Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Jätettäisiinkö jo tämä Milenan tuleva aviomies rauhaan täälä?
Milena itse sanoi, että miehensä oli antanut luvan puhua hänestä talossa. Puhuihan tuleva rouva hänestä ihan nimellä. Mainosti myös, miten häiden instatili on julkinen.
Toivottavasti Salla lähtee eikä Millu tai Laura tosta nelikosta. Olis huutava vääryys. Toisaalta ylhäiset saattaa iskee Milenan häätöön myös.
Kyllä tässä pedattiin sallan tai lauran häätö. Vaikuttaa talon dynamiikkaan vähiten kun jompi kumpi lähtee. Kyllä tuotanto näitä aina miettii. Itse toivon, että laura lähtee, mutta milena/sofia/miikka ois joutanut kotiin.
Mä en jaksa miikkaa enää YHTÄÄN. Nytkin tuolla jeesustelee ja sama levy tulee pyörimään koko päivän vaikka oli kirjaimellisesti tiellä koko tehtävän ajan.
Hyvä ku jatkaisi vaan kokoomista ja sit ku joskus sais tehtyä sen huutas voiton riemuisesti.
Milena on just oikealla kaudella, hänen vahvuuksiaan on manipuloiva puhe, vääntää musta valkoiseksi, puhua itsensä edulliseen valoon muiden silmissä samalla mustamaalaten toinen asukas. Tulee vain mieleen käyttääkö metodejaan oikeassakin elämässä. Kylmäävä tyyppi, hyi.
Melrna sitten jyrää asian niin että hridikin on häädössä. Pelastaa jonkin käärmeistä. Uskokaa pois vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nabbe sössötti? Turkkilaisessa deittiohj ei.
Ettei tunnistettaisi, ei alynnyt että tatuoinnit näkyvät. Sössötti ja mölöttii BB-talossa, ettei tunnistettaisi mikä on miehiään, tai siis oletettu.
Missä tää deittiohjelma on nähtävissä?
Heidi ja sofia masentuneita. Oisivat halunneet, että ulkoporukka voittaa. Haluavat milenan häätöön ja miettivät onnistuuko se mitenkään
Sofia pelastaa Millun häädöltä asettumalla itse Millun tilalle. Mutta. Onko katsojien mielestä Sofian aika jo lähteä. Sofia on liian varma asemastaan katsojien suosikkina.
Miten ne ei tajua et alhaisia ottaa pannuun.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Salla lähtee eikä Millu tai Laura tosta nelikosta. Olis huutava vääryys. Toisaalta ylhäiset saattaa iskee Milenan häätöön myös.
Luuletko että tuo tankki suostuu si hen mitenkään.
ihana reeo tsemppaa omaa porukkaa<3
Ihana Reeo siellä taas yrittää rauhottaa muita :(
Ainoastaan Reeon takia oisin toivonut alhaisten voittoa
Seuraava kausi jos tulee, tuotannon soisi jo ymmärtävän, että tuollaset Sofiat ja Ellat on jo niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Heidi ja sofia masentuneita. Oisivat halunneet, että ulkoporukka voittaa. Haluavat milenan häätöön ja miettivät onnistuuko se mitenkään
No äänestäköön sitä sitten niin asia on mahdollinen. Mutta kun noi pikku hiirulaiset pelkää sitä.
Ei tule Milena voittamaan tätä kautta. Liian paljon kehunut itseään. Minä minä ja kuntosali. Jos purat ilkeytesi yhteen ihmiseen niin on helvetin huono esimerkki monille lapsille / nuorille.
Onneksi et ole tuolla huutamassa rivouksiasi ilkeä ihminen, jolle jopa toisten käytös televisiossa käy noin tunteisiin. Sinua alhaisine ajatuksinesi ei kukaan haluaisi katsoa eikä kuunnella sekuntiakaan.