Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nabaz ujous esiin
Kyllä mä pikkuhiljaa alan ymmärtämään Nabasta. Hänen äitinsä oli sanonut Nabakselle ettei Nabaksesta tule mitään. Kulttuuri ei varmasti ole suosiollinen Nabakselle jos Nabas on homo tai bi tai mitä vaikka. Hän yrittää varmasti parhaansa niillä eväillä, mitä hänelle on jaettu tässä elämän jakolinjastossa..
Haluaisin itsekin tehdä tuollaista talossa tehtyä leipää, mutta en osaa.
Miksi sofia ja millu syö? Saisivat olla viikon syömättä. Monta leipää tuo pariskunta syö, jättäisivät röyhkimykset muillekin.
Ei oo todellista mikä vauva tuo nappe on! Miikka iloitsee turvaan pääsemisestään, niin nappe kulkee ohi itkupotkukiukuten *minä halua mennä nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Minä oon lumoutunut Lauran upeudesta. Oikeesti, Laura on niin kaunis. Toivoisin niin että Laurasta tulisi näyttelijä.
Tää on varmaankin vitsillä kirjoitettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nabaz ujous
esiin
Kyllä mä pikkuhiljaa alan ymmärtämään Nabasta. Hänen äitinsä oli sanonut Nabakselle ettei Nabaksesta tule mitään. Kulttuuri ei varmasti ole suosiollinen Nabakselle jos Nabas on homo tai bi tai mitä vaikka. Hän yrittää varmasti parhaansa niillä eväillä, mitä hänelle on jaettu tässä elämän jakolinjastossa..
Kauniisti sanottu ja niin totta 💙
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin itsekin tehdä tuollaista talossa tehtyä leipää, mutta en osaa.
edes ohjeen mukaan, osaat kun yrität
Epänaiselliset Mia ja Sofia.
Sofia syö kuin mies ja tupla annokset.
Kyllähän toi niin menee, että kun jollekkin tulee kinkkinen psikka tai muuten tarvii neuvoa niin Reeon luokse vaan. Sieltä se apu ja neuvo tulee. Kyllä noi luottaa Reeoon.
Vierailija kirjoitti:
AB lippu nousee 70 euroon, stadilaiset
Skansenin myrkkykobra on löytynyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nabaz ujous
esiin
Kauniisti sanottu ja niin totta 💙
Kiitos kiitoksesta 🌺
Onko Miaa suurperheestä? Ajattelin etteikö oo saanut lapsena tarpeeksi huomiota.
Ilmoitetaanko tänään nelosella ketkä turvassa? Asukkaille huomenna?
Haluan nähdä yöllä unta Sallasta......ja minusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon lumoutunut Lauran upeudesta. Oikeesti, Laura on niin kaunis. Toivoisin niin että Laurasta tulisi näyttelijä.
Tää on varmaankin vitsillä kirjoitettu
Ei ole vitsiä.
Aluksi Laura ei näyttäytynyt mulle kuin hiljaisena, ujona, vähän syrjässä olevana. Vähitellen 247:aa katsellessa aloin tykkäämään hänestä. Ensin ihastuin hänen nenään ja sitten siihen jännään kulman nostoon. Jotenkin ehä se jokin tavallisuus alkoi lumoamaan, sitten huomasin yhdennäköisyyden Kirsten Dunstin kanssa (josta myös pidän paljon).
Laura on mielestäni mielettömän kaunis. Jos multa kysyttäisiin kumpi on kauniimpi, Kim Kardashian vai Laura, niin Laura. Häntä katselen mieluummin. Mun mielestä tällaset missi-tyyppiset kauniit tai esim Mila Kunis, joka on todella kaunis, ovat tylsiä, tavallaan liian kauniita. Mutta Laura on sellainen johon ei kyllästy.
Saara Aalto on parasta mitä tämä kausi on tuonut. On ollut hienoa nähdä miten kappale voi syntyä. Kiitos tuotannolle. En uskonut tuotantoon, mutta tästä on pakko kiittää. Kiitos!
Mun käy sääliksi Heidiä noiden Tourette oireiden takia. Olen 100% varma että häntä on kiusattu enemmän tai vähemmän elämänsä aikana tuosta. Poor girl. Heidi mahdollisimman pitkälle.
Pullan kera Salla taloon tuli
Silloin siivousrätitkin melkein suli
Nabaz on talon itku-ukko
Sill ei oo päällä koskaan migreenlukko
Sofia makkarin 30 asteeseen lämmittää
Ja pelkissä rintsikoissa siks usein viilettää
Milena juoksee ryhmästä toiseen
Joku twiittaaja kyllästyi puuhaan moiseen
Millu huutaa niin et korvat soi
Mukanaan kilon kirosanoja toi
Tuulalla kisassa halkesi hampaat
Yöllä kuorsaten laskee hän lampaat
Laura keittiössä kaikkea keittää
Bb hälle lahjaksi rikkinäisen läppämasiinan heittää
Miikka sanoo talossa suorat sanat
Silloin ovat hiljaa myös pahimmat kanat
Heidi talosta valehäädettiin
Ja silloin kyyneleet itkettiin
Reeo taloon tasapainon tuo
Ehkä siksi hänelle voiton moni suo
Kaikkea muuta kuin kaunis. Resting bitch face koko ajan. Ja luonnekin kuin käärmeellä