Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milena luiskaan kirjoitti:
Klo 14.44. Cam 2 Milenan hyökkäys Heidiä kohtaan:
- oliks sul vaikee antaa mulle pisteitä?Osaa kyllä veemäisen tavan "keskustella" silloin, kun Reeo ja Miikka ovat tilanteesta pois.
On kietonut kaikki "heikot" naiset, kuten Lauran ja Sallan manipuloinnillaan sormiensa ympärille.
Must oli ihan hyvää kysymys, kertoi ulkona muille että hänestä on turha valehdella, että vaikeaa on kun eivät ole keskenään parhaissa väleissä.
Huomenna on isänpäivä, joten toivottavasti Reeo saa terveiset kotoa kuitenkin.
Salla hyppelehtii huomenna kotiin toivottavasti sitten saa terveiset tuoreeltaan hän tuli puolessavälissä kilpailua ja ensimmäisenä himoitsee terveisiä eikä suu meinaa pysyä kiinni kun töröhuulet on tiellä.
Miltsu käy kyllä ns heikpimman kimppuun heti ko silmä välttää. Ja mielistelee heitä joita ei voi horjuttaa. Toki heidi on osoittanut itsekästä peliä, joka voi ärsyttää.. mut joo.
Vierailija kirjoitti:
Milena on oikein monsteri. Ei osaa hallita vihaa. Eleet ja katse yhtä vihaa täynnä. Muilla parempi olla ,kun lähtee kotiin. Sekoitti Sallan päänkin. Ihan väärä tyyli pelata muijalla.[/quote
Milena Malesian monsteri, muita möllöttävä muija.
Mikä Miikka-viha kampanja täällä oikein nyt on? Mistä tää on lähtöisin, oon vilkuillut välillä 247, enkä ole mitään huomiotaherättävän kamalaa verrattuna käärmeisiin nähnyt Miikan taholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Big brother sivuilla hyvin kirjoitetaan Milenasta. Olettiko, että ei joudu häätöön. Tietenkin hyökkäsi Heidin kimppuun. Vanha katkera muija kateellinen Heidille.
Miksi nää sivistymättömät alatyyliset Jassu Milenat käy aina heikoimman kimppuun? eikö riitä kantti muuhun vaikka ollaan niin koviksia olevinaan? ala-arvoista
Mäkin laittaisin kyllä Jassun ja Milenan samaan kastiin. Molemmat oksettavia paskanpuhujia jotka hyökkäävät aina heikomman kimppuun. Sitten Jassu meni vielä selviytyjiin ja nolasi siellä itsensä perinpohjin.
Vierailija kirjoitti:
- oliks sul vaikee antaa mulle pisteitä?Osaa kyllä veemäisen tavan "keskustella" silloin, kun Reeo ja Miikka ovat tilanteesta pois.
On kietonut kaikki "heikot" naiset, kuten Lauran ja Sallan manipuloinnillaan sormiensa ympärille.
Must oli ihan hyvää kysymys, kertoi ulkona muille että hänestä on turha valehdella, että vaikeaa on kun eivät ole keskenään parhaissa väleissä.
Et tainnut katsoa kehonkieltä että tilannetta ollenkaan. Kiuhui, purki häätöön joutumistaan hyökkäämällä. Ottaa asian esille heti kun miehet ovat pihalla, eli hän talon "voimanaisena" alkaa kovistella Heidiä. Säälittävä ressukka toi Milena on. Kiusaaja joka ei osaa todellisuudessa keskustella, mainostaa vain olevansa joukkuepelaaja, jota hän ei ole millään mittapuulla.
Heidi ei ollut tilanteessa mitenkään selitysvelvollinen, ei myöskään siitä, mitä on mukamas "Milenan suulla" Sallalle puhunut. Ihan kuin Heidillä tai muilla naisilla ei olisi puheoikeutta. Milenaa ei tarvitsee yhdenkään naisen tuolla pelätä eikä mielistellä.
Ilmapiiri paranee monta astetta kunhan tuon kuvatuksen saa toivottavasti huomenna ulos talosta.
Laura, käärmeiden kuningatar, mua eniten puistattaa.. Milena on avoin vastenmielisyydessään ja agressiivisuudessaan, Laura on pelottavampi pelaaja. Millasta nyt puhumattakaan, kaikkien paras kaveri, kaksinaamaisuuden huippu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla laittaa runsaasti hajustettua huuhteluainetta maton pesuun. Ei ajattele kun Reeo vetää muutenkin jotain hengitystä helpottavaa lääkettä. Ei taida hajusteet tehdä hyvää Reeon hengitykselle.
Yllättävän moni ei ota huomioon tällaisia asioita ja minä en oo huomannut Reeon kertoneen tuollasta asiaa. En oo nähnyt käyttävän mitään astmalääkkeitä.
Itse näin kerran Reeon vetävän suihkeena henkeen jotain ( Ventoline tms) kaapin suojissa, ei tee siitä numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Laura, käärmeiden kuningatar, mua eniten puistattaa.. Milena on avoin vastenmielisyydessään ja agressiivisuudessaan, Laura on pelottavampi pelaaja. Millasta nyt puhumattakaan, kaikkien paras kaveri, kaksinaamaisuuden huippu!
Mitä ihmettä, onko Laura Kleopatra?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla laittaa runsaasti hajustettua huuhteluainetta maton pesuun. Ei ajattele kun Reeo vetää muutenkin jotain hengitystä helpottavaa lääkettä. Ei taida hajusteet tehdä hyvää Reeon hengitykselle.
Yllättävän moni ei ota huomioon tällaisia asioita ja minä en oo huomannut Reeon kertoneen tuollasta asiaa. En oo nähnyt käyttävän mitään astmalääkkeitä.
Itse näin kerran Reeon vetävän suihkeena henkeen jotain ( Ventoline tms) kaapin suojissa, ei tee siitä numeroa.
Silti kaikkien pitäisi osata huomioida tämä valitessaan huuhteluainetta?
Ei sen puoleen kyllä minusta olisi kiva että huomioitaisiin, mutta olisiko muut sen paremmin hoksanneet tätä? Varsinkaan jos ei muistuttele että muistakaa sitten taas mun hengityselimet.
Milena äänestetään huomenna ulos.
Tosta kolmen kombosta jää jäljelle Laura ja Salla.
Rooma on ehyt. Miikka, Heidi ja Reeo.
Milla ? Tuo itselleenkin outo ja eåämääräisen sekava ihminen. Tiiäks. Seilaa sinne tänne tietämättä itsekkään minne menossa tai tulossa. Mihin leiriin kuuluu.
Rooma äänestää ensiviikolla Salla, Lauran ja Miian häätöpenkille + tod. näköisesti Heidi on sohvalla Lauran ja Miian äänillä.
Ja kotiin lähtee Salla. Laura on finaalissa !
Vierailija kirjoitti:
Milla ? Tuo itselleenkin outo ja eåämääräisen sekava ihminen. Tiiäks. Seilaa sinne tänne tietämättä itsekkään minne menossa tai tulossa. Mihin leiriin kuuluu.
Rooma äänestää ensiviikolla Salla, Lauran ja Miian häätöpenkille + tod. näköisesti Heidi on sohvalla Lauran ja Miian äänillä.
Se on Millu, ei Milla! Milla putosi jo kauan sitten, ei muuta, pahus nyt tuli pieru.
Ihana Reeo, oli heti miettimässä kaveria ku tieto läheisen puhelusta tuli :(
Halus antaa Miikalle puhelun, ku on nähnyt miten pohjalla Miikka on pari kertaa käynyt kun on ikävöinyt tyttistään.
Reeokin kyllä meinas murtua, kun sanoi että itse kyllä pärjää että tuolla ois toisella puolella(viitaten Miikkaan) vois olla joku, joka tarvii tätä enemmän.
Reeo sanoi että itse kyllä pärjää, että lapsia mietti että jos olisivat halunneet jutella <3
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut katsoa kehonkieltä että tilannetta ollenkaan. Kiuhui, purki häätöön joutumistaan hyökkäämällä. Ottaa asian esille heti kun miehet ovat pihalla, eli hän talon "voimanaisena" alkaa kovistella Heidiä. Säälittävä ressukka toi Milena on. Kiusaaja joka ei osaa todellisuudessa keskustella, mainostaa vain olevansa joukkuepelaaja, jota hän ei ole millään mittapuulla.
Heidi ei ollut tilanteessa mitenkään selitysvelvollinen, ei myöskään siitä, mitä on mukamas "Milenan suulla" Sallalle puhunut. Ihan kuin Heidillä tai muilla naisilla ei olisi puheoikeutta. Milenaa ei tarvitsee yhdenkään naisen tuolla pelätä eikä mielistellä.
Ilmapiiri paranee monta astetta kunhan tuon kuvatuksen saa toivottavasti huomenna ulos talosta.
Tää on kyllä Jännä ku ei Milena uskalla Miikan ja Reeon kuullen alkaa räyhäämään, onkohan miehet tehnyt samaa havaintoa...
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla ei todennäköisesti enää äänestellä. Kaikki ovat rahaa keräämässä häädössä.
Saas nähä kui käy ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmapiiri paranee monta astetta kunhan tuon kuvatuksen saa toivottavasti huomenna ulos talosta.Tää on kyllä Jännä ku ei Milena uskalla Miikan ja Reeon kuullen alkaa räyhäämään, onkohan miehet tehnyt samaa havaintoa...
Kyllä ovat hekin huomanneet, Reeo ja Heidi tästä tänään jo tuoreeltaan tapahtuneen jälkeen juttelivat. Kyllä on Milena aivan suu supussa kun Reeo on maisemissa. Jos Milenan katse voisi tappaa, niin aidan toisella puolella olisi yksi jo kuol lu.
Milena voi mennä vihanhallintakurssille heti ensi maanantaina.