Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Noilla on 3 tuntia aikaa varastaa, mutta kauhea häsellys päällä, ei yhtään epäilyttävää.
Milena vaikuttaa ihka oikealta narsistilta.! Ei tuo enään ole palaamista vaan toisten manipuloimista tarkoituksenmukaista mustamaalaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei oo puhunut pahaa muista selän takana. On sanonut suoraan.
Milena tossakin sitä mietittäessä kuka pääsee sviittiin, oli heti " Valitsisin Lauran, koska Salla ei ikinä laittaisi MUA sviittiin"
Sofia sanoi siihen , että miksi ei voisi koittaa saada hyvää kiertämäänMilena ei ymmärrä sellaista käsitettä kuin "hyvä" tai hyvän tekeminen toisille. Niin katkera, ilkeä ja aggressiivinen henkilö. Kuvottava.
Jos olisin itse ollut tuolla talossa ja saanut samanlaista ulkopuoliseksi jättämistä kuin Milena, niin en minäkään kovin innokkasti laittaisi hyvä äkiertämään niille ihmisille, jotka minua ovat kiusanneet (ulkopuolelle jättäminen on kiusaamista sekin).
En väitä etteikö milena itse olisi suurennellut joitakin asioita ja uhriutunut siellä, mutta sellaista käy, kun kiusataan.
Kiusattiinko me äänestäjätkin Milenaa kun kaikki olivat nyt häätöäänestyksessä ja Milena jäi Naben kanssa viimeiseksi. Siis emne tykkää Milenasta, tavasta, kuinka hän toimii talossa ? Kysyn uudelleen, onko SE kiusaamista jos emme äänestäneet Milenaa ?
Turha Naben ja Milenan on yksinäisyydestä puhua, koska itse ovat taloon kävelleet ja halunneet mennä. Ei siellä ole takeita kuka on yksin ja kuka on kaksin, vaan jokainen tekee olonsa sellaiseksi kun pystyy. Omasta itsestä on paljon kiinni. Jos itse on veemäinen kuten Milena , niin siinä sitten panee pahan kiertämään, ei hyvää. Oli sääli että Sofia ei ottanut puheeksi Milenalle sitä, että Mia ei "hyvyyttään" vienyt heiltä "tärkeitä" kauppatavaroita, vaikka olisi senkin voinut tehdä. Milena on oikea uhriutumisen mestari.
Ei äänestäjät ole mitään kiusaajia jos eivät häntä äänestä. Jos ei jostain tykätä niin ei tykätä ja se on sillä sipuli. Milenankin olisi se jo alettava älytä.
Vierailija kirjoitti:
Heidillä eilen tullut oksennuksia ts ei pysynyt mikään mutta iltaa kohti hieman virkistyi
Raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että minä inhoan tämän Santerin tyyliä, vaikka tissit toki arvokkaat ovatkin, eikö hän voisi napittaa joskus paitansa kuten muutkin ihmiset julkisilla paikoilla tekevät. Halpaa, tosi halpaa. Eikö se rivo video ole tarpeeksi mainostava, pitääkö joka hetki mainostaa?
Ilmoitin asiattomaksi. Näin teen muidenkin Sofiaa morkkaavien viestien suhteen, jotka eivät liity BB:iin millään tavalla.
Eihän tuossa viestissä mitään asiatonta ole. Sofia on mennyt ohjelmaan ja tietoisesti valinnut tavan pukeutua, ilmeisesti mainostaakseen bisneksiään. Kyse siis pukeutumisesta eli käytöksestä, jonka itse valinnut provosoivaksi. Kyllähähän tällaista voi kritisoida. Itsekään en tykkää.
-Eri-En arvosta itseään myyvää ihmistä tippakaan, alkoon mitä sukupuolta tahansa. BB-talo selvästi liputtaa moisen ammatin puolesta.
En arvosta minäkään. Vaikka se kuinka olisi "yhteiskunnan puolelta hyväksyttävää", kullakin ihmisellä on oikeus päättää mikä "laillisesti hyväksytyistä" asioista/toimista itse hyväksyy. Nuoret, jotka katsoo BB'tä, miettii, että tuossapa hyvä ammatti ja sitten on pääkoppa hetken päästä sekaisin, kun ei ymmärrä mihin kelkkaan hyppäsi.
Ja kun nuoret lukee täältä noita mielipiteitänne, menee pääkoppa taatusti sekaisin. Teillä on seksi koko ajan mielessänne ja olette selvästi kieroutuneita ajatusmaailmanne kanssa, Kyllä siinä nuori häkeltyy vähemmästäkin eikä tiedä enää mihin luottaa.
Miksi sinä sitten nuorena seuraat typerän ihmisen mielipiteitä tai hänen tekemisiä? Hanki apua välittömästi.
Sofia sitä seksiä myy ja nuoret katsoo bb'tä. (itsekin olen vielä nuori)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alhaisilta suihkut pois. Jotain lisätwistiä kaipaa nyt. Ja lisäksi yövartio :D
Sä kunnon sadisti olet. Heillä monella on univajetta, nyt varsinkin taas nälän tunne koko ajan pelkän puuron vuoksi. Ylhäisille sopii paremmin suihkut ja ruoat vähemmälle. Alhaisille kunnon mättöruokaa. Oletko ihan varma keitä on ylhäisten ja alhaisten puolella, sekä miten vaikeat olosuhteet on alhaisilla tällä hetkellä?
eilen hernerokkaa, näkkipeipää on, edelkisenä päivänä paistetut muikut ilman suolaa, tänään puuropvä, Reeonkin vazttanympärys saisi kaventua, nk keskivartalolihavuus Vaarallista. Hyvää se puuro tekee, näkkäriä on ja vettä.
Elä itse tuolla ruoalla 4 päivää, käyt työssä ja kaiken normiruutiinit omassa elämässäsi. Et kestä kuin 12h nälän tunnetta. Kasva jo!
Toivottavasti ylhäiset saavat potut pottuina tavalla taikka toisella ja itse joutuvat laihikselle. Olen matti siitä, että Milena olisi ekana valittamassa sekä Sofia. Bb pitää olla joka tapauksessa määrätyllä tavalla tasapuolinen että ei syyllisty siihen että suosisi joitakin.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu on selvästi verissä ja sujuu hyvin vaivatta ja luontevasti. Paljonkohan valehtelee arjessaan?
On aiemmin sanonut naureskellen, että ulkomaailmassakin on paljon vihamiehiä.
Nyt täytyy sanoa hyvä Sofia. Jonkun pitää pistää luut kurkkuun Milenalle. Ei taida muutkaan asukkaat ihan pitää naisesta paitsi ehkä Laura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veltot muijat vain makaavat, eivät jaksaisi nousta lämpimästä pedistä edes paristoja vaihtamaan. Reeon pitää tuoda paristotkin näille.
Reeo ja masentuneet naiset, Reeo valaa uskoa noihin
Reeo kävelee säännöllisesti kuin teho-osaston lääkäri naisten makuulavitsojen vierellä, kuuntelemassa pihieekö henki kaikilla.
Mulkku ojossa vai onko jo niin vanha, ettei stondaa?
Nyt vaan paljon ruokia varastakaa!
Vierailija kirjoitti:
Sofia kertoi just Mialle että oli toivonut alhaisten voittoa ja oman porukan häviötä.
On saanut Milenasta tarpeekseen. Ja ilmeisesti Miakin.
Totuus on se et Millu vain myötäilee koska luottaa enemmän Milenaan. Siinä meni Sofian ja Millun kaveruus harakoille. Millu ei uskalla puolustaa ketään kun Milena kiusaa monia asukkaita olkoon syytös mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Kiero tyyppi tuo Milena.
Suolasi tosi ikävästi omaa joukkuettaan äsken Lauralle. Ja tämä tyyppi siis pelaa joukkueurheilua talon ulkopuolella eikä osaa olla porukassa mukana??Eli ilmeisesti nyt Milenaa hiertää ei vain Salla vaan myös ylhäisten koko joukkue. Ja varmaan myös kateus siitä, että alhaisilla on niin hyvä yhteishenki.
Olis kiva, jos Miikalle, Heidille ja Soffelle näytettäisiin telkkarista videokooste joukkuepelaaja-Milenan puheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei oo puhunut pahaa muista selän takana. On sanonut suoraan.
Milena tossakin sitä mietittäessä kuka pääsee sviittiin, oli heti " Valitsisin Lauran, koska Salla ei ikinä laittaisi MUA sviittiin"
Sofia sanoi siihen , että miksi ei voisi koittaa saada hyvää kiertämäänMilena ei ymmärrä sellaista käsitettä kuin "hyvä" tai hyvän tekeminen toisille. Niin katkera, ilkeä ja aggressiivinen henkilö. Kuvottava.
Miksi olet rasisti?
Olis hyvää aikaa varastaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos taas kaikille tapahtumapäivityksistä!
Jos ymmärsin oikein, alhaiset pitivät puheen jossa perustelivat ylhäisille, että miksi kulloinenkin henkilö pitäisi valita sviittiin.
Puheiden perusteella ylhäiset kokoontuivat makuuhuoneeseensa ja päättivät että Salla pääsee sviittiin, koska halusivat Sallalle jotain kivaa (ennenkuin hänet sunnuntaina tod.näk. häädetään).
Milena vastusti Sallan valintaa ja olisi mieluummin ottanut Lauran.
Reeoa ei haluttu palkita sviitillä, kun on ollut päällikkönä ja nauttinut sen eduista.
Useimmat alhaisista eivät mainostaneet itseään sviittiin, vaan esim. Reo sanoi, että on muita, jotka enemmän sviitin tarpeessa.
Onhan Laurakin ollut päällikönä ja kaksikin viikkoa.Reeo oli vajaan viikon, tynkäviikon ilman päätöksiä.
Taitaa Mielna jäädä omassa porukassaan äänestyksessä aina yksin? Mistähän johtunee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia on kiltti, sovitteleva ja tietää paljon asioista. Hän on sivistynyt ja suorittanut maisterin tutkinnon Englannissa. Suurin osa näistä ilkeistä arvostelijoista tuntuu jääneen aivan "jollekin muulle tasolle". ....Sofia ansaitsee paikan finaaliviikolle.
Fashion Buying and Merchandising BA on kaukana akateemisesta tutkinnosta. Sofiahan itse paljasti talossa, että huijasi lopputyössään eikä ollut tehnyt tarvittavia haastatteluita vaan keksi ne omasta päästään. Hänen final dissertationinsa pitäisi siis hylätä. Sinänsä Sofia on melko neutraali, ei puhu niin paljon pahaa selän takana kuin muut vaikka on siihenkin joskus sortunut.
Jos tuo on totta, niin se kannattaisi ilmiantaa kyllä yliopistolle. Akateeminen huijaus.
Vierailija kirjoitti:
Olis hyvää aikaa varastaa nyt.
Näitä tällaisia ylhäiset, alhaiset juttuja on ollut useitakin ja myös se että saaavat yrittää varastaa.. Miksi ei keksitä jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä eilen tullut oksennuksia ts ei pysynyt mikään mutta iltaa kohti hieman virkistyi
Raskaana?[/quot
Ei vibrasta tuu raskaaks.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se et Millu vain myötäilee koska luottaa enemmän Milenaan. Siinä meni Sofian ja Millun kaveruus harakoille. Millu ei uskalla puolustaa ketään kun Milena kiusaa monia asukkaita olkoon syytös mikä tahansa.
Höpöhöpö. Millu luottaa kaikista eniten Sofiaan ja Soffe Milluun. Molemmilla mennyt hermo Milenaan.
Elä itse tuolla ruoalla 4 päivää, käyt työssä ja kaiken normiruutiinit omassa elämässäsi. Et kestä kuin 12h nälän tunnetta. Kasva jo!