Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ei oo herätty vielä. Kai nää nukkuu kymmeneen taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura ja Heidi samalle puolelle, Sofia ja Milena toiselle. Laura ja Heidi saa syventää ystävyyttään ilman noita myrkyttäjiä.💕
Ei mitään tyttörakkautta. Mene jo mäkeen sen lepakkofantasiasi kanssa.
Hah, sinä sen otit esille. Minä puhun ystävyydestä, en rakkaudesta.
No ei niiden välillä ole ystävyyttä. Heidi palvoo, Laura ei vois vähempää välittää. Älä ole lapsellinen.
En haluis uskoo että Laura vaan esittää ja käyttää Heidin tunteita hyväkseen? Niiden hetket vaikuttaa niin aidoilta.😭
Ei se käytäkään. Paljon parempi ystävä se Heidille on tuolla kuin esim. Reeo,
Millä ihmeen laseilla katsot tätä ohjelmaa? Reeohan on tuolla ainut, joka on aidosti Heidin puolella. Laura syyttelee ja läyhää heti kun tulee tilaisuus.
Eilen se Nabazin sössötys Miikalle Tuulasta oli rasittavaa katseltavaa ja kuunneltavaa. Pakko ihailla Miikan hermoja. Itse olisin luultavasti sanonut Nabazille suorat sanat.
Koko Tuulan mielensä pahoitus oli naurettava episodi. Ja se kun Miikka vielä Annille sanoi, et kenen ei haluais pääsevän turvaan, et Tuulan, Tuula oli Nabazille kuiskannut, miten pettynyt hän on! Tyypillistä Tuulaa.
Mut miks Nabaz edes lähti ripittämään Miikkaa tästä, en ymmärrä. Nabaz "ei halua draama" mut sitähän hän on tuolla hakemassa ja tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on paras.
On talon sydän.🧡
Ettekö te Reeo-fanit kuule näitä Reeon ilkeitä kommentteja, vai ettekö seuraa 24/7 koko ajan, vai eikö teitä vaan kiinnosta, että tää cool stadi-faija osaa olla todella ilkeä ja loukkaava niin halutessaan. Vai ettekö te tajua näitä sen heittoja? Itse tykkään mukavista ja kilteistä ihmisistä, niin menee niin lujaa yli ymmärryksen tämän tyyppisten ihmisten ihannointi.
Kerro kolme pahaa kommenttia? Katson dailyjä säännöllisesti ja 24/7 satunnaisesti, en ole kuullut Reeolta mitään kiusaamiskommenttia. Onko sitten vain että dailyissä ei näytetä ja sattumalta 24/7 seuratessa ei sillä hetkellä ole ilkeillyt. Voihan niinkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura ja Heidi samalle puolelle, Sofia ja Milena toiselle. Laura ja Heidi saa syventää ystävyyttään ilman noita myrkyttäjiä.💕
No ei niiden välillä ole ystävyyttä. Heidi palvoo, Laura ei vois vähempää välittää. Älä ole lapsellinen.
En haluis uskoo että Laura vaan esittää ja käyttää Heidin tunteita hyväkseen? Niiden hetket vaikuttaa niin aidoilta.😭
Millä ihmeen laseilla katsot tätä ohjelmaa? Reeohan on tuolla ainut, joka on aidosti Heidin puolella. Laura syyttelee ja läyhää heti kun tulee tilaisuus.
Kuka puhuu ystävästään pelihevosena, no Reeopa Reeo. Ei kovin ystävällisesti sanottu. Sä voisit lopettaa katsomisen vaaleanpunaisten lasien läpi tuota Reeon touhua. Se tiedostaa noi kamerat melko hyvin ja osaa vedellä oikeista naruista katsojien suhteen. Välillä unohtaa kameroiden olemassa olon kun tunteet lyö tarpeeksi pintaan ja silloin sieltä tulee esiin myös se ei niin mukava-Reeo. Reeo hyötyy Heidistä, ainakin vielä toistaiseksi, siksi haluaa pitää sen tuolla. Ja varmaan siitä tykkääkin, mutta ei niin paljoa kuin Laura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on paras.
On talon sydän.🧡
Ettekö te Reeo-fanit kuule näitä Reeon ilkeitä kommentteja, vai ettekö seuraa 24/7 koko ajan, vai eikö teitä vaan kiinnosta, että tää cool stadi-faija osaa olla todella ilkeä ja loukkaava niin halutessaan. Vai ettekö te tajua näitä sen heittoja? Itse tykkään mukavista ja kilteistä ihmisistä, niin menee niin lujaa yli ymmärryksen tämän tyyppisten ihmisten ihannointi.
Kerro kolme pahaa kommenttia? Katson dailyjä säännöllisesti ja 24/7 satunnaisesti, en ole kuullut Reeolta mitään kiusaamiskommenttia. Onko sitten vain että dailyissä ei näytetä ja sattumalta 24/7 seuratessa ei sillä hetkellä ole ilkeillyt. Voihan niinkin olla.
Reeon selkeät vitsit halutaan vääntää kiusaamiseksi. Jännä kun Miikka heittää kaksin verroin pahempaa settIä, mutta sitä ei huomioida.
Oikeasti hyväsydämisiä tyyppejä molemmat, vaikka aikamoisia törkyturpia molemmat välillä.
Vierailija kirjoitti:
Kahtiajako ja kaikki ei ole taatusti tyytyväisiä.
Hankaloittaa eniten Reeon peliä.
Kylläpä on ihan saakelin tylsä kausi. Tuollaiset laululeirit sun muut kivakiva-tehtävät on ihan sieltä itsestään. Onneks toi kanttura putosi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on paras.
On talon sydän.🧡
Voi hyvänen aika, enhän mä nyt niistä mitään kirjaa pidä? Tuo, että katsot 24/7 satunnaisesti selittää sen ettet ole kuullut näitä. Reeo ei kovin usein läyhää tuolla suureen ääneen ja pitkillä monologeilla niitä, vaan heittää niitä ilkeitä kommentteja tietyissä kohdissa tietyille asukkaille. Aika monet 24/7 katsojat on alusta asti puhuneet tästä Reeon koulukiusaaja käytöksestä, eikä se mitään tuulesta temmattua juttua ole. Jopa vieraat noissa kooosteissa ovat tästä käytöksestä puhuneet Jannin johdolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on paras.
On talon sydän.🧡
Reeon selkeät vitsit halutaan vääntää kiusaamiseksi. Jännä kun Miikka heittää kaksin verroin pahempaa settIä, mutta sitä ei huomioida.
Oikeasti hyväsydämisiä tyyppejä molemmat, vaikka aikamoisia törkyturpia molemmat välillä.
Nyt ei puhuta Reeon kohdalla mistään vitseistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhuu ystävästään pelihevosena, no Reeopa Reeo. Ei kovin ystävällisesti sanottu. Sä voisit lopettaa katsomisen vaaleanpunaisten lasien läpi tuota Reeon touhua. Se tiedostaa noi kamerat melko hyvin ja osaa vedellä oikeista naruista katsojien suhteen. Välillä unohtaa kameroiden olemassa olon kun tunteet lyö tarpeeksi pintaan ja silloin sieltä tulee esiin myös se ei niin mukava-Reeo. Reeo hyötyy Heidistä, ainakin vielä toistaiseksi, siksi haluaa pitää sen tuolla. Ja varmaan siitä tykkääkin, mutta ei niin paljoa kuin Laura.
En nyt valitettavasti jaksa alkaa vääntämään asiasta, koska meillä on selkeästi hyvin erilaiset näkemykset. Itse en ehkä takerru yksittäiseen kommenttiin tai sanamuotoon, vaan peilaan enemmän kokonaisuutta, ihmisten käyttäytymistä, eleitä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on paras.
On talon sydän.🧡
Voi hyvänen aika, enhän mä nyt niistä mitään kirjaa pidä? Tuo, että katsot 24/7 satunnaisesti selittää sen ettet ole kuullut näitä. Reeo ei kovin usein läyhää tuolla suureen ääneen ja pitkillä monologeilla niitä, vaan heittää niitä ilkeitä kommentteja tietyissä kohdissa tietyille asukkaille. Aika monet 24/7 katsojat on alusta asti puhuneet tästä Reeon koulukiusaaja käytöksestä, eikä se mitään tuulesta temmattua juttua ole. Jopa vieraat noissa kooosteissa ovat tästä käytöksestä puhuneet Jannin johdolla.
Voitko silti heittää esimerkkiä? Ja mikä näistä tekee selkeön eron, että toisten sanomana ne oon vitsejä mutta Reeon kohdalla ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ilmavaivoista ja äänekkyydestä huolimatta Mia on kyllä hauska tapaus, kunhan vain pysyisi käärmejengistä erossa. Tosin rehellisyyden nimissä en edes muista, mitä on puhunut muista käärmejengin kanssa juoniessaan.
Mikä tää käärmejengi on?
Käärmejengiin ja noita-akkoihin kuului Merve, Laura, Milena (jotka olivat pahimmat ja ilkeimmät juoruakat), sekä Mia ja myöhemmin Sofia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on paras.
On talon sydän.🧡
En oletakaan että kirjaa pidät, luulisi vain että jos Reeo on niin kova kiusaaja, kolme kommenttia löytyisi aika nopeasti. Omalla työpaikalla on noin viitisen työpaikkakiusaajaa, löytäisin nopeasti kolme kommenttia vaikka kaikilta viideltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihmetellyt tuota Miaa, että kuin aikuinen hän on ikäisekseen - vertaan itseeni. Nytkin, vaikka on ollut koko päivän Tuulan kettuilun ja vihan kohteena, ja riippumatta omista syyllisyydentunteistaan kohtelee Tuulaakin nyt kuin parasta kaveriaan, tuo vaivihkaa pois murjotuksesta ja laittaa hänen hiuksiaan.
Oon jo viikkoja sitten pannut merkille sen miten viisas ja mieleltään kypsä hän on.
Miasta näkee usein hänen hyvän sydämensä. Harmi, että loppuajan sitä kuunnellessa joutuu käyttämään korvatulppia.
Mäkin oon nyt viime päivinä huomannut, että Mia on hyväsydäminen sählä. Jotain keskittymishäiriöitä sillä on ja joutuu usein vaikeisiin tilanteisiin ajattelemattomuutensa takia, mutta ei tuo paha ihminen ole.
On kertonut, että hänellä on ADHD mutta siihen ei ole tällä hetkellä mitään lääkitystä. Sen takia sille on mm. nuo siirtymätilanteet niin vaikeita. Mia on kiltin tuntuinen, iloinen ja hyvän huumorintajun omaava ihminen. Mä tykkään hänestä ja toivon että Mia on finaalissa.
Vaikka Mia olis miten kivanoloinen, niin miten kukaan voi äänestää asukasta, jolla on noin tyhmät ja rasittavat jutut? Kumman Kaa, pierut, sukuelimet ja eritteet. Te, jotka toivotte hänen voittoaan tai olettr äänestäneet häntä, minkä ikäisiä olette?
Mia on sivistymätön moukka Pielavedeltä jolta puuttuu kotikasvatus ja käytöstavat. Pielavedellä ollaan varmaankin ylpeitä kun on tällainen edustaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ilmavaivoista ja äänekkyydestä huolimatta Mia on kyllä hauska tapaus, kunhan vain pysyisi käärmejengistä erossa. Tosin rehellisyyden nimissä en edes muista, mitä on puhunut muista käärmejengin kanssa juoniessaan.
Mikä tää käärmejengi on?
Käärmejengiin ja noita-akkoihin kuului Merve, Laura, Milena (jotka olivat pahimmat ja ilkeimmät juoruakat), sekä Mia ja myöhemmin Sofia
Eivät vetäneet vertoja Reeolle, Miikalle ja Tuulalle. Onneksi Tuulasta päästiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on paras.
On talon sydän.🧡
Voisiko olla että et ymmärrä hänen huumoriaan? Tätä huumorin lajia kutsutaan joskus sarkastiseksi. Hyvä esimerkiksi eilis illalta: Heidi valitti ettei ole vieläkään ollut sunnuntain häätöpenkillä. Siihen Reeo totesi, että no laitetaan sut siihen. Oliko Reeo tosissaan laittamassa Heidiä häätöpenkille? No ei ollut tosissaan. Oliko vitsi? No OLI. Tätä jos ei hoksaa, niin vamasti menee yli ymmärryksen ja pitää Reeoa vittumaisena henkilönä. Reeo on nimenomaan mukava ja kiltti, ihmisenä niin mahtava tyyppi.
Laululeiri oli kyllä tylsää katsottavaa.Ei innostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihmetellyt tuota Miaa, että kuin aikuinen hän on ikäisekseen - vertaan itseeni. Nytkin, vaikka on ollut koko päivän Tuulan kettuilun ja vihan kohteena, ja riippumatta omista syyllisyydentunteistaan kohtelee Tuulaakin nyt kuin parasta kaveriaan, tuo vaivihkaa pois murjotuksesta ja laittaa hänen hiuksiaan.
Oon jo viikkoja sitten pannut merkille sen miten viisas ja mieleltään kypsä hän on.
Miasta näkee usein hänen hyvän sydämensä. Harmi, että loppuajan sitä kuunnellessa joutuu käyttämään korvatulppia.
Mäkin oon nyt viime päivinä huomannut, että Mia on hyväsydäminen sählä. Jotain keskittymishäiriöitä sillä on ja joutuu usein vaikeisiin tilanteisiin ajattelemattomuutensa takia, mutta ei tuo paha ihminen ole.
On kertonut, että hänellä on ADHD mutta siihen ei ole tällä hetkellä mitään lääkitystä. Sen takia sille on mm. nuo siirtymätilanteet niin vaikeita. Mia on kiltin tuntuinen, iloinen ja hyvän huumorintajun omaava ihminen. Mä tykkään hänestä ja toivon että Mia on finaalissa.
Siirtymätilanteet?? Miten se ilmenee? On olemassa ihmisiä että ovat vilkkaita mutta omaavat käytöstavat ja vieläpä puheliaita mutta osaavat myös kuunnella. Osaavat keskittyä kun tilanne vaatii.
Siirtymätilanteet eli tilanteet joissa siirrytään toisesta paikasta toiseen paikkaan. ilmenee keskittymiskyvyttömyytenä, myöhästelynä jne. Seuraa 24/7 niin näet ihan käytännössä miten se ilmenee. Mia ei ole vilkas tai vaan kesittymiskyvytön, vaan hänellä on ADHD. Se on sairaus. Siinä missä joku diabetes tai epilepsiakin. Kannattaa vähän nyt valistaa itseään, on aika noloa kirjoittaa tuollaisia asioita ADHD-ihmisestä. Tietty nimettömänä on helppo huudella, en usko että omalla nimelläs kehtaisit sanoa noin noloja asioita.
Tarkoitin että kaikki jotka ovat vilkkaita ja puheliaita ei oo adhd . Miia on vaan niin huonokäytöksinen välillä pierujensa kanssa.
En tarkoita että kellä adhd on huonokäytös ja päästävät suustaan mitä sattuu.
Saa nähdä miten onnistuvat tekemään kahtiajaon hyvin, väkisinkin tulee tietysti myös liittolaisia samaan ryhmään. Reeo-Heidi-Miikka kolmikosta kaksi on samalla puoella, veikkaan että Reeo erotetaan näistä molemmista ja sit Miikka ja Heidivon samalla puolella.
Veikkaan jotain tällasta:
Miikka, Heidi, Milena, Soffe
Reeo, Laura, Nabbe, Millu
Salla sit jompaan kumpaan sakkiin.