Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Milena on ikävän oloinen ihminen. En pitäisi tuollaista henkilöä omassa kaverpiirissäni.
Tulee todella huonot fibat tuosta ihmisestä. Toivottavasti ei Heidiä ala kampittaa ens viikolla. Miks sitä äänestettiin, tuula oli tuolla voinut pyöriä vielä ihan sujuvasti.
Ensin lähti he joita Nabbe herjasi, sitten Nabben kamut.
Jaa, Milena uskaltaa nyt olla taas oma itsensä kun ei tarvi niin paljoa pelätä häätöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena vaikuttaa hyvin ikävältä tyypiltä. Olis joutanut ulos!
Todellakin ikävä, mua harmittaa ihan saakelisti ettei toi Milena lähtenyt, muija sanoi, että tuntuu mahtavalta olla talon vihatuin. Haloo jos joku pitää sanoa, varmaan jauhaa tuosta vielä monta kertaa. Tuo olis pitänyt ulostaa tänään. Tuula olis vielä voinut sekoilla tuolla ihan rauhassa.
Jep. Tuulan sekoilu ja kiukuttelu on harmitonta. Mutta toi Milenan käytös on ahdistavaa kun alkaa toi tiukkaaminen miksi toivoit minun lähtevän, miksi sanoit/teit niin, miksi vihaat minua, minäkin vihaan kostoksi sinua, kuka kirjoitti tviitin. Tulee raskaat viikot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että Tuula osaa näytellä.
Ei osaa, on hyvin teennäinen.
Tarkoitin tuota viimeistä kohtausta!
Niin, sekin oli huonosti näytelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaks Reeo pihalle
Luiskaan, hihnalle, pyöröovista ulos
Reeo lähtee viimeisenä voittaen.
Ihminen joka luettelee noin ylimielisesti ketä laittaa luiskaan, ansaitsee itse joutua sinne luiskaan. Sama koskee toki Miikkaa, mutta Miikka onkin vain peesailija, Reeo on SE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Tuula reppana, kova pettymys ja itkun pidättely purkautui hysteerisen ihanaa kirkumisena. Raasu nolasi itsensä vielä viime metreilläkin.
ei nolannut millään muotoa.
joo, se oli jännityksen, pettymyksen, helpotuksen, aiheuttama tunnereaktio mikä purkautui sellaisena valtavana pulputuksena
No, hänellä löytyy sitä mainostamaansa elämänkokemusta. Eikö sitä olisi voinut näyttää edes kerran? Vaikka tuossa haastattelussa? Edes hetken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla varmaan kuvittelee olevansa joku ennakkosuosikki kun pelastuu koko ajan
No yksi suosikeistahan se on kun pääsi turvaan.
Olen alkanut tykätä tosi paljon Sallasta, finaaliainesta. Saarakin sanoi, että hyvät energiat Sallasta, voisi olla hänen ystävänsä.
Draamaa pukkaa. Nabas taas vauhdissa. Miikkaa syyttää.
Lapsellinen tuo Nabbe. Nyt sitten katkera Miikalle kun pahoitti Tuulan mielen vellihousu tsoukillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura ja Heidi samalle puolelle, Sofia ja Milena toiselle. Laura ja Heidi saa syventää ystävyyttään ilman noita myrkyttäjiä.💕
Ei mitään tyttörakkautta. Mene jo mäkeen sen lepakkofantasiasi kanssa.
Hah, sinä sen otit esille. Minä puhun ystävyydestä, en rakkaudesta.
No ei niiden välillä ole ystävyyttä. Heidi palvoo, Laura ei vois vähempää välittää. Älä ole lapsellinen.
En haluis uskoo että Laura vaan esittää ja käyttää Heidin tunteita hyväkseen? Niiden hetket vaikuttaa niin aidoilta.😭
Tulee olemaan mielenkiintoista MITEN tuo jako tapahtuu.
Sofian mikistä ei kuulu oikeen mitään.
hyvä, että tuula lähti. Aika myrkyllisesti puhui oman klikkinsä ulkopuolisista pelaajista talossa. Milenakin olisi toki voinut lähteä, mutta hyvä, että tuula ensin. ensi viikkolla miikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena on ikävän oloinen ihminen. En pitäisi tuollaista henkilöä omassa kaverpiirissäni.
Tulee todella huonot fibat tuosta ihmisestä. Toivottavasti ei Heidiä ala kampittaa ens viikolla. Miks sitä äänestettiin, tuula oli tuolla voinut pyöriä vielä ihan sujuvasti.
Varmaan oli Milenasta Heidin syy sekin, että Milena istui viimeisten joukossa sohvalla. Kukaan ei tiedä miten se oli Heidin syy, mutta kaikki on Heidin syytä ja Milena kostaa tämän verisesti Heidille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuommoista Tuulan kaltaista ihmistä joutuisi pakosta kuuntelemaan pitempään niin varmaan menettäisin järkeni ja huutaisin suoraa huutoa - Päästäkää minut pois täältä.
Miettikää, nuo raukat ovat joutuneet olemaan Tuulan kanssa samassa tilassa ilman pakomahdollisuutta 8 viikkoa.
Mä luulen että siellä on helpotus päällimmäinen tunne.
100% varmasti.
Laura on Milenan armoilla. Siksi haukkuu Milenan mieliksi ja ei voi olla kunnolla Heidin kanssa.
No niin!! Jäi yksi paijattava - huomion kipee vauva. Kerjää tyttöjen huomiota ENSI SUNNUNTAIHIN ASTI.
EN JAKSA! AIKUINEN MIES!!!!!!!
No ei niiden välillä ole ystävyyttä. Heidi palvoo, Laura ei vois vähempää välittää. Älä ole lapsellinen.