Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka julkkis muusikko astuu taloon?
Erika Wikman ehkä, saisivat Millun kanssa ottaa pieruskaban ja kokeilla, kumman pieru haisee nahkahousujen läpi paremmalta.
pieru ei pääse läpi nahkahousuista
Joo joo mutta tietääks' ne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeat pääsi turvaan. Vaikka en hirveästi Laurasta tykännytkään. Mutta tämä on hyvä.
Seuraavaksi Salla ja Tuula turvaan ja Santeri ulos pyhänä.
Minun mielestä tämmöinen vähän erikoinen tyyppi, kuten Santeri voisi voittaa tämän vuotisen kilpailun. Saisi näkyvyyttä trans-asialle ja herättäisi keskustelua, myös maailmalla.
Mielestäni tämä ei ole oikea foorumi tuoda asiaansa esille. Joka tapauksessa Sofia on tätä ilmeisesti yrittänyt, mutta ylimielisellä käytöksellään, bisneksiään mainostaessaan ja ilkeillessään vain luonut lokaa niskaansa.
Santeri mainostaa itseään BB.ssä , kehuu tuloillaan. Minun mielestä tuon kaltaisten paikka on helve tissä.
Onneksi sinä et sitä päätä, et edes sitäkään missä oma paikkasi tulee olemaan. Tiedä, vaikka olette Sofian kanssa vielä samassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneton on se kansa, joka tarvitsee Reeon kaltaisia sankareita.
Kukahan näistä on enemmän sankari? Jota kansa tarvitsee? Kysyn vaan. Reeo nyt on kuitenkin fiksuimmasta päästä, rauhallinen ja järkevä.
Reeo on lämminsydäminen ihminen. Hän on ottanut kiusausta kokeneen nuoren Heidin suojaansa. Se, jos mikä osoittaa millainen hän ihmisenä on. Varmaan suo vilpittömästi voiton Heidille, jos itse ei voittaisi. Formaattiin kuuluu pelillinen juonittelu, mutta se ei tarkoita, että oltaisiin pahanpuhujia tai ilkeitä toisiaan kohtaan.
Miksi sitten Reeo on pahansuopa ja ilkeä .
Eihän hän ole ollut. Tuo paatos on täysin kateellisen tyttöporukan harjaista aikaansaannosta. Viljelee kyllä sarkastista läppää, jonka näköjään tuo porukka ottanut todesta.
Mua suututtaa, että feminismi-aatetta käytetään hyväksi häikäilemättä ja sillä ja jolla helkatin 'voimaantumisella' pyritään oikeuttamaan ihan vain kateellisten naisten ilkeily ja kateuden kohteiden mustamaalaus. Voi elämä. Vähän sama asia, kun joku huutaa tulleensa kiusatuksi, jos joku on eri mieltä jostain asiasta, eikä asiat mene juuri niin kuin huutaja tahtoo.
Sama juttu tuon prostituution kanssa. Siihen sekoitetaan muka-feminismiä ja yritetään normaalistaa prno ja seksityöläisyys. Ehanalla sloganilla 'jos kato itte haluu' - joo ihan varmaan moni kadulla päivystävä prostituoitu on unelma-ammatissaan. Ja ihmiskauppa on tuntematon käsite, samoin huumeongelmat.
Ei ole oikeasti mikään ihme, että iso osa muuta maailmaa pitää länsimaita vinksahtaneena maailmana. Kyllä monessa asiassa on menty kummalliseen ensin ironialla heitettyihin 'pska on hyvää, kun tarpeeksi moni siitä pitää', 'tämä on niin huonoa että se on loistavaa' ja 'maailma on litteä, sulle on valehdeltu koko ajan' -ajatelmiin, jotka sitten nuori polvi ottaakin jo ihan todesta. Idioluutio aluillaan.
"Onko Suomi vihdoin tähän valmis?" Niinhän ne siellä studiossa pohdiskelevat!
Vierailija kirjoitti:
Nabbe saa niin hermoromahduksen kun ne tulokset tulee.
Typerää, ettei niitä kerrottu heti eilen. Mun arviot reaktioista:
- Miikka: ylpistyy mutta esittää nöyrää, alkaa paasaamaan ja moralisoimaan
- Heidi: puhua pälpättää itsestään ja omasta suosiostaan seuraavat 5 päivää, saattaa korostaa itseään vielä tirauttamalla pari kyyneltä
- Reeo: jankuttaa seuraavat 5 päivää "Hyvä Heidi, hyvä Heidi, mä tiesin, mä tiesin, siis mähän sanoin"
- Tuula: istuu kädet ristissä mutrusuuna ja kulmat kurtussa, kun kukaan ei ole näkemässä, mutta seurassa feikkaa että on onnellinen muiden puolesta
- Laura: huokaisee helpotuksesta, ei tee asiasta sen suurempaa haloota
- Nabbe: kehuu muita ja on onnellinen heidän puolestaan, mutta tuntee vähän harmitusta, joka näyttäytyy "tekoitkuna", ja Tuula tulee lohduttamaan
- Sofia: surprised Pikachu face
- Milena: hymyilee väkinäisesti, mutta kiroaa mielessään Heidiä ja Miikkaa
- Millu: lyö leikiksi oman harmituksensa
- Salla: onnittelee ja on muuten taas oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä talossa kokoontuu tänään jupina-kerho, kun asukkaille ilmoitetaan häädöstä pelastuneet. Eiköhän siellä Milena ja Sofia etunenässä pidä käräjiä ja mietitään, että mitä ihmettä katsojat ovat ajatelleet, kun Heidi on pelastettujen joukossa..
Ai että odotan tuota hetkeä, kun pelastetut julkaistaan! Erityisesti Milenan ja Sofian reaktiot hykerryttävät jo etukäteen.
Sofiahan jo ilmoitti, että hän putoaa transtaustan takia, mitään muuta syytä ei voi olla. Ihan tyypillistä kyllä.
Sofia lupasi, että jos Heidi pääsee jatkoon niin hänellä lähtee 24h eli jos pitää sanansa niin hän lähtee huomenna. Hyvä juttu! Kiusaajat ulos!
Hän kokee olevansa Mian kanssa väärässä formaatissa. Joutaa muualle rahaa hankkimaan kikkelin heilutuksella.Toivottavasti Sofia todellakin pitää sanansa ja häipyy. Ei jää ikävä.
Ja sofia häipyy, menköön sinne ulkomaille rahaa irstaasti tienaamaan
Toivon että Sofia voittaa BB:n.
Vierailija kirjoitti:
Nabbe esittää hermoromahdusta, mutta ei saa sitä. Sofia ja Milena saavat oikeasti hermoromahduksen ja alkavat puhua, pitäisikö heidän luovuttaa ja häippästä talosta.
Joko asukkaille on kerrottu ketkä turvassa? En oo koko aamupäivänä ehtinyt seurata 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneton on se kansa, joka tarvitsee Reeon kaltaisia sankareita.
Kukahan näistä on enemmän sankari? Jota kansa tarvitsee? Kysyn vaan. Reeo nyt on kuitenkin fiksuimmasta päästä, rauhallinen ja järkevä.
Reeo on lämminsydäminen ihminen. Hän on ottanut kiusausta kokeneen nuoren Heidin suojaansa. Se, jos mikä osoittaa millainen hän ihmisenä on. Varmaan suo vilpittömästi voiton Heidille, jos itse ei voittaisi. Formaattiin kuuluu pelillinen juonittelu, mutta se ei tarkoita, että oltaisiin pahanpuhujia tai ilkeitä toisiaan kohtaan.
Reeo on vilpitön. Suojeleva sympaattinen. Reeo vie voiton, siitä ei ole epäilystäkään.
Reeo ei ota tuota kilpailua kovin vakavasti, siksi pärjää, mutta monesti etukäteissuosikki on tullut toiseksi.
Heidi kehuskelee kuin kätevää on asua vanhempien luona ilmaiseksi vaikka käykin töissä
Tuolla liian leppoisaa nyt, kehiin jo kolme nimeä ketkä pelastuneet häädöltä.
Vierailija kirjoitti:
Heidi kehuskelee kuin kätevää on asua vanhempien luona ilmaiseksi vaikka käykin töissä
totesi tosiasian, rahaa tarvii kun alkaa opiskeleen, toki lainaa saa mutta se kantsii sijoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Käteväähän se onkin ja erittäin normaalia muualla maailmassa. Jos tulevat hyvin toimeen ja vanhemmille asia ok, niin mikäs siinä. Turha rikastuttaa vuokraisäntiä.
Auto viety pois, eipä sekään tehtävä kauan kestänyt. Nyt asukkaat menivät pihalle. Tuleekohan sisälle nyt jjokin väärinpäin käännetty kryptinen kartta tenttiä varten. Tentti varmaan klo 14. Julkistetaanko turvakolmikko vasta iltamyöhällä?
Vierailija kirjoitti:
No onhan se!
Siis onko Millu hukannut Aleksin sormuksen?
Jos Sofia toivoo olevansa tyylikäs ja elegantti, miksi käyttää tuollaista white trash -ihmisten sulkatakkeja ja pukeutuu mauttoman paljastavasti tissit tyrkyllä? Siitä tulee halpa vaikutelma. Sofialle sopisi paremmin British heritage -tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Mikreeni iskee. Mä ei jaksa. Mä oon loppu.
Millu liimas vahingossa Aleksin sormukseen timantin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabbe esittää hermoromahdusta, mutta ei saa sitä. Sofia ja Milena saavat oikeasti hermoromahduksen ja alkavat puhua, pitäisikö heidän luovuttaa ja häippästä talosta.
Luulen, että Soffe miettii oikeasti sitä, että lähtisi muuta kuin sohvan, soffan kautta. Pelkää yleisön reaktiota ja hänelle olisi kasvojen säilyttämisen takia helpompaa lähteä itse. On pärjännyt nyt jo paremmin kuin kaverinsa Ella, joka sekä jäljellä olleiden asukkaiden että äänestäjien sysi-inhokkina joutui jättämään talon.
Ja niin sekä Soffen että Ellan mielessä ja vertailuna on tietysti Kevin, joka muun sukupuolisuutensa ansiosta tai siitä huolimatta ylsi kautensa kakkoseksi erittäin pidettynä asukkaana. (oikeasti: ihan vain luonteensa ansiosta)