Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksin ohjeiden huutaminen ovesta on kiusallista katseltavas, kukaan ei kuuntele äh.. plörinäksi meni. Reeo viisaana sanoi otetaan kynä ja kirjoitetaan 😂😁
Mä veikkaan et Reeolla saattaa jossain vaiheessa mennä vähä lanttu jumiin tuon suhmuroinnin kans :D Kuulostaa olevan yksi harvoja, joilla on edes jonkinlainen näkemys tuohon hommaan.
Sofia tuntuu kanssa tietävän rakentamisesta . Onko ehkä käynyt alan koulutusta ?
miksi ei oo hommia tekemässä?
Tuollahan tuo Sofia on jo ollut aika kauan laskemassa ja järkeilemässä Jerryn kanssa noita.
Jep, parhaillaan myös sahaa.
Hyvä! Kuvitelkaa Ella sahaamassa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on täysketku feikkiheppu.
Pitkävihainen kyräilijä, Huomasin että Nabaz antoi Dayanalle 2 pistettä mutta Dayana ei antanut hänelle pistettäkään.
Koska Nabaz äänesti oman klikkinsä mukaan, kuten Dayanakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat Henny, Sofia ja Ella! Supernaiskolmikko!💕
0/6
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi Aleksi talossa komein.varmaan miehille uhka
Ei pärjää Ruzulle. Jerrykin miellyttävämpi.
Tekikö Kirsi jotain työmaalla?
Hommia tekee Sofia,Jerry ja Nabba.Kirsi enemmän seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on niin ihanan rauhallinen. Et sit ku sillä leikkaa kii ni pois alta kivet ja männynkävyt.
Sama vaikutelma tullut, että suuttuu harvoin, mutta silloin kun suuttuu, niin se on asiasta.
Todella asiallisen oloinen tyyppi, vaikka habituksensa ei siltä ehkä niin vaikutakaan.Jep. Ulkonäöltään vähän puliukko, mutta muuten ihan jees. Jestas mä muuten järkytyin kun näin kerran livenä sen Artun ja Ellan kaverin. Mikä se nyt oli, se joku pitkätukka pipopää? Aivan karmean näköinen ja oli kännissä keskellä päivää haahuilemassa jossain. :D
Olli-Pekka?
Justiinsa hän. Näytti kodittomalta ressukka :D Ei siis varmaankaan oikeasti ole koditon. Mutta näin se ulkoinen olemus pettää!
Mäkin näin OPn tässä parisen viikkoa sitten... Lähdin töistä ja hän istuskeli entisillä kulmillaan Simonkylässä terassilla. Broidinsa kanssa olivat. Samat fibat, että onpas jätkä räjähtäneessä kunnossa. Mutta samassa kunnossahan se oli talossakin. ;D Tukka sekaisin pipopäässä virkkas ja tuumaili, että olispa kaljaa. Nyt ei ollut virrkuita vain se olut.
Mä seurasin sitä pitkään instassa, mutta kesällä lopetin... Hän asuu Malmilla ja oli keväällä parisen kuukautta Sri Lankassa reppureissussa. Roskismiehen hommista otti silloin loparit, mutten tiedä mitä tekee nykyään vai palasiko takas roskisten pariin.
Lol Aleksi ei saanut mitään aikaan. Semmoinen ihana mies.
Rusu ja Miikka kehuivat Lauraa, että eivät ikinä uskoisi että Laura on 35v, ovat ajatelleet sen olevan n.26.
Omasta mielestäni Laura on kyllä ihan ikäisensä näköinen, ei mene alle kolmekymppisestä millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on niin ihanan rauhallinen. Et sit ku sillä leikkaa kii ni pois alta kivet ja männynkävyt.
Sama vaikutelma tullut, että suuttuu harvoin, mutta silloin kun suuttuu, niin se on asiasta.
Todella asiallisen oloinen tyyppi, vaikka habituksensa ei siltä ehkä niin vaikutakaan.Jep. Ulkonäöltään vähän puliukko, mutta muuten ihan jees. Jestas mä muuten järkytyin kun näin kerran livenä sen Artun ja Ellan kaverin. Mikä se nyt oli, se joku pitkätukka pipopää? Aivan karmean näköinen ja oli kännissä keskellä päivää haahuilemassa jossain. :D
Olli-Pekka?
Justiinsa hän. Näytti kodittomalta ressukka :D Ei siis varmaankaan oikeasti ole koditon. Mutta näin se ulkoinen olemus pettää!
Mäkin näin OPn tässä parisen viikkoa sitten... Lähdin töistä ja hän istuskeli entisillä kulmillaan Simonkylässä terassilla. Broidinsa kanssa olivat. Samat fibat, että onpas jätkä räjähtäneessä kunnossa. Mutta samassa kunnossahan se oli talossakin. ;D Tukka sekaisin pipopäässä virkkas ja tuumaili, että olispa kaljaa. Nyt ei ollut virrkuita vain se olut.
Mä seurasin sitä pitkään instassa, mutta kesällä lopetin... Hän asuu Malmilla ja oli keväällä parisen kuukautta Sri Lankassa reppureissussa. Roskismiehen hommista otti silloin loparit, mutten tiedä mitä tekee nykyään vai palasiko takas roskisten pariin.
Mä muistan OP:n kissit 😻
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nää ei mitkään sinkku bileet ookaan, niin huomannut saman. Ja niin huomasi Reeokin, kun huomatteli heti siitä miten Heidi iloisesti suhtautu Aleksiin. Saa nähdä tulevaisuudessa, että onko tuosta komeasta ulkonäöstä hyötyä talossa.
Jos itse olisin Aleksi niin hyödyntäisin tätä myötämielisyyttä mitä naisilta saa mahdollisissa liittoutumissa jne.
Reeosta tullut kyllä inhokki. Heti arvostelee Aleksia ja valmis valehtelemaan Merville.
Kierot kärmeet Reijo ja Miikka ulos äkkiä. Naureskelevat ilkeästi muista asukkaista juonitellessaan. Ihan turhaa tuollainen käytös, juonittelunkin voi tehdä tyylikkäämmin. Tyypit leveilee vähän liikaa. Ulos vaan molemmat heti kun mahdollista ja hännystelijä Rusu heti perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli-Pekka?
Okei kiva tietää :) Asun Malmin lähettyvillä, ja siellä tulee käytyä, mutta siellä en oo häneen törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni vähän maku Reeosta, kun eilen illalla supisi, että seuraavaksi pitää saada pullukka ulos tarkoitti Pirkkaa. Juoniminen on ok, mutta haukkuminen on sivistymätöntä.
onneksi reijo on itse niin hyvä kroppainen että on varaa sanoa ....
Juu, talon ehdottomasti kulahtanein ja rumin siellä arvostelemassa toisten ulkonäköä. Tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Reeosta tullut kyllä inhokki. Heti arvostelee Aleksia ja valmis valehtelemaan Merville.
Mä taas tykkään siitä, että Reeo ei automaattisesti vaan tykkää kaikista miehistä, koska ne on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nää ei mitkään sinkku bileet ookaan, niin huomannut saman. Ja niin huomasi Reeokin, kun huomatteli heti siitä miten Heidi iloisesti suhtautu Aleksiin. Saa nähdä tulevaisuudessa, että onko tuosta komeasta ulkonäöstä hyötyä talossa.
Jos itse olisin Aleksi niin hyödyntäisin tätä myötämielisyyttä mitä naisilta saa mahdollisissa liittoutumissa jne.
Ulkonäkö avittaa naisten kanssa toimiessa, mutta miesten puolelta tulee takuuvarmasti rapaa niskaan. Kun on omassa luokassaan, miehet näkevät hänessä kovan kilpailijan ja tietenkin miehet pelkäävät naisten vaihtavan leiriä, jos sattuvat komistukseen tykästymään.
Rakentamisesta ymmärtävät, miltä tuo homma näyttää, meneekö oikein ?
En ymmärrä, miksi transnainen haluaa tälläytyä aivan transvestiitin näköiseksi?
Sofia on oikein kaunis ja naisellinen, kunnes laittautuu.. sen jälkeen todellakin näyttää enemmän mieheltä, joka meikkaa ja pukeutuu naiseksi.