Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Onko Reeo nyt käärme kun häviää tahallaan? Jos joku muu tekisi saman niin ristiinnaulittaisiin.
Yes ovelaa Reeolt heeeh eh voitto yliksil
Jos ja kun ylhäisten puoli joutuu häätöön niin toivon tod että tuo Miikka lähtee ulos talosta tekopyhästi hyvistelemästä ja piiloveetuilemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikkaa seuraavaksi ulos. On, jos mahdollista, vielä ärsyttävämpi kuin Laura ja Milena.
Kotiin vaan tekemään oppilaita seksityöläisten koulutettavaksi., vai miten se oli?
Kyllä, Miikasta on tullut yliempaattisena eli feikkinä (tai naiivina) todella ärsyttävä. Mutta suurin kiusaaja eli Milena ensin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Santeri kun talosta lähti, sen ympärillä oli kuhissa trannsuja ja homoja. Eetukin, Artun lelu, joka oli BBssä oli vastassa, tai ainakin hotellilla.
Kaikenlaisia sitä maa päällään kantaa.
Sanos muuta, niin kuin sinutkin.
Häipykää muihin ketjuihin jauhamaan teille pelottavista asioista. Tässä ketjussa puhutaan käynnissä olevasta BB-kisasta.
Minun voittaja suosikit:
Miikka
Reeo
Heidi
Salla
Perustelut:Miikalla kasvutarina yrmeästä ahdaiskatseisesta ymmärtäväiseen laajempaan ihmiskuvaan. Reeo reilu, isällinen
kannustava ote muihin asukkaisiin. Ei helpolla valita vaikka olosuhteet mitä on.Heidi nuoreksi tytöksi periksiantamaton, sisukas. Toivottavasti iän myötä tulee myös muiden huomioiminen. Salla muuten vaan hyvä tyyppi ja on heittäytynyt kilpailun edetessä ja myös sinnikkyyttä
Kyllä tuo Reeo sais tulla vähä minnuuki passaamaa ja keittelemmää puuroo, pitäs varmaa nii hyvänä. Tiällä on aina ovi auki hänelle jos sattuu poikkeemaan. Kyllä minä oon hänelle jo niin monta euroo laittanu tässä kisassa että sais tulla kyllä kiittelemmään ruusupuskan kanssa.
Tämähän on kieroilukausi, olisi fiksua hävitä, että Milena saataisiin lopulta häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se irvikuva lähti. Miten se tulee kooste lähetykseenkin ihan katuhuoran näköisenä,
mihinkä ilotaloon se luuli tulevansa. Hirveistä hirvein ihminen. Santeri yök yök..
Ei tehnyt mitään silmiä avaavaa. Ihminen saa olla mit ikinä haluaa mutta joku raja tuolle puolialatomuudelle on hyvä olla.
Tällä ei ole mikään miellyttävä elämä. Taitaa olla kovin ikävä ja urullinen olotila.
Reeo ja Miikka? Toivottavasti Reeo voittaa.
Hienoa, Heidi voitti tuon yhden...
Vierailija kirjoitti:
Minun voittaja suosikit:
Miikka
Reeo
Heidi
Salla
Perustelut:Miikalla kasvutarina yrmeästä ahdaiskatseisesta ymmärtäväiseen laajempaan ihmiskuvaan. Reeo reilu, isällinen
kannustava ote muihin asukkaisiin. Ei helpolla valita vaikka olosuhteet mitä on.Heidi nuoreksi tytöksi periksiantamaton, sisukas. Toivottavasti iän myötä tulee myös muiden huomioiminen. Salla muuten vaan hyvä tyyppi ja on heittäytynyt kilpailun edetessä ja myös sinnikkyyttä
Pascan kasvutarina.. nuo on niiiin nähtyjä feikkijuttuja ettei mene enää läpi kuin todella naiiveille tai Tyhmille .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Santeri kun talosta lähti, sen ympärillä oli kuhissa trannsuja ja homoja. Eetukin, Artun lelu, joka oli BBssä oli vastassa, tai ainakin hotellilla.
Kaikenlaisia sitä maa päällään kantaa.
Sanos muuta, niin kuin sinutkin.
Häipykää muihin ketjuihin jauhamaan teille pelottavista asioista. Tässä ketjussa puhutaan käynnissä olevasta BB-kisasta.
Ei muuta keksitä kuin haukkua transfoobikoiksi ihmisiä. Tää on juuri sitä SETA:n taktiikkaa, kun halutaan vaientaa ihmisiä. T: Eri kommentoija
Tolkun ihmisiä alkaa pikku hiljaa häiritä aivoton jankutus. Kirjoita kcrhässä olevista kilpailijoista tai perusta eri keskusteluketju tuolle agendallesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun voittaja suosikit:
Miikka
Reeo
Heidi
Salla
kannustava ote muihin asukkaisiin. Ei helpolla valita vaikka olosuhteet mitä on.Heidi nuoreksi tytöksi periksiantamaton, sisukas. Toivottavasti iän myötä tulee myös muiden huomioiminen. Salla muuten vaan hyvä tyyppi ja on heittäytynyt kilpailun edetessä ja myös sinnikkyyttäPascan kasvutarina.. nuo on niiiin nähtyjä feikkijuttuja ettei mene enää läpi kuin todella naiiveille tai Tyhmille .
Voiko tyhmällä olla Reeo suosikkina? Mietippä sitä - Reeolle aina yöpaikka valmiina.
Miikan "kasvutarina" heh heh hee mua huvittaa kun tuo miikan tökerö teatteri ja esittäminen menee joihinkin heikkolahjaisiin läpi. Ottavat miikan esityksen ihan todesta :o) heh heh hee.
Tuolla Lauralle ei ole edes mitään tapoja niin huono häviäjä!!
Millu nuolee kaikkien pers....jep jep muija
Laura vinkuu että pitäis olla tasaisempia kisoja eikä että suosii voi voi
pitäs vaan soutaa..nih!!
Ei taaskaan nää että on muitkin ihmisiä tuolla eikä kaikki ole kaikessa hyviä.
Mua veetuttaa katsojissa se että jos Reeo, Miika ja Heidi juonittelee ja häviää tahallaan niin yleisö vaan taputtaa, muut jos joku muu tekee saman niin haukutaan käärmeiksi ja halutaan ulos.
No Millu ny on vit...tyhmä oikeesti ei edes aamulla tajunnut Reeon vihjeitä..
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Lauralle ei ole edes mitään tapoja niin huono häviäjä!!
Millu nuolee kaikkien pers....jep jep muija
Laura vinkuu että pitäis olla tasaisempia kisoja eikä että suosii voi voi
pitäs vaan soutaa..nih!!
Ei taaskaan nää että on muitkin ihmisiä tuolla eikä kaikki ole kaikessa hyviä.
Ei tää oo niin vakavaa, sulla meni nyt vähän ihon alle tää peli. Käyppä välillä lenkillä ;)
Mua ihmetyttää että isoveli antaa tuon millun ja miikan pitää tuota älytöntä älämölöään kun toisten pitäisi keskittyä peliin joka oikeasti vaatii keskittymistä.
Tuumiiko tuotanto että tämä osio on tarkoitettu ylhäisten voitettavaksi koska kaikki muut kisathan ne tulee varmasti häviämään.