Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Eilinen kooste oli pelkkää Millua. Rasittava. Bbinstan stooreja en jaksa useinkaan katsoa, mutta sielläkin Millun naama usein kannessa ja lisäksi Santeri. Huoh...😴
Kuka tämä Kevin on josta puhuvat koko ajan? Jonkun asukkaan roolihahmo vai Tuulan hammaslääkäri ulkomaailmasta?
Käyttäjä42643 kirjoitti:
Naisennäköiseksi laitettu.
Niin? Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Minä soisin eniten voittorahat jollekin köyhälle. Tuolla nyt ei kauhean köyhiä ole, mutta nämä nuoret Heidi ja Laura olisi varmaan eniten rahan tarpeessa! Kaiken kukkuraksi on loistotyyppejä niin mikäs siinä olisi voittajan seppeleellä kruunatessa....
Laura 36 vee, nuorempia on Mia 26 vee ja tietenkin Heidi 21 v. Ei voittoa iän ei köyhyyde n mukaan jaeta.
Joku voisi kertoa Millulle, ettei kannata läträtä itseruskettavan kanssa, koska se saa hänen valahtaneet kasvot näyttämään yhä vanhemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut, mutta Tuulasta on tullut ihan siedettävä. Ei tarvetta heittää vielä ulos. Millu tai Milena voisi lähteä.
Vitsit, et nähdään asiat eri tavalla. Mun mielestä sillä hetkellä, kun Tupu tajusi olevansa äänestyksessä hänestä kuoriutui feikki ja ärsyttävä päällepäsmäri!
En ole juuri katsonut tällä viikolla, mutta yleisesti ottaen viime viikkojen ajan Tuula on ollut ihan ok. Verrattuna siihen miten ärsytti alussa.
En aina tykännyt Jassussta v 2022 BB mutta kun voitto tuli niin tuli mulle hyvä mieli siitä koska Jassulla oli velkaa että saa velat kuitattua ja jää vielä kouraankin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Sofia toivoo olevansa tyylikäs ja elegantti, miksi käyttää tuollaista white trash -ihmisten sulkatakkeja ja pukeutuu mauttoman paljastavasti tissit tyrkyllä? Siitä tulee halpa vaikutelma. Sofialle sopisi paremmin British heritage -tyyli.
Täh? Onko Soffe oikeasti sanonut haluavansa olla tyylikäs?
Jos on, niin kyllä hänellä on edessään valtavasti työtä. Nuo hänen vaatteensa on suoraan jostain straight outta comptonista, pahimmilta jenkkitrash-alueilta, oli ne sitten valkoista tai mustaa tai jotain siltä väliltä. Tai jostain Bulgarian Sofian laitakaduilta tai Manchesterin sivukujilta seksityössä uurastavien garderoobista.
Vierailija kirjoitti:
Minä soisin eniten voittorahat jollekin köyhälle. Tuolla nyt ei kauhean köyhiä ole, mutta nämä nuoret Heidi ja Laura olisi varmaan eniten rahan tarpeessa! Kaiken kukkuraksi on loistotyyppejä niin mikäs siinä olisi voittajan seppeleellä kruunatessa....
Heidi ja Laura ei mun ymmärtääkseni ole mitään köyhiä. Porukka puhui eilen näistä asioista. Köyhimpiä on Miikka ja Nabbe. Miikalla velkaa nuoruuden hölmöilyistä (vai onko maksanut pois, en tiedä) ja Nabbe asuu työttömänä Helsingissä jossain surkeassa yksiössä, mutta haluaisi perustaa yrityksen.
Ja nyt originaali on orginaali. Ja sen sanoo Reeo. Hoh.
No, toisaalta: se osaa soittaa skittaa, ohjata ja kuvata, kokata...
Vierailija kirjoitti:
Jos Sofia toivoo olevansa tyylikäs ja elegantti, miksi käyttää tuollaista white trash -ihmisten sulkatakkeja ja pukeutuu mauttoman paljastavasti tissit tyrkyllä? Siitä tulee halpa vaikutelma. Sofialle sopisi paremmin British heritage -tyyli.
Tätä minäkin mietin äsken. Sofialla on harvinaisen huono maku, eikä mitkään vaatteensa istu hyvin sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabbe saa niin hermoromahduksen kun ne tulokset tulee.
Mikreeni iskee. Mä ei jaksa. Mä oon loppu.
Joo Nabelle tulee niin vaikeeta. Ressiä ja raamaa luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni ei vaan osaa haastatella. Ihan kamalaa kuraa eilinen lähetys. Kysymykset oli lapsellisia, joita janni ei varmaan ollut itse kirjottanut mutta silti.
Siis sama henkilö/ samat henkilöt kirjoittavat kaikkien juontajien kysymykset, Ei niistä juontajia voi syyttää. Syyttäkää käsikirjoittajia.
Janni on hyvä juontaja, joka ei kailota eikä kikata. Melkoinen meriitti tänä aikana, jolloin juontajiksi pestataan hyviä tyyppejä eikä kouluttautuneita toimittajia. Yleensä nämä hyvät tyypit sortuvat moniin vikoihin, suurin osa huutoon ja kikatukseen, kuten vaikka Posse-ohjelman kouluttautumattomat naisjuontajat.
Janni voi olla jossain muussa ohjelmassa ok mutta tuossa tarvittaisiin pientä leikkimielisyyttä ja huumoria
Itse olen tykännyt Jannista. Eilen vaan tuli vaikutelma, että tuotanto ohjannut tekemään turhia kysymyksiä minuuttitolkulla. Ei jäänyt aikaa vieraille, jotka tällä kertaa kiinnostavia eli Krisu ja Anu. Tänään taas turhake-Laurat, huoh.. Mutta minusta siis Janni ollut ok.
Mikko Alatalo tulee taloon varmasti. Tuotanto antanut jodeliin vihjeenä kirjaimet: OTAL.
Toivon että huutaja Millu lähtee sunnuntaina kotiinsa.
Reeo on säälimättömän kova kundi. Reeo tykkää lähes kaikesta musiikista, mutta köyhien ulina on hänen lempimusiikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Alatalo tulee taloon varmasti. Tuotanto antanut jodeliin vihjeenä kirjaimet: OTAL.
Tai joku ärsyttävä Olavi Uusivirta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai joku ärsyttävä Olavi Uusivirta.
Voi olla myös Saara Aalto.
Mitä tuolle Milenalle on tapahtunut? Onko se enää edes talossa kun ei näy eikä kuulu? Mulla ollut 24/7 auki samalla kun teen töitä ja koko aikana ei ole kuulunut pihahdustakaan Milenasta. Kärme vaipunut johonkin horrostilaan nyt kun elämän eliksiiri, eli juonittelu, on jäänyt talossa vähemmälle?