Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on täysketku feikkiheppu.
Pitkävihainen kyräilijä, Huomasin että Nabaz antoi Dayanalle 2 pistettä mutta Dayana ei antanut hänelle pistettäkään.
Aww harmi että Daiyana lähti :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksin ohjeiden huutaminen ovesta on kiusallista katseltavas, kukaan ei kuuntele äh.. plörinäksi meni. Reeo viisaana sanoi otetaan kynä ja kirjoitetaan 😂😁
Mä veikkaan et Reeolla saattaa jossain vaiheessa mennä vähä lanttu jumiin tuon suhmuroinnin kans :D Kuulostaa olevan yksi harvoja, joilla on edes jonkinlainen näkemys tuohon hommaan.
Sofia tuntuu kanssa tietävän rakentamisesta . Onko ehkä käynyt alan koulutusta ?
miksi ei oo hommia tekemässä?
Tuollahan tuo Sofia on jo ollut aika kauan laskemassa ja järkeilemässä Jerryn kanssa noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkävihainen kyräilijä, Huomasin että Nabaz antoi Dayanalle 2 pistettä mutta Dayana ei antanut hänelle pistettäkään.
Nabaz ja Diayanna ei selkeesti tullut toimeen ja tästä syystä pointsit. Oon huomannut saman, että Nabaz osaa ja ymmärtää pelailla, mutta tekee sen jotenkin vähin elkein, ettei se häiritse. Itse oon tykännyt Nabazin pelailusta ja juonikuvioista sekä seurata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksin ohjeiden huutaminen ovesta on kiusallista katseltavas, kukaan ei kuuntele äh.. plörinäksi meni. Reeo viisaana sanoi otetaan kynä ja kirjoitetaan 😂😁
Mä veikkaan et Reeolla saattaa jossain vaiheessa mennä vähä lanttu jumiin tuon suhmuroinnin kans :D Kuulostaa olevan yksi harvoja, joilla on edes jonkinlainen näkemys tuohon hommaan.
Sofia tuntuu kanssa tietävän rakentamisesta . Onko ehkä käynyt alan koulutusta ?
Tuollahan tuo Sofia on jo ollut aika kauan laskemassa ja järkeilemässä Jerryn kanssa noita.
Jep, parhaillaan myös sahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo. Paras kaikista ja tekee
Vierailija kirjoitti:
Tykkään roomasta.
paljon nähtävyyksiä, aivan mahtava, noiden rooma ber-----sees----tä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz ja Diayanna ei selkeesti tullut toimeen ja tästä syystä pointsit. Oon huomannut saman, että Nabaz osaa ja ymmärtää pelailla, mutta tekee sen jotenkin vähin elkein, ettei se häiritse. Itse oon tykännyt Nabazin pelailusta ja juonikuvioista sekä seurata sitä.
Nabaz sanoi esittelyvideossa menevänsä pelaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kunnianhimoinen, vaikka sellaisen kuvan antoi esittelypätkässään. Pitäisi vain päästä helpolla: iso peppu täytteillä kelpaisi, mutta treenaaminen ei kiinnosta, eikä oikeat työt kiinnosta vaan itsensä maskeeraaminen.
Kertooko tämä sitten älykkyydestä vai mistä, sitä voi tulkita jokainen ihan itsekseen...
Vierailija kirjoitti:
Aleksi kertoi juuri, että ei ole ikinä maistanut alkoholia, eikä tupakkaa.
Kertoiko, että molemmat vanhemmat maistelivat kumpaakin laatua pikkasen liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi kertoi juuri, että ei ole ikinä maistanut alkoholia, eikä tupakkaa.
Kertoiko, että molemmat vanhemmat maistelivat kumpaakin laatua pikkasen liikaa.
Eipä kertonut. Mutta hän kertoilikin itsestään, eikä perheestään. Ja kyseli muilta asukkailta heistä.
Siellä jo Reeo mollaa Aleksia.
Mihin kellonaikoihin ne uudet tuli?
Vierailija kirjoitti:
Mihin kellonaikoihin ne uudet tuli?
N. 14.00
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen tunneihminen, jolla tunteileminen sumentaa järjen äänen. Ei osaa päästää irti kuin vasta siinä vaiheessa, kun toinen "saa ansionsa mukaan" eli Nabbe pyysi anteeksi eilen, kun tiesi vihansa kohteen putoavan.
Sitä ennen ei minkäänlaista vastaantuloa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä jo Reeo mollaa Aleksia.
Missä,monelta ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kunnianhimoinen, vaikka sellaisen kuvan antoi esittelypätkässään. Pitäisi vain päästä helpolla: iso peppu täytteillä kelpaisi, mutta treenaaminen ei kiinnosta, eikä oikeat työt kiinnosta vaan itsensä maskeeraaminen.
Kertooko tämä sitten älykkyydestä vai mistä, sitä voi tulkita jokainen ihan itsekseen...
Siellä se Sofia on työntouhussa. Joten lopeta tuo vihasi ja pas*anjauhanta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen tunneihminen, jolla tunteileminen sumentaa järjen äänen. Ei osaa päästää irti kuin vasta siinä vaiheessa, kun toinen "saa ansionsa mukaan" eli Nabbe pyysi anteeksi eilen, kun tiesi vihansa kohteen putoavan.
Sitä ennen ei minkäänlaista vastaantuloa.
Pyysi Dianalta monenmonituista kertaa anteeksi. Ja ihan ilman syytä. Se on ollut koko ajan Diana joka on hyökännyt Nabazin kimppuun säksättämään.
Jep Sofia on tuolla yksi harvoista joka saa jotain aikaan. Mutta eihän se mitään muuta, Sofia on mätä ihminen ja joku Laura niin mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolen nauruun 😂
Rakennetaan talo, tehdään katto ensin hehhheh..
Pidän tragikomediasta. Tässä taas tällainen mukava historiallinen viittaus Roomaan...
Rakennetaan talo, tehdään katto ensin hehhheh..