Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä pelissä kukaan voita jolla ei ole taustalla rikkaita ihmisiä. Talossa on selkeästi muutama tällainen. Salla on usein hännillä esim varjoäänestyksessä, mutta yllättäin sitten selviytyy häädöstä. Myös hänen puheistaan paistaa että rahaa on perheessä. Heidi esittää pikkutyttöä säälipisteitä keräten vaikka on ihan aikuinen nainen. Voisin kuvitella että äiti ja isi jotka muutenkin kustantaa elämänsä, haluaa tuoda vähän "kansan suosiota" ja menestystä tyttärelleen. Reeolla on kaiken maailman Jasper Pääkkösiä kavereineen ja oikein valmiiksi masinoitu voitto, kuten täällä joku leuhkii.
Talossa ovat kyllä huomanneet kuinka Miikka ja Reeo pomottaa ja sanelee muille miten äänestää, jos ei peli mene kuten haluaa, alkavat "pullistella". Muutamat ovat puhuneet tästä, mutta taustajoukot täällä leimaavat heitä ties millä inhottavilla haukkumasanoilla.
Minä kyllä näen ketkä tuolla on ns hyviksiä ja ketkä pahiksia ja ne hyvikset eivät tätä kilpailua voita, ikävä kyllä.
Merve julisti kantavansa kaunaa Heidille. Laura käyttää joko Heidiä hyväkseen tai alentuu Milenan vuoksi haukkumaan tätä. Tuulalla on rikas mies. Melkoisia hyviksiä joo.
Onko Nabaz joku tuholaistorjuja tai ongelmakämppien raivaussiivooja?
Toisessa kamerassa huutaa mia, toisessa tuula. huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keiden te arvelette pääsevän tänään turvaan ?
Itse veikkaan Lauraa, Heidiä ja Nabasta.
Nabaz nyt ei ainakaan.
Okei, oon luullut, että hänestä tykätään. Itse en jaksaisi pätkääkään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä pelissä kukaan voita jolla ei ole taustalla rikkaita ihmisiä. Talossa on selkeästi muutama tällainen. Salla on usein hännillä esim varjoäänestyksessä, mutta yllättäin sitten selviytyy häädöstä. Myös hänen puheistaan paistaa että rahaa on perheessä. Heidi esittää pikkutyttöä säälipisteitä keräten vaikka on ihan aikuinen nainen. Voisin kuvitella että äiti ja isi jotka muutenkin kustantaa elämänsä, haluaa tuoda vähän "kansan suosiota" ja menestystä tyttärelleen. Reeolla on kaiken maailman Jasper Pääkkösiä kavereineen ja oikein valmiiksi masinoitu voitto, kuten täällä joku leuhkii.
Talossa ovat kyllä huomanneet kuinka Miikka ja Reeo pomottaa ja sanelee muille miten äänestää, jos ei peli mene kuten haluaa, alkavat "pullistella". Muutamat ovat puhuneet tästä, mutta taustajoukot täällä leimaavat heitä ties millä inhottavilla haukkumasanoilla.
Minä kyllä näen ketkä tuolla on ns hyviksiä ja ketkä pahiksia ja ne hyvikset eivät tätä kilpailua voita, ikävä kyllä.
Merve julisti kantavansa kaunaa Heidille. Laura käyttää joko Heidiä hyväkseen tai alentuu Milenan vuoksi haukkumaan tätä. Tuulalla on rikas mies. Melkoisia hyviksiä joo.
Outoa tämä hyvikset ja pahikset jako. Kaikki tuolla tekevät virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Nabaz joku tuholaistorjuja tai ongelmakämppien raivaussiivooja?
Tästä tulikin mieleen, että miksiköhän sillä julkkissiivoja Aurilla ei ole kunnon suojavaatteita niitä ongelmakämppiä siivotessaan. Tuollainen Nabaksen varustushan pitäisi olla ja tietysti kunnon suojakäsineet kun noista kämpistähän voi tulla vastaan mitä vaan.
Nyt on eri tunnelma autossa mitä eilen, ei oo piilov----tuilua
a
,
Tuula kuski, Laura etupenkillä, Nappej ja Salla, Sofia rokkari, iloista menoa
Kurja kun ei suostuta vanhenemaan luonnollisesti. Luulisi nyt, että syövän sairastanut Tuula nyt kaikkein vähiten haluaisi turhia lisämyrkkyjä kehoonsa. Pahimmillaan lisäävät riskiä syövän uusimiseen.
Turvaan pääsee luultavasti Heidi, Sofia ja Laura. Vaikka toivosin itse et Laura ei ainakaan pääsisi. Eikä Miikka tai Nabaz, nää "kansan suosikit".
Vierailija kirjoitti:
Keiden te arvelette pääsevän tänään turvaan ?
Itse veikkaan Lauraa, Heidiä ja Nabasta.
Älkää nyt ihmiset laittako rahojanne tonne, jos oma suosikkinne ei jatkossa pärjää.
R tai S on kuitenkin voittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Salla pääsee tänään turvaan! Ansaitsee paikkansa talossa, ehdottomasti.
Kyllä! Ääniä Sallalle! Tilanne on todella tasainen Heidi, Laura ja Miikka eilen kärkikolmikko, mutta kaikilla kuudella muulla äänestysprosentit 6,7-3 eli todella tasaista . Heidi nyt turvaan ja ääniä myös Sallalle! Milena joutaa ulos.
Itse annan ääniä Heidille ja Miikalle että pääsisivät varmasti molemmat turvaan,
Heidi olis kyllä hyvä yllätys turvaan. Vois vähän jengi hämmästyä.
Tulisipa 3 autoon ja sinne menisivät Reeo, Miikka ja Heidi ja sitten joku kiva tehtävä!
Miksi laittaa rahaa, jos jatkossa kuitenkin vain R tai S voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Naamaa paranneltu Sofia, Millu, Salla, Laura, Merve. Ainakin.
Nauratti se Merven kaverikin, samaa silikonia, botoxia, täytettä siellä ja täällä, kardashian pe...e, kuin Mervellä.
Tuulan rintasyöpä ei tainnut kuitenkaan olla pahinta mahdollista laatua, kuten ei ollut lopulta sillä paljon huomiota ja sympatiaa sairaudella kerjänneellä missilläkään. Näitä ei tietenkään saa vähätelläkään, mutta on todella kuvottavaa jos joku kerjää tällaisille jutuillaan huomiota ja käyttää sitä tekosyynä kaikkeen mahdolliseen.
Salla ei päässyt pk vaikka oli autossa, Tuula, Sofia ja Laura kuulutettiin pk
Nabaz autoon 6 tunniksi 4 muun asukkaan kanssa, siinä ois teille draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka ja Milena spekuloi että ei ole hyvä asia että on ekaa kertaa sohvalla ( Heidi ja Sofia). Mä niiiiiin odotan vaan iltaa :)
Ai että kun heidi pääsee turvaan tänään niin siinä on kaikkien ilmeet (paitsi reeon) näkemisen arvoisia :D reeo on uskonut heidin koko ajan ja nähnyt millanen heidi on, mutta kaikki muut on tyyliin sitä mieltä että heidi on vaarassa tippua.
No onpa yllätys, Reeolle itsestäänselvyys, että Heidi pääsee turvaan. Reeohan sanelee katsojille mitä pitää tehdä ja katsojat tottelee. Samoin kuin asukkaatkin tottelevat.
Ei helvetti miten paska kausi.
Tuo on kyllä jo todellista katsojien ja asukkaiden aliarvioimista. Jos muut eivät ole sinun kanssa samaa mieltä, niin sekö tekee heistä tyhmiä lampaita? Putlerimaista ajattelua.
En ole aikoihin nauranut niin paljoa kuin nyt.🙂