Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Aleksin lohdutuskukat menee taas roskalavalle!
Ei mee roskalavalle. Aleksi vie kukat äidilleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuula vetää valkoinen tukka lisäkkeineen ponnareilla ja vaaleanpunainen
satiini rotsi👻👻👻
Niin halvan ja mauttoman näköinen, ihan järkyttävä.
Mitä hel vettiä tul Mia taas höpöttää
Vierailija kirjoitti:
Aleksin lohdutuskukat menee taas roskalavalle!
Merve mielissään, ellei halunnut kolmenkimppaa.
TOI MILENA NYT ULOS PLIIIIIIS . Ootteko ihan sekasin ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TUULA ULOS!!!!!
Pelastakaa miikka 😅 Miikka joutuu pulaan jos Tuula jää
Miikka on yks ujo piimä.
Lähinnä ainoa, joka uskaltaa sanoa asioita ääneen/päin naamaa. Toisin kuin joku Laura tai Milena juoksee vessaan tai nurkan taakse jauhamaan pskaa toisista :D
Miikka on just hyvä. Nauratti tänään kun Tuula motkotti miikalle ja hän ei vaan välittänyt. Juuri oikein.
Anni , näinä aikoina EI kipeenä olla töissä!
Kumpa ton Milenan sais veks 🥲
Vierailija kirjoitti:
Suu auki katson tuota Tuulan katkeruutta 247. Istuu tuolla sohvalla ja tekohymyllä heittää "slurps slurps, sillä pääsee pitkälle." Tarkoittaa per*een nuolentaa. Ja "toivottavasti lähen, mulla on elämässä tärkeempääkin tekemistä".
Hyi helkatti, koko ajan tuollaista aggressiivista, katkeraa myrkkyä sylkee. Milena siinä (toistaiseksi) rauhallisesti kuuntelee, mutta iso osa tuosta on kohdistettu häneenkin.
Tämä Tuula on varmaan oikeasti helvetillinen työtoveri ja esimies. En epäile niitä juttuja hänestä enää yhtään. Ja ikää oli?
Terhi ei saa lähtee! Paavo pesusieni synttärit tulossa!
Tuittis jatkoon. Mile ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koosteiden vieraat niin Saarisen Niko, Saara Aalto ja Laurat halusi Tuulan jatkavan. Jos Tuula lähtee, talon henki lässäht pierujuttujen tasolle, sitäkö haluatte?! Ääniä Tuulalle!
Äänestävätköhän Tuulaa? Ainakin Niko taisi lupautua.
No kertoo sitten kaiken Tuula faneista. Ne laurathan ovat kamalia. En taju miksi ovat vieraana viikosta toiseen. Kamalia.
No niin, tulihan se sieltä. Tuula sanoi juuri, että jos hänet häädetään, laittaa hän myllyn pyörimään. Mitähän tarkoitti ?
Vierailija kirjoitti:
Anni , näinä aikoina EI kipeenä olla töissä!
Näinä aikoina? Ei koskaan mennä kipeenä töihin. Mutta nuo sentään joutuu tekemään k.testejä alvariinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Anni sanoo Mia? Eikä Miia!? Mia itse lausuu nimensä kahdella iillä.
Anni muutenki on jo niin nähty..
Niinhän Big Brotherkin sanoo. Mistä ihmeestä toi Mia -nimen lausumistyyli yhdellä i-kirjaimella on oikein tullut?!
Osa ihmisistä vaan lausuu nimen, kuten itse haluaa, eikä nimen kantajan halun mukaan.
Mä olen Pia ja kyllähän variaatioita on elämän aikana kuultu. Useimminhan se lausutaan pii-ja. Kerran sain jopa joulukortin noin kirjoitettuna.
Pia puolellatoista iiiillä tulee tokana. Muutama piakin mahtuu joukkoon.
Antaa kaikkien kukkien kukkia. ;)
Joo, kyllä kukat saa kukkia, mutta kyllä sen verran voi tuotanto perehtyä asukkaaseen, että ottaa selvää, miten Mia haluaa itseään kutsuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa ton Milenan sais veks 🥲
Rukoillaan.🙏
Ihmettelinkin miten Anni puhuu ei-huutamalla mutta taitaa olla flunssassa