilla selvästi paniikki päällä ja luulevat että joku ottaa niitten jutut tosissaan, naurattaa lähinnä ; )
Samanlaisia oksettavia botoxpissiksiä kuin esikuvansa. Takana puhutaan paskaa, mutta ei uskalleta face to face tulla sanomaan asiaansa.
Saanko oksentaa nyt ton Miikan kanssa. 🤮
Miikka ihan erilainen puhuessaan tyttöystävälleen kuin talossa muille. Vihdoinkin se näyttelijän rooli paljastui :D ihan kuin kaksi eri persoonaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihan kuntosali on purettu kauan sitten. Siinä on tuo pihakeittiö. Sisäkuntosali on lukossa, ja sinne pääsee vain harvoin.
Jännä, että kotonakin voi treenata ilman laitteita, mutta ei tuolla talossa.
Apua tota Miikkaa. Mä en kestä.
Täällä näköjään läppälooran fanit on ottanut kohteekseen Miikan. Aika surkuhupaisaa lukea näitä epätoivoisia haukkumisyrityksiä Miikasta. Jotain pitää keksiä, niin valehdellaan sitten suut ja silmät täyteen. Ei tehoa. Miikka pysyy talossa.