Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Koko alhaiset ylhöisten oloihin cmon eu jaksa heidii eikä miikkaa mässyttämässä
On tolla PT-Milenalla kova kunto, kymmenen vedon jälkeen puuskuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin lukemaan alhaiset päätyivät?
Ylhäiset mietti 56 km
Tuossa on tasan 20 km liikaa. Jos Millun arvio 38 km on ylhäisten valinta niin ylhäiset voittaa tämän pv kisan.
Ellei alhaiset ote tuota Reeon 40km ehdotusta, nii sit ois aika tasasta. Laura vaan koittaa hilata tuota Reeon arviota kokoajan ylöspäin
Eipä noista monikaan tiedä missä Loviisa on mutta Reeo ilmeisesti tietää jos kiertänyt suomea keikka porukassa.
Reisissä jotkut nahkaremmit. Mitähän noillakin halusi viestittää? Ei naiset tuollalailla pukeudu kuin tämä.
Reeo vaihtoon ja miikka myös
Vierailija kirjoitti:
Eipä noista monikaan tiedä missä Loviisa on mutta Reeo ilmeisesti tietää jos kiertänyt suomea keikka porukassa.
Transsit tekeekin pilkkaa naiseudesta ja miesfantasioi naisen roolia. Sairasta touhua on
Onko sallalla kaikkeen syy et ei tarvi osallistuu
Vierailija kirjoitti:
On tolla PT-Milenalla kova kunto, kymmenen vedon jälkeen puuskuttaa...
Se ei ole ite kuntoillut koskaan, Milena suomen lihavin pt. Ja vittumaisin..
Kunhan ylhäiset voittaa niin voidaan jopa päästä Milenasta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Salla jäi kisasta pois vaikka Reeolla selkä ja olkapää kipeä??
Salla aloitti jo aamulla hyvissä ajoin pohjustaa ettei osallistu, jos jonkun pitää olla poissa kisasta. Viime viikollakin ulkoisti itsensä lähes kaikista tehtävistä ja panos oli lopulta minimaalinen. Puhetta kyllä piisaa liian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset ovat pelottavan yksinkertaisia, kun jollain höpöjutuilla netissä voi vedättää mielinmäärin ja lähteeksi tosiaan kelpaavat "monet tahot netissä". Näihin luotetaan.
Että kansa ei ehkä tiedä, mutta Vauva ja Ylilauta tietää. Varmaan kohta 7päivää tekee väitetystä huijauksesta reportaasin.
PS. Ketä te kutsuttu Milluksi? Monessa viestissä luetellaan, että Milena, joku ja Millu. Kuka ihmeen Millu?
Millu on Mian lempinimi. Eikä me katsojat sitä olla keksitty vaan Mia ihan itse. Kuulemman kaveritkin kutsuvat siviilissä Milluksi.
Kiitos tiedosta. Tämä Mia on niin huomaamaton, että olin unohtanut hänet. Pitää nyt koittaa saada jotain eroa näihin tyttöihin mielessään. Tai siis nuoriin naisiin.
Miten voi olla huomaamaton kun suu vaahdossa kokoajan äänessä? Piereskelee, hihittelee ja nauraa. Koosteetkin täynnä Millua. Että onpa huomaamaton.
Lauraakin näytetään paljon ja ainoastaan positiivisiä klippejä. Viime viikollakin, siitä huolimatta, että heillä yhteishenki hyvä, koitti Reeostakin jotain vääntää. En ymmärrä tuota ihmistä. Reeo on tosi mukava Lauraa kohtaan, mutta saa "paskat palkaksi" siitäkin.
Joo, Reeo on niin mukava Lauralle, että sanoi haluavansa pelastaa Sallan häätölähetyksessä kun Anni kysyi. Hyvä muistutus Lauralle, että ihan sama on asetelma kuin ennenkin, vaikka nyt tiiminä hyvin toimivatkin.
Reeollehan se tuli vasta iltanuotiolla yllätykseksi, että Laura ja kumppanit ovat koittaneet äänestää häntä ulos. Ei siis mikään ihme, että olisi pelastanut mieluummin Sallan, koska Salla kuuluu Reeon tiimiin. 😅 Mutta tämäkään ei poista sitä faktaa, että alhaisilla hyvä yhteishenki ja Reeo tulee kaikkien asukkaiden kanssa todella hyvin juttuun. Myös Lauran!
Siis Reeohan on alusta alkaen yrittänyt savustaa Lauran talosta. Olisi tasapuolisuuden nimissä pitänyt näyttää myös Reeon antamat nimeämispisteet. Ehkä vielä näytetäänkin, niin loppuu p...n jauhaminen. Laura 👍
Saat fanittaa Lauraa ihan vapaasti, mutta älä kuitenkaan valehtele täällä. Se kääntyy vain sinua (ja Lauraa) vastaan tyyliin sellainen idoli kummoiset kannattajat.
Reeo Reeo Reeo, paljastaa Heidille oikean matkan. Heidi ihan pihalla, luulee et Loviisa on jossain savossa.
Hei, miten siinä stand up-kisassa oikein kävi?? Kuka voitti? Mikä oli palkinto?
Itsekin BB:n sivuilla kävin äänestämässä mutta en ole huomannut 24/7 katsojana että mitään olisi infottu! Eikö voittaja miellyttänyt tuotantoa jos palkintoa ei olla jaettu??
Vierailija kirjoitti:
Reeo Reeo Reeo, paljastaa Heidille oikean matkan. Heidi ihan pihalla, luulee et Loviisa on jossain savossa.
Heidi näytteli tyhmää tuossa. Onhan ylhäisillä ihan hyvä käry tuosta matkasta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun ei voi katsoa kumpaakaan striimiä. Toisessa milena ja toisessa moraali tiiäksä Miikka
Kylläpä on ihmisillä suuret murheet. 😁
Vierailija kirjoitti:
Hei, miten siinä stand up-kisassa oikein kävi?? Kuka voitti? Mikä oli palkinto?
Itsekin BB:n sivuilla kävin äänestämässä mutta en ole huomannut 24/7 katsojana että mitään olisi infottu! Eikö voittaja miellyttänyt tuotantoa jos palkintoa ei olla jaettu??
Alhaiset voitti ja palkinnoksi saivat leffaillan kera herkkujen. Tulee varmasti tänään koosteessa tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin BB facessa kommentoimassa asiallisesti ja ilman voimasanoja mielipiteeni Lauran käytöksestä ja olemuksesta sekä kertomassa syyt siihen, miksi itse tykkään Reeosta ja Sallasta, viesti poistettiin samantien.
Että näin.Myös minun asiallisia viestejä poistettu. Lisäksi oon saanut sitä kautta tuntemattomilta ihmisiltä yv viestejä joissa kyseenalaistettu ja haukuttu mielipiteitäni 😯
Kuka/ ketkä tätä ylläpitää? Vaatii nyt vähän pöyhimistä tämä asia 😠
Kävin nyt mielenkiinnosta noilla facen virallisilla BB-sivuilla. Selailin noin viikon ajalta postauksia ja kommentteja ja mun silmään ei osunut mitään erityistä Laurafanitusta eikä toisaalta Reeon alas painamista. Vilkaisin myös BB-fanisivuja, ne oli aika hiljaiset, ei juuri kommentteja. Vaikea sanoa minkälaisia viestejä on sitten poistettu, mutta näin katseltuna näytti ihan asialliselta meiningiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin BB facessa kommentoimassa asiallisesti ja ilman voimasanoja mielipiteeni Lauran käytöksestä ja olemuksesta sekä kertomassa syyt siihen, miksi itse tykkään Reeosta ja Sallasta, viesti poistettiin samantien.
Että näin.Myös minun asiallisia viestejä poistettu. Lisäksi oon saanut sitä kautta tuntemattomilta ihmisiltä yv viestejä joissa kyseenalaistettu ja haukuttu mielipiteitäni 😯
Kuka/ ketkä tätä ylläpitää? Vaatii nyt vähän pöyhimistä tämä asia 😠
Kävin nyt mielenkiinnosta noilla facen virallisilla BB-sivuilla. Selailin noin viikon ajalta postauksia ja kommentteja ja mun silmään ei osunut mitään erityistä Laurafanitusta eikä toisaalta Reeon alas painamista. Vilkaisin myös BB-fanisivuja, ne oli aika hiljaiset, ei juuri kommentteja. Vaikea sanoa minkälaisia viestejä on sitten poistettu, mutta näin katseltuna näytti ihan asialliselta meiningiltä.
Niin, siksi juuri kun sieltä poistetaan kaikki nega. Mikä on ihan ok, jos viesteissä oikeasti pelkkää haukkumista. Kritiikki kuitenkin on ihan eri asia kuin haukkuminen.
Mennyt mielenkiinto koko BBhen
Ei jaksa enää seurata
Huono formaatti ja kyllästyneet asukkaat
2kk max