Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
71981/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JEE Salla Sviittiin! Ja sunnuntaina tyttö turvaan ja Laura ulis, niin loppuu Lauran manipulointi Sallaa kohtaan. Salla tykkää kyllä oikeasti Repasta

Miksi Salla pääsi sviittiin? Oliks siitä jokin äänestys ja ketkä siihen osallistuivat? En seuraa 247 tällä hetkellä.

Keskustelivat ja äänestivät. Ylhäisö siis.

Täällä on jauhettu sitä et olisi ollut tiukka äänestys ja sen takia menneet neukkariin. Sviittiin pääsystä näin kauan aikaa kestää päätös. Ei voi olla totta mitä rähmäkäpäliä tonne taloon on saatu. Sviittiin pääsystä ei ole oikeasta mitään hyötyä kun sunnuntaina Salla istuu taas penkillä. Tuotanto voisi miettiä paremmin näitä hölmöjä päätöksiä ja kasvaa aikuisemmaksi niiden suhteen.

Mitä hyötyä sviitistä pitäisi olla?

Palstalaiset hehkuttavat koko ajan. Yksin sviitissä voi vain miettiä Sallan tyypillisiä ylimeneviä ajatuksia häätöön joutumisesta tai vaikka saisikin sinne jonkun niin vain alhaisten puolelta. Kuka ylhäisistä haluaa mennä hänen kanssaan sviittiin? Alhaiset ovat likaisissa vaatteissa sekä monet eivät naiset eivät ole tänään käyneet pesulla. Sviitissä voi ehkä peseytyä ja ei ole järkevää päästä sviittiin pelkästään peseytymään ja saamaan hieman parempaa ruokaa. Kun paluu on huomenna takaisin alhaisten luokse. EI siis mitään järkevää syytä päästä sviittiin.

Vierailija
71982/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo on kuumis 😍

Oon ihan märkänä.💦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71983/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Salla häviää LAuralle , se on iliman muuta selevää. Sallan tyyli nari nari. 

Kyllä Sallan kauniita hymykasvoja jaksaa ennemmin katsoa, kuin Lauran syvän tympääntynyttä ilmettä.

Ei nämä mitkään missikisat ole

Vierailija
71984/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Millukaan mitään hyvää tai erikoista oo saanu.

Vierailija
71985/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tolla Miikalla oo kun nuo yhdet legginshousut.🤔

Vierailija
71986/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia on kiltti, sovitteleva ja tietää paljon asioista. Hän on sivistynyt ja suorittanut maisterin tutkinnon Englannissa. Suurin osa näistä ilkeistä arvostelijoista tuntuu jääneen aivan "jollekin muulle tasolle". ....Sofia ansaitsee paikan finaaliviikolle.

Millä lihaksilla?

Vierailija
71987/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

milenalla otti luonnolle kun ei saanu lauralle etua murjottaa makkarissa

Onko toi aikuismaista.

Milenalta vietiin tikkari.

Ny mököttää..

Vierailija
71988/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin pistänyt Mian sviittiin.

Vierailija
71989/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että minä inhoan tämän Santerin tyyliä, vaikka tissit toki arvokkaat ovatkin, eikö hän voisi napittaa joskus paitansa kuten muutkin ihmiset julkisilla paikoilla tekevät. Halpaa, tosi halpaa. Eikö se rivo video ole tarpeeksi mainostava, pitääkö joka hetki mainostaa?

Ilmoitin asiattomaksi. Näin teen muidenkin Sofiaa morkkaavien viestien suhteen, jotka eivät liity BB:iin millään tavalla.

Eihän tuossa viestissä mitään asiatonta ole. Sofia on mennyt ohjelmaan ja tietoisesti valinnut tavan pukeutua, ilmeisesti mainostaakseen bisneksiään. Kyse siis pukeutumisesta eli käytöksestä, jonka itse valinnut provosoivaksi. Kyllähähän tällaista voi kritisoida. Itsekään en tykkää.

-Eri-

En arvosta itseään myyvää ihmistä tippakaan, alkoon mitä sukupuolta tahansa. BB-talo selvästi liputtaa moisen ammatin puolesta. 

En arvosta minäkään. Vaikka se kuinka olisi "yhteiskunnan puolelta hyväksyttävää", kullakin ihmisellä on oikeus päättää mikä "laillisesti hyväksytyistä" asioista/toimista itse hyväksyy. Nuoret, jotka katsoo BB'tä, miettii, että tuossapa hyvä ammatti ja sitten on pääkoppa hetken päästä sekaisin, kun ei ymmärrä mihin kelkkaan hyppäsi.

Vierailija
71990/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo on kuumis 😍

Oon ihan märkänä.💦

Nonii, rauhottukaas nyt vähä

Vierailija
71991/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia ei oo puhunut pahaa muista selän takana. On sanonut suoraan. 

Milena tossakin sitä mietittäessä kuka pääsee sviittiin, oli heti " Valitsisin Lauran, koska Salla ei ikinä laittaisi MUA sviittiin" 

Sofia sanoi siihen , että miksi ei voisi koittaa saada hyvää kiertämään

Milena ei ymmärrä sellaista käsitettä kuin "hyvä" tai hyvän tekeminen toisille. Niin katkera, ilkeä ja aggressiivinen henkilö. Kuvottava.

Jos olisin itse ollut tuolla talossa ja saanut samanlaista ulkopuoliseksi jättämistä kuin Milena, niin en minäkään kovin innokkasti laittaisi hyvä äkiertämään niille ihmisille, jotka minua ovat kiusanneet (ulkopuolelle jättäminen on kiusaamista sekin).

En väitä etteikö milena itse olisi suurennellut joitakin asioita ja uhriutunut siellä, mutta sellaista käy, kun kiusataan.

Kukaan ei todellakaan ole kiusannut Milenaa tuolla millään tavalla (toisin kuin Heidiä). Milena on itse haukkunut toisia sekä selän takana että päin naamaa, ollut hyvin aggressiivinen ja omahyväinen. Lisäksi tosiaan tunkee joka keskusteluun kuuntelemaan ja juoksee sitten kantelemaan vastapuolelle, twiitin kirjoittaja oli ihan oikeassa. Vähemmälläkin huonolla käytöksellä saa aikaan sen, ettei sinusta pidetä.

Vierailija
71992/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota Sofiaan. Sillä on voittaminen mielessä. Ilmeetön nainen.

Vierailija
71993/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi on uudesta takistaan onnellinen kuin pikkulapsi jouluaamuna.

No ei ihme, kun joutuu normaalisti pukeutumaan lapsuusaikaisiin vaatteisiinsa.

Pukeutuu ihan normin nuoren naisen tavoin. Ja kun on sirorakenteinen nuori nainen, niin ei oikein sovi telttamalliset kaavut, joita ilmeisesti itse suosit.

No ei kyllä pukeudu. Ihmeellisen vanhanaikaisia ja tylsiä värittömiä vaatteita. Sirorakenteinen, hmm...

Vierailija
71994/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo on kuumis 😍

Oon ihan märkänä.💦

👅

Vierailija
71995/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olisi pitänyt palkita kuka alhaisista tsemppasi eniten ja tehtävään osallistu niin tietenkin Reeo. Nyt palkittiin laiskin . 

Vierailija
71996/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan valittiin toinen noista laiskimmista narisijasta sviittiin.

Vierailija
71997/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmaan viimeistään sunnutai-iltana tai maanantaina suuri kiepsaus eli käänne.

Ylhäiset -> alhaisiin ja päinvastoin!?!

Vierailija
71998/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät jutut hetki sitten Reeolla ja Miikalla aidan yli DC1:ssa. Edelleenkin.

Ovat molemmat huomanneet miten kylmä Milena aika ajoin on. Milena ei olis halunnut Sallaa sviittiin kun ei Sallakaan Milenan mukaan haluais tälle mitään hyvää. Mutta onneks ollut Miikan mukaan kolme muuta päättämässä.

Ja mitä Sallaan tulee: Sallahan on talon ahkerin siivoaja ollut koko kauden! Kukaan ei ole siivonnut ja järjestellyt yhtä paljon!

Vierailija
71999/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia on kiltti, sovitteleva ja tietää paljon asioista. Hän on sivistynyt ja suorittanut maisterin tutkinnon Englannissa. Suurin osa näistä ilkeistä arvostelijoista tuntuu jääneen aivan "jollekin muulle tasolle". ....Sofia ansaitsee paikan finaaliviikolle.

Huvitti seurata lauantaina kun jokainen vuorollasan kertoi Saaralle elämästään, Sallalla oli meriittejä muille jakaa, koulut on käyt priimasti ja hyvä työpaikka. Läppis kateellisena kuunteli, taivutteli vaan taustalla niskojaan naama norsunvitulla. Itse joku tilitoimiston etätyöläinen.

kummallakin sama koulutus, mitä Salla tekee työkseen kun joku kysyi niin jotain mumisi, ei halunnut vastata

Olkoon Sallalla mikä koulutus tahansa, mutta noin osaamatonta ja kädetöntä aikuista naista harvoin näkee. Hänestä ei ollut mitään hyötyä kisassa, kelpasi lopussa pitelemään kuution mallikuvaa. Olisi edes huolehtinut veden keittämisestä ja neljän lautasen tiskaamisesta.

Reeoa huomioitiin, ei häätöön, Miaa huomioitiin, Sofia tilalle häätöön, uusi takki, pipo ja kerrasto, Salla sviittiin, uusi takki, pipo ja kerrasto. Laurakin sai jotain, takin, kerraston ja pipon.

Vierailija
72000/100630 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin pistänyt Mian sviittiin.

siinä mielessä että olisi saanut pruutata niin paljon kun peräpäästä tulee

Ketju on lukittu.