Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
62321/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aina tykännyt Jassussta v 2022 BB mutta kun voitto tuli niin tuli mulle hyvä mieli siitä koska Jassulla oli velkaa että saa velat kuitattua ja jää vielä kouraankin. 

Jaa, mun mielestä se pääsi kuin koira veräjästä noiden pikavippiensä sun muiden holtittoman elämänsä takia otettujen velkojen kanssa. 

Vierailija
62322/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa tentti. Kartasta pyyhitty kaikki kadunnimet pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62323/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asukkaille ruutuun eilisen tilanne, jossa Tuula vihoviimeisenä. Saisimme kuulla kyllä kansa tietää...

Vierailija
62324/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeat pääsi turvaan. Vaikka en hirveästi Laurasta tykännytkään. Mutta tämä on hyvä.

Seuraavaksi Salla ja Tuula turvaan ja Santeri ulos pyhänä.

Minun mielestä tämmöinen vähän erikoinen tyyppi, kuten Santeri voisi voittaa tämän vuotisen kilpailun. Saisi näkyvyyttä trans-asialle ja herättäisi keskustelua, myös maailmalla.

Minä tarjoisin tuollaiselle latvasta lahonneelle mielenterveyshoitoja.

Ei kukaan täysjärkinen mies vedä naisten kuteita päälleen. 

Se vaan ei ole täysjärkistä. Santeri on kuvottava asukas, runkkari, runkkaukkset  se  on sen työmaa. 

Runkkaus videoistaa ym. senkaltaisesta se hankkii 12,000 euroa kuukaudessa. 

Se  on suunnilleen eläkeläisen vuositulo. Inhoan ylikaiken tuota ihmistä.

Paljonkohan maksaa veroja tuosta "työstään"?  

Saa BB-voitonkin puhtaana käteen, hyvätuloinen maksaisi 60 % veroa.

Näinhän se on,. Saastaista "työtä" veroja maksamatta ja jos tulot pelkästään tuosta, todella vähän joutuisi veroja maksamaan. Keskituloinenkin maksaisi 30 000 euron voitosta merkittävän siivun, hyvätuloisesta puhumattakaan. Hyvätuloisella tuo 60% realistinen ja lisäksi nostaisi perusveroprosenttia. Kannattaa perehtyä progressiiviseen verotukseen.  

Vierailija
62325/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeat pääsi turvaan. Vaikka en hirveästi Laurasta tykännytkään. Mutta tämä on hyvä.

Minun mielestä tämmöinen vähän erikoinen tyyppi, kuten Santeri voisi voittaa tämän vuotisen kilpailun. Saisi näkyvyyttä trans-asialle ja herättäisi keskustelua, myös maailmalla.

Se vaan ei ole täysjärkistä. Santeri on kuvottava asukas, runkkari, runkkaukkset  se  on sen työmaa. 

Ymmärrän kyllä että Sofian elämäntyyli järkyttää, hänen seksityönsä yms.

Mutta mitä niin kamalaa siinä on että mies pukee naisten vaatteita? Ne on vaan vaatteita. Ei ole mitään totuutta siitä mikä on miehen ja mikä naisen vaate, ne on ihmisten määritelmiä. Ja jos se on sairasta pukea vastakkaisen sukupuolen vaatteita, niin mitä sitten? Mikä hengenhätä siinä on? Luulisi sitä pahempiakin sairauksia olevan joita pitäisi hoitaa.

Vierailija
62326/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aina tykännyt Jassussta v 2022 BB mutta kun voitto tuli niin tuli mulle hyvä mieli siitä koska Jassulla oli velkaa että saa velat kuitattua ja jää vielä kouraankin. 

Jaa, mun mielestä se pääsi kuin koira veräjästä noiden pikavippiensä sun muiden holtittoman elämänsä takia otettujen velkojen kanssa. 

Saihan se myös uran olla naurunalaisena noissa tositv-formaateissa.

Vierailija
62327/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo on saanut Jasper Pääkköseltä taimenten pelastus -paidan.  Hienoa asiaa, mutta menee vähän maku jos tää hänen rikas ystävänsä maksaa Reeon voiton. Tekee hänestä "kansan suosikin". Mun silmissä laskee kyllä Jasperin mainetta, en näe häntä enää oikeudenmukaisena kaverina. Ja muutenkin jos on tän Reeon ystävä niin onko samanlaisia ominaisuuksia, ylimielisyys ja omahyväisyys, narsistisia piirteitä.

Täytyy vähän mainostaa Jasperia niin hän varmistaa Reeon voiton.

Reeolla on tosi suuri fanijoukko. Kellään muulla ei tule olemaan mitään mahiksia voittoon. 

Laurankin fanit kertoivat jo luovuttaneensa.

Niinhän sä kuvittelet. :D

Finaalissa "roomalaisten" äänet jakautuu Reeon ja Heidin, ehkä jopa Miikan, kesken, kun taas vastapuolen fanit voivat tykittää kaiken Lauralle.

Ei kun täällä ihan sanottiin että Lauran fanit ovat fiksuja eivätkä tuhlaa rahoja äänestykseen. Yhtä totta kuin se että Reeolla on vain pari rikasta äänestäjää.

Vierailija
62328/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saa BB-voitonkin puhtaana käteen, hyvätuloinen maksaisi 60 % veroa."

Kyllä siitä menee verot. Älä lausu vääriä olettamia.

Vierailija
62329/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Alatalo tulee taloon varmasti. Tuotanto antanut jodeliin vihjeenä kirjaimet: OTAL.

Tai joku ärsyttävä Olavi Uusivirta.

Voi olla myös Saara Aalto.

Tarja Ylitalo ja humppaveikot, pistävät lauantaitanssit pystyyn.

Vierailija
62330/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari kirjoitti:

Miten pääsi kuin koira veräjästä? Jassu maksoi velkansa pois, ei saanut velkoja anteeksi. Olisiko ollut parempi, että nuori ihminen kärsii loppuelämänsä kun velat paisuu eikä ole pakotietä ulos? Velkahelvetti on hirveä eikä sellaista kannata toivoa kenellekään.

Vierailija
62331/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soisin voittosumman 30 000e jollekin köyhälle. Se on samalla kuin hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
62332/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä soisin eniten voittorahat jollekin köyhälle. Tuolla nyt ei kauhean köyhiä ole, mutta nämä nuoret Heidi ja Laura olisi varmaan eniten rahan tarpeessa! Kaiken kukkuraksi on loistotyyppejä niin mikäs siinä olisi voittajan seppeleellä kruunatessa....

Laura on 36-vuotias. Siihen mennessä on sen verran työuraa takana, että sinkkunaiselle on taatusti kertynyt varallisuutta.

Muutenkin tuo ajattelutapa on typerä. Rahathan voitaisiin silloin antaa suoraan vähävaraisimmalle. Mitään talossa oloa ei edes tarvittaisi.

Vierailija
62333/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin suonut että olisi maksanut töillään noi velkansa niin olisi saattanut oppiakin jotain.

Vierailija
62334/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se Sofian vika ole mitä työstään saa. Ei ole tyhmä se joka pyytää vaan se joka maksaa.

Vierailija
62335/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt, ei tonne mitään oikeaa muusikkoa ja julkkista tule. Samir korkeintaan.

Vierailija
62336/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laura on 36-vuotias. Siihen mennessä on sen verran työuraa takana, että sinkkunaiselle on taatusti kertynyt varallisuutta."

Se nyt riippuu ihan ihmisestä laittaako säästöön. Valitettavan moni tuhlaa kaiken mitä tulee. 

Vierailija
62337/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee riita kartastakin. Sofian mlelestä Heidi vois kirjoittaa kaikki.

Vierailija
62338/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo on saanut Jasper Pääkköseltä taimenten pelastus -paidan.  Hienoa asiaa, mutta menee vähän maku jos tää hänen rikas ystävänsä maksaa Reeon voiton. Tekee hänestä "kansan suosikin". Mun silmissä laskee kyllä Jasperin mainetta, en näe häntä enää oikeudenmukaisena kaverina. Ja muutenkin jos on tän Reeon ystävä niin onko samanlaisia ominaisuuksia, ylimielisyys ja omahyväisyys, narsistisia piirteitä.

Täytyy vähän mainostaa Jasperia niin hän varmistaa Reeon voiton.

Reeolla on tosi suuri fanijoukko. Kellään muulla ei tule olemaan mitään mahiksia voittoon. 

Laurankin fanit kertoivat jo luovuttaneensa.

Niinhän sä kuvittelet. :D

Finaalissa "roomalaisten" äänet jakautuu Reeon ja Heidin, ehkä jopa Miikan, kesken, kun taas vastapuolen fanit voivat tykittää kaiken Lauralle.

Ei kun täällä ihan sanottiin että Lauran fanit ovat fiksuja eivätkä tuhlaa rahoja äänestykseen. Yhtä totta kuin se että Reeolla on vain pari rikasta äänestäjää.

Ite en oo käyttänyt rahojani yhdessäkään äänestyksessä, mutta eipähän oo suosikkejakaan ketään tuolla. Minulle se ja sama kuka voittaa. Luultavasti voittaja ei kuitenkaan ole mieleni mukainen köyhä.

Vierailija
62339/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä että Sofian elämäntyyli järkyttää, hänen seksityönsä yms.

Mutta mitä niin kamalaa siinä on että mies pukee naisten vaatteita? Ne on vaan vaatteita. Ei ole mitään totuutta siitä mikä on miehen ja mikä naisen vaate, ne on ihmisten määritelmiä. Ja jos se on sairasta pukea vastakkaisen sukupuolen vaatteita, niin mitä sitten? Mikä hengenhätä siinä on? Luulisi sitä pahempiakin sairauksia olevan joita pitäisi hoitaa.

Alunperinhän kaikkien piti olla alasti. Eikös Sofia vain siis toteuta Jumalan alkuperäistä tahtoa?

Vierailija
62340/100630 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kyllä ehdi puoliakaan 20 minuutissa.

Ketju on lukittu.