Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi transnainen haluaa tälläytyä aivan transvestiitin näköiseksi?
Sofia on oikein kaunis ja naisellinen, kunnes laittautuu.. sen jälkeen todellakin näyttää enemmän mieheltä, joka meikkaa ja pukeutuu naiseksi.
Minun mielestä ei ollenkaan näin. Näyttää meikatulta siltä, kuin olisi vahva iltameikki päällä. Ja näitähän näkee naisilkakin ja ehkä se on vaan sen tyyli. Vaikka melko yleistä t rans naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Reeosta tullut kyllä inhokki. Heti arvostelee Aleksia ja valmis valehtelemaan Merville.
Ei talossa ole Merviä. Opetelkaa ne nimet.
Miksi Reeo toimettomana istuu, menis hommiin, juonitteli taas Miikan Rasun kanssa.
Kieroin on Reeo, ei näytä siltä mutta on.
Vierailija kirjoitti:
Sofia on ihana.
Monesko kerta jo tänään?
Sofia ymmärtää noista kaikista eniten mitä tehdä. Oisko ollut raksalla nuorena?
kaksi vielä tulematta eli tuleeko su ja sitten on kööri koossa
Komeat haukkuu rumia. Miksi ei saisi olla toisinpäin?
Kun ne ovat kopioineet näin paljon Selviytyjistä, niin olisi sitten ennen finaaliviikkoja, siinä kohtaa missä luki jotain 'kulissit kaatuvat' tai jotain vastaavaa, että silloin keskellä viikkoa asukkeiden toimesta häädetyt tulisivat joko takaisin tai sitten yhdessä pudottaisivat jonkun asukkaan pois.
Että hihitelkää vaan Markolle vahingoniloisesti. Vaikka kyllä nuo spekuloijat ovat varmaan tuonkin ottaneet huomioon.
Mitä niitten pitää rakentaa?
Vierailija kirjoitti:
Sanoi olleensa.
Vierailija kirjoitti:
Laura on tylsä.
Noi kaikki on tylsiä, mut kokonaisuus on tänä vuonna hyvä.
Hyvännäköiset ei pärjää kilpailussa. Krisu ja Jassukin voitti mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeosta tullut kyllä inhokki. Heti arvostelee Aleksia ja valmis valehtelemaan Merville.
Mä taas tykkään siitä, että Reeo ei automaattisesti vaan tykkää kaikista miehistä, koska ne on miehiä.
Ai se tekee ihmisestä hienon,ettei heti tykkää kaikista miehistä.
Matala on taso joillakin.
Mä en pidä miten ilkeästi ja pilkkaavasti se puhuu muista. Äijällä noussut hattuun ja pahasti. Ei se tarkoita ettei automaattisesti pidä, että täytyy pilkata. Tuota voi pelata ilman ilkeyttä. Ja helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkään siitä, että Reeo ei automaattisesti vaan tykkää kaikista miehistä, koska ne on miehiä.
Ai se tekee ihmisestä hienon,ettei heti tykkää kaikista miehistä.
Matala on taso joillakin.
Mä en pidä miten ilkeästi ja pilkkaavasti se puhuu muista. Äijällä noussut hattuun ja pahasti. Ei se tarkoita ettei automaattisesti pidä, että täytyy pilkata. Tuota voi pelata ilman ilkeyttä. Ja helposti.
Älä yritä. Sunkin reaktio olis heti kättelyssä että hyi v***u jos taloon tulisi tosi ruma tyyppi joka olisi kuitenkin mukava ja hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi olleensa.
Oliko silloin vielä mies?
Vierailija kirjoitti:
Ihanat Henny, Sofia ja Ella! Supernaiskolmikko!💕
Tirsk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ei komeita saa haukkua ja arvostella. Rumasta kyllä saa sanoa että hyi v***u.
Miten toi nyt liittyy ulkonäköön? Miksi pitää arvostella ja kieroilla heti. Reijohan se tuolla on ainoa, joka on toisten ulkonäköä arvostellut ja älykkyyttä.
No Nabbe on ihan samanlainen kuin niiiiin moni näistä iloista ja ihmisystävällisistä tyypeistä - samanmieliset saa aurinkoa, erilaiset myrkkyä, eristämistä, selän takana naurua.
Eniten minua kuitenkin ketuttaa joka kerta tämä sama asia: miksi aina porukalla käydään sen henkilön kimppuun, joka ei ole ilkeä kenellekään, vaan hyvinkin kiltin oloinen ihminen?
Ja sitten kun porukassa joku oikeasti heittää jotain ilkeää, niin sitten olla turpa rullalla ja aletaan korkeintaan mielistellä. Hyh. Nilkkimäistä porukkaa on kyllä niin paljon.