Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
60861/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffe soffalta kotiin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia hetki sitten koosteessa Mialle sanoi näin: jos Heidion kansan suosikki niin sitten me ollaan väärässä ohjelmassa.

Mun mielestä aika ilkeästi sanottu.

Yök. On kyllä ilkeää puhetta. Olen kuullut samanlaista puhetta toissakaudella kun Ella, Roope, Kati ja muut silsajengiin kuuluneet haukkuivat ihan samalla tavalla Krisseä, joka pelastui äänestyksissä ja voitti huutokaupassa lisäkolikoita. Eivät voinet käsittää miksi yleisö tykkäsi tylsästä makkarijengistä enemmän kuin heistä, jotka ovat räiskyviä persoonia.

No eipä ihmetytä, Ellahan on Sofian ystävä. Eli heillä on samanlaiset, ilkeän ihmisen arvot.

Oksettavaa, että vielä viikonloppuna Sofia ja Heidi puhui pitkään kahdestaan ja silloin Sofia käyttäytyi tosi ystävällisesti. Eli olikin feikki koko keskustelu hänen osaltaan, tuskin tarkoitti mitään, mitä sanoi Heidille.

Itsensä hipelöinti, tissien kopelointi, ovathan ne vielä tallella, on yksi ällöttävimmistä maneereista.

Viikonlopun keskustelusta kyllä Sofian feikkiys paistoi "ystävällisyyden" läpi, oman pepun kiillotusta alusta loppuun. Sääli. Alussa oli aineksia parempaan. Kateellinen "eukko".

Vierailija
60862/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä äänestystilanne. Poika pelaa ja töllö varattu.

Heidi ja Laura eniten ääniä, Salla ja Tuula vähiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60863/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää Pikkarainen on? Joku tubaaja, tiktokkaaja ?

Sohvaperuna. Ihan sananmukaisesti.

Vierailija
60864/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi johdossa!💕

Vierailija
60865/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla nousee vielä, ei mitään hätää!

Vierailija
60866/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomenna kolme eniten ääniä saanutta pääsee turvaan.

Vierailija
60867/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että tuo negatiivinen puoli näytettiin Sofiasta koosteessa. Luulin, että häntä suojellaan ja on tuotannon suosikki. Kerrankin siis peukku ylös tuotannolle, että uskaltavat välillä näyttä negaa muistakin kuin Reeosta

Vierailija
60868/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekemällä tehdyt perseet ja rinnat on niin syvältä..

Tosin Merven perse oli tehty varmaan turkkilaisesta asfaltista..

Mervehän oli jo melko löysä tapaus

ainoo oli just tuo sementti takapuoli.

liikaa syö sokeria sun muuta.

Vierailija
60869/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia hetki sitten koosteessa Mialle sanoi näin: jos Heidion kansan suosikki niin sitten me ollaan väärässä ohjelmassa.

Yök. On kyllä ilkeää puhetta. Olen kuullut samanlaista puhetta toissakaudella kun Ella, Roope, Kati ja muut silsajengiin kuuluneet haukkuivat ihan samalla tavalla Krisseä, joka pelastui äänestyksissä ja voitti huutokaupassa lisäkolikoita. Eivät voinet käsittää miksi yleisö tykkäsi tylsästä makkarijengistä enemmän kuin heistä, jotka ovat räiskyviä persoonia.

No eipä ihmetytä, Ellahan on Sofian ystävä. Eli heillä on samanlaiset, ilkeän ihmisen arvot.

Oksettavaa, että vielä viikonloppuna Sofia ja Heidi puhui pitkään kahdestaan ja silloin Sofia käyttäytyi tosi ystävällisesti. Eli olikin feikki koko keskustelu hänen osaltaan, tuskin tarkoitti mitään, mitä sanoi Heidille.

Aika erikoista miten Sofia puhui hetki ennen tätä kommenttiä pk-huoneessa, että tietää ettei ihmiset hyväksy häntä transtaustan takia. Ja sitten lyttää täysin Heidin persoonan itse. Aika kaksinaamaista.

Vierailija
60870/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse oli suosikkini sillä kaudella. Nyt ei ole suosikkia, mutta pidän kaikista talossa olevista ja Mervestä. Mutta en kannusta pelillisesti Reeoa ja sen perässä tulijoita, koska toi on aivan liian tylsää pelin kannalta. Tämän vuoden teem on peli.

Ketään talossa ei ole todellakaan kiusattu samanlailla kuin Krisseä koitettiin kiusata sen kaudella. Sillon Krissestä selän takana puhuminen oli aggressiivista ja täyttä hevon paskaa. En näe nyt mitään tollasta, vaan noi kaikki on toistensa kanssa tuolla pelistä huolimatta. Ainoa paska mitä kukaan on puhunut on peliin liittyvää, ei henkilökohtaista.

Sofia tarkoitti, että ovat niin täysin erilaisia Heidiin verrattuna. Ei sitä, että Heidi olisi jotenkin huonompi! Sofiahan on kokoaika sanonut, että itse tippuu koska kansa ei pidä hänestä.

Vierailija
60871/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia esittää Heidille ystävällistä. Laurasta ei varmuutta.

Vierailija
60872/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian aika olisi pudota ja ihan vaan luonteensa vuoksi. Transihmisiä ei ole mitään vastaa.

Vierailija
60873/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loirin tiellä kirjoitti:

Paksupoika valitsee rasvaa ja taustalla soi niin cool musiikki.

Verenpaineet ja verisuonet huutaa hoosiannaa, mutta ns mies ei kasviksia syö. Lisää ihraa vatsan peitteisiin. Se se on miehekästä.

Vierailija
60874/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et Heidi, Laura ja Sofia pääsee turvaan.

Miikan kannatus ei tuu riittämään. Milena vielä yllättää.

Itse pudottasin Lauran. Pidetään Pieru talossa.

Vierailija
60875/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olinkin ihmetellyt pitkään miten Soffe voi olla Ellan frendi, kun Soffe vaikutti jotenkin fiksummalta ja kiltimmältä. No, olin väärässä. Ovatkin ihan samanlaisia.

Vierailija
60876/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merve kertoi totuuden tosta ällöstä Reeosta, henkistä pelottelua muita asukkaita kohtaan, joku naisvihaaja tää Reeo! Säälin sen lapsia; varmaan kasvattanu heidät pelolla

Ja sinuunhan Merven jutut menevät täydestä kuin väärä raha? Uskomatonta, että Merve vielä häädön jälkeenkin jatkoi hänelle tyypillistä maalittamista ja juoruilua Annin haastattelussa.

Vierailija
60877/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä äänestystilanne. Poika pelaa ja töllö varattu.

Heidi ja Laura eniten ääniä, Salla ja Tuula vähiten.

Kiitis.

Vierailija
60878/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabazhan muistaa tosi hyvin nuo kadunnimet kartalta. Hyvä Nabbe.

Vierailija
60879/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tylsät ihmiset talossa,et ei ole ketään suosikkia edes voittoon.Istutaan sohvan nurkassa ja vahdataan tylsännäköisenä.Ulos Laura,Heidi ensimmäisenä.Laura niin tylsä tyyppi alusta alkaen.

Vierailija
60880/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi, Laura, Miikka, Sofia, Milena kärjessä.

Tuula vikana.

Ketju on lukittu.