Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mua ja Reeo samalle kanavalle töitä tehnyt. Jokaisella jotain kytköksiä. Oliko Milena gladiaattoritkin sama kanava. Entä Sallan tv proggis kanavat. Mut mitä väliä. Eihän tää tavis bb ole
Mä olen niin onnellinen Sallan puolesta. Voi että ku se voittas vaikka niin tätä pidetään joko Reeon ja Lauran välisenä.
Ohjelma ei ole enää kiinnostanut kun Nabas häipyi.Moni samaamieltä. Napas oli myös monen nuoren suosikki.Siis mikä tossa Laurassa on niin kiinnostavaa.
Anni on niin huono juontaja ja haastattelija!
Varsinainen sirkusväki oli Sofiaa vastassa. Hahhaahhaaaaahaa
Vierailija kirjoitti:
eiks sofialla ole muna?
Luultavasti kaksi
Ihan sama kuka siellä tuotannossa on. Kulaan ei käske rahojaan tuhlaamaan.
Merve-fani kirjoitti:
Ihana Merve studiossa!
Puistattava näky.
Kohta olen jo milenakärmeksen puolella. Niin paljon oksettaa tuo löllölate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anni: miten sinun lähtöpäätökseen vaikutti se kun nabaz lähti 😂😂🤣🤣🤣🤣
Joo tää oli outo kysymys😆
Laittoi itsensä häätöön. Ei nyt niin outo kysymys.
Huh, menipä tuo äänestys lopulta tiukaksi. Kannatti loppuun asti äänestää Sallaa. Sofia vaikutti kyllä aidosti pettyneeltä putoamisestaan, mutta itsehän asetti itsensä häätövaaraan. Hyvä lopputulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mia: "Soffen pimppi!"
Eikö nuo muka oikeesti tiedä että sillä on miehen vehkeet vai onko tuo vain huumoria?
Ei pieruhuumoria tällä kertaa vaan pimppihuumoria!
Jos olisin tiennyt äänestystilanteen olevan noin tasainen lopussa, olisin laittanut Sofialle 100 eurolla ääniä. Nostan hattua sille asukkaalle, joka tiputtaa tuon rasittavan Sallan. Ei jaksaisi enää yhtään.
https://www.instagram.com/p/CkTEYpdjzyp/?hl=fi
BB-insta Laurasta:
"Olet niin kiinnostava, että olemme jaksaneet ja kuunnella juttujasi pian kahdeksan viiko ajan!"
:D
Ylitti jo ensimmäisen uutiskynnyksen!
https://gekkonen.net/bbsuomi-lauran-sisko-bb-ig-yp-61122/
Tämä kausi on pohjanoteeraus.
Vierailija kirjoitti:
No nyt selvis sekin miks Laura mainittiin ennen Heidiä olevan turvassa.
Järkyttävää, ei kestä päivän valoa tuo Lurrin suosiminen.
Vierailija kirjoitti:
Kokoonpanoihin tulossa huomenna jo muutoksia.
Toivottavasti myös studiovieraissa.
Laura ulos huijaamasta kirjoitti:
Laura muuten kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen juuri kun täällä käy tuo instahuijaus kuumimmillaan. Se tuotannon työntekijä muuten istua töröttää Merven vieressä tossa katsomossa.
Tämähän on äänestäjien harhaanjohtamista kun Lauran sisko paukuttaa Laurapostiivista kamaa Big Brotherin viralliseen instaan ja saa siitä oikein rahaa.
Laura ei ansaitse olla tuolla talossa. Äänestäjille rahat takaisin.
Tästä on syytä tehdä ISO JUTTU.
No mä jo katoin, että mikä ihme tyyppi istui Merven vieressä ja naama ihan norsunv.......a
Repa on noitten vanhin ystävä. Uusin, mutta vanhin. Sano maailman paras Miikka ja tää Heidi.
Ylilaudalta löytyy videoita siitä. Huvittavaa olikin se kun Sofia lähti ja joutui kumartumaan, niin Mia huusi, että mee Reeo siihen eteen ettei Soffen pimppi näy :)