Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte mokaako Nabbe livessä? Tai Soffe?
Molemmat ja Mia laittaa oman osuutensa läskiksi tahallaan.
Nabella nousee kierrokset aina kun häätöön joutuu turha kitisiä menis soffen viereen touhuileen parturi poika
Miksei Millu meikkaa silmiään? Räpsyripset irtosi mut sen jälkeen ei ole laittanut edes ripsiväriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula aina mielinkielin miesten edessä, teennäinen seläntakana puhuja. Häipyköön hornan tuuttiin koko ämmä. Kiva nähdä aina valillä, kun paljastaa vahingossa oikean luonteensa ja toistelee muille miten kannattaa olla vain oma itsensä. Kyllä kansa näkee..
Juuri tyypillinen boomeri-mummo. Miehiä mielistellään koko ajan ja naisille isketään puukkoa selkään ja puhutaan selän takana.
Kuitenkin ne ovat nimenomaan boomeri-mummut, jotka sitä maailmaa on muuttaneet niin, että enää naisia ei niin vain taputella persiille ja käsketä palavereista kahvinkeittoon. Tämä on hyvä muistaa.
Vähän samaan tapaan kuin että nuorisolaisten olisi hyvä muistaa, että se on ne helkatin vanhat ihmiset, jotka keksivät tietokoneet ja ohjelmat, instagrammit ja muut. Nuorisolaiset eivät ole keksineet oikein mitään muuta kuin seksin ja siitä puhumisen reteesti. Eikun. Sekin on ikivanha keksinto. Prhana.
No eivät kyllä ole. Te boomerit olette hiljaa, kiltisti ja mukisematta hyväksyneet miesten ylivallan ja seksuaalisen häirinnän. Kyllä ne ovat nykynaiset, jotka nämä asiat ovat nostaneet tapetille. Tietokone keksittiin kyllä vuosikymmeniä sitten, instagram on käsittääkseni kehitetty vasta n. 10 vuoden sisällä - tuskinpa boomerin toimesta. Sinulla on kovin kummallinen käsitys "nuorisolaisista" ja nostat omaa itseäsi tarpeettomasti.
Otapa selvää historiasta ennen kuin keksit omia tarinoitasi. Vanhempi polvi ei ollut kiltisti ja hiljaa, vaan enemmän vallankumouksen ja radikalismin lapsia. He muuttivat kaiken ja loivat hyvinvointiyhteiskunnan kouluttautumalla yliopistoissa opintolainoilla ja tekemällä työtä.
vanhan valtaus v 1968 oli osa laajempaa opiskelijaliikkeiden radikalisoitumista, siellä oli Erkki Tuomioja, Nils Torvalds, (RKP) Ilkka Taipale, Nalle Wahlroos, tää oli sitä porukkaa joka oli vasemmistoa vasemmistolaisempi
Nin oli. Tällä ei taas ollut mitään tekemistä naisten oikeuksien kanssa.
Kylläpä vain oli. Se kokonaisuus, se kokonaisuus.
Aikoinaan naisten oikeuksia ajoi hyvin usein yläluokan naiset, jotka myös usein harjoitti hyväntekeväisyyttä ja näkivät köyhyyden aiheuttamat ongelmat. Monet päättelivät, että kohentamalla naisten asemaa, myös lasten olot paranevat huomattavasti. Näitä ajatuksia oli myös vasemmistolaisilla ja yhtäläisistä oikeuksista tuli yksi vasemmistolaisuuden perusteesi. Vasemmistolaisuuden nousi sotien jälkeen mahdollista naisten aseman parantumisen ja hyvinvointiyhteiskuntien muodostumisen. Siihen kun lisätään e-pillerin keksiminen, niin boomer-sukupolven naisten astuivat isona massana työelämään, julkiseen keskusteluun, politiikkaan, vaikuttamaan. He kokivat mm. vähättelyä ja joutuivat etsimään väyliä sietää kaikenlaista monilla työpaikoilla. Silti he jatkoivat, eivätkä lannistuneet.
Ja mitä tulee Tuulaan, niin ensinnäkin: hänhän EI ole boomeri, hän on sitä seuraavaa sukupolvea, 60-luvulla syntynyttä. Ja Tuula on aina voittajan puolella, oli se mies tai nainen. Hän omien sanojensa mukaan on hyvä ihmistuntija ja tietää heti ryhmässä, kuka on kuka eli suomeksi: ketä kannattaa mielistellä ja kenestä ei tarvitse piitata. Hän viehättyy näköjään julkkiksista ja julkisuudesta, tuntuu kuin koko bb-reissu on Tuulalle sellaista 'vihdoinkin mun erinomaisuuteni tulee julkisuuteen, vihdoinkin mut nähdään, kuin ihana mä olen, vihdoinkin minä bailaan menevien ja menestyvien ihmisten kanssa' (in your dreams, darling). Eli vähän samaa agendaa kuin nuoren sukupolven Sofialla.
Viestisi jälkimmäisestä kappaleesta olen täysin samaa mieltä kanssasi.
Kyllä Sofia näyttää meikattuna kansainväliseltä mallikaunottarelta.
Nabaz hokenut nyt kokoajan omaa kahta sanaansa. Veikkaan et livessä se unohtuu molemmat.
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit tuli ja naiset vapautui, seksiä ristiin rastiin
keskikalja tuli ja joistain naisista tuli juoppoja, naiset vapautui hellan ja nyrkin välistä, alettiin tekeen duunia, naiset myös alkoi kouluttautumaan, nyt lukiot ja yliopistot ovat tyttöistyneet
Vierailija kirjoitti:
Nabella nousee kierrokset aina kun häätöön joutuu turha kitisiä menis soffen viereen touhuileen parturi poika
Nabaz on kaksi vuotta etänä opiskellut parturi, vailla alan työkokemusta..
Trimmerillä kotona harjoitellut kaksi vuotta
Reeo on vastenmielisin asukas koko BB:n historiassa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte mokaako Nabbe livessä? Tai Soffe?[/quote
No Nabaz mokannut epävireisellä äänellään alusta asti
Sofia mokaa myös liikehdinnällään ja
r unkku työn mainostamiselle ja hänhän jännittää kun kuulemma kkuullostaa mieheltä, no mistäköhän johtuu.Nää teeskentelijät ainakin mokaa
Vierailija kirjoitti:
Sallalla möree ääni, Sofialla pehmeä ääni
Sofian ääntä ei voi edes ääneksi kutsusa. Lähinnä jotain epämääräistä kaakatusta.
Näin se vaan on kirjoitti:
Reeo on vastenmielisin asukas koko BB:n historiassa Suomessa.
Ja vertaat sitten häntä keneen ? Sofiaan vai Millaan ?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi neuvo Milenan sulhaselle: JUOKSE JA LUJAA!
Perutaan häät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on kaksi vuotta etänä opiskellut parturi, vailla alan työkokemusta..
Trimmerillä kotona harjoitellut kaksi vuotta
Niinhän tuo on itse sanonut ettei osaa leikata, ei osaa kammata, osaa vain värjätä. Miten ihmeessä sellaista voi edes sanoa parturiksi???!!!! Joku roti ja kunnioitus alalle oikeasti kouluttautuneille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallalla möree ääni, Sofialla pehmeä ääni
Sofian ääntä ei voi edes ääneksi kutsusa. Lähinnä jotain epämääräistä kaakatusta.
Santerilla on nariseva nasaaliääni.
Big Brother talossa voisi olla taas häät. Kuten aikoinaan kun kaksi paria vihittiin.
Milena ja sulhanen, sekä Reeo ja Heidi menisivät naimisiin.
Miks noi käskee ton Saaran laittaa niitten hiuksia?
Järrrkyttävää tuo meikkauksen määrä...Lauraon kivikasvo, ilmeetön ja tuo meikkaus ei tee yhtään viehättävämmäksi...Mitkä bileet on tulossa ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte mokaako Nabbe livessä? Tai Soffe?
toki feikki ja t ransu variksen äänen omaava toinen feikki joka luulee olevan Rihannan tasolla
Illan suurinta myötähäpeää tulossa
Kylläpä vain oli. Se kokonaisuus, se kokonaisuus.
Aikoinaan naisten oikeuksia ajoi hyvin usein yläluokan naiset, jotka myös usein harjoitti hyväntekeväisyyttä ja näkivät köyhyyden aiheuttamat ongelmat. Monet päättelivät, että kohentamalla naisten asemaa, myös lasten olot paranevat huomattavasti. Näitä ajatuksia oli myös vasemmistolaisilla ja yhtäläisistä oikeuksista tuli yksi vasemmistolaisuuden perusteesi. Vasemmistolaisuuden nousi sotien jälkeen mahdollista naisten aseman parantumisen ja hyvinvointiyhteiskuntien muodostumisen. Siihen kun lisätään e-pillerin keksiminen, niin boomer-sukupolven naisten astuivat isona massana työelämään, julkiseen keskusteluun, politiikkaan, vaikuttamaan. He kokivat mm. vähättelyä ja joutuivat etsimään väyliä sietää kaikenlaista monilla työpaikoilla. Silti he jatkoivat, eivätkä lannistuneet.
Ja mitä tulee Tuulaan, niin ensinnäkin: hänhän EI ole boomeri, hän on sitä seuraavaa sukupolvea, 60-luvulla syntynyttä. Ja Tuula on aina voittajan puolella, oli se mies tai nainen. Hän omien sanojensa mukaan on hyvä ihmistuntija ja tietää heti ryhmässä, kuka on kuka eli suomeksi: ketä kannattaa mielistellä ja kenestä ei tarvitse piitata. Hän viehättyy näköjään julkkiksista ja julkisuudesta, tuntuu kuin koko bb-reissu on Tuulalle sellaista 'vihdoinkin mun erinomaisuuteni tulee julkisuuteen, vihdoinkin mut nähdään, kuin ihana mä olen, vihdoinkin minä bailaan menevien ja menestyvien ihmisten kanssa' (in your dreams, darling). Eli vähän samaa agendaa kuin nuoren sukupolven Sofialla.