Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
60801/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia haukkuu Heidiä. On lokeroinut Heidin itseään huonommaksi.

Sofian todellinen luonne tulee esiin itse lokeroi ihmisiä huonommaksi kuin itse on.

Hänenkö käytös on ???

Vierailija
60802/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa toi että Reeo ja Heidi nukkuvat yhdessä Päällikön huoneessa.

Siis nukkuvatko ensi yön vai nukkuivatko jo viime yön siellä yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60803/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loirin tiellä kirjoitti:

Paksupoika valitsee rasvaa ja taustalla soi niin cool musiikki.

Ei Loiri ollut tuossa iässä noin pahassa kunnossa.

Vierailija
60804/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofian todellinen luonne tulee esiin itse lokeroi ihmisiä huonommaksi kuin itse on.

Hänenkö käytös on ???

Suurin osa tytöistä on lokeroinut Heidin itseään huonommksi jo heti alusta alkaen. Johtuuko Heidin kiltteydestä, nuoresta iästä ja viattomasta olemuksesta, en tiedä? Väärin se on silti.

Vierailija
60805/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41018 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija<br />

kirjoitti:

Ei tätä bb kisaa voita kansan suosikki vaan fanaatikoiden suosikki. Se tyyppi voittaa kenellä on fanaattisin fanilauma eli Reeo tai Heidi. Somessakin on ihan ehdottomasti eniten fanaatikoita ja sen huomaa.

"Fanaattisuus (lat. fanaticus) on kiihkomielistä käyttäytymistä, jonkin asian kiihkomielistä puolustamista.[1] Lievemmässä merkityksessä sanalla tarkoitetaan, että sillä kuvattu henkilö omistaa liikaa aikaa tai vaivaa tiettyyn toimintaan, kuten harrastukseen tai puhtauteen. Sana fanaticism tuli englannin kieleen kuvaamaan puritaanisia, jumalalliseen ilmoitukseen nojaavia lahkoja.[2]"

Mielenkiintoista seurata tätä fanitusta!

Kuka sinusta sitten olisi todellinen kansansuosikki? Joku pierevä Milluko? Tai kuiva kirjanpitäjä Laura?

MERVE OLI AIKA VAHVA SUOSIKKI MUTTA ÄÄNESTYKSESSÄ TAPAHTUI JOKU IHME HÄIKKÄ.

MERVE OLI VAHVOILLA. 2-3 kertaa suurempi palkki kuin kahdella muulla kun viimeksi näytettiin palkit. Sitten kahden min kuluttua palkit oli vaihtaneet paikkaa ja Mervellä oli pienin palkki. (äänistä en ole niinkään varma mutta palkki oli lyhyt)

Merve oli pakko tiputtaa pois koska

1.Ei olisi mahtunut autoon isoine perseineen ja rintoineen.

2.Ei muista ikänä mitään.

3.Jatkuva kuiskiminen joka ei loppunut edes kuuluttamalla koska oli tyhmä kuten monta kertaa sanoi "Ärsyttääää kun mua pidetään tyhmänä"

Tuohon vielä lisäksi:

1. söi muiden pitsatäytteet ja täytekakun korkkasi ennen synttärisankaria

2. jatkuva tukan sukiminen ja joka peilin edessä peilailu ja tuntikausien pakkeloinnit

3. Ihan sairaalloinen viha Reeo ja Heidiä kohtaan ja kiusasi koko ajan Heidiä

4. Oli enimmäkseen makuuasennossa ja narisevalla äänellä kuiskaili muiden noitien kanssa

Onko Merve palannut taloon? Mitä ideaa on hänen aiempia tekemisiään enää puida, kun ei ole edes asukas enää 🤷‍  Tuollainen viha on kyllä jo melko huolestuttavaa, voimia!

Ihan hyvin voi puhua, ei ne kuolleita ole. Oispa Daiyana, Ruzu, Milla, Pirkka ja Jerry tuolla.

Voi puhua, mutta en ymmärrä miksi. Näyttää kovasti hallitsemattomalta vihalta. Voimia sullekin!

Miten niin mulle? En minä Mervelle mitään vihaa kanna. Otin kantaa siihen voiko entisistä asukkaista puhua. Sullakin näyttää olevan aika vahvoja tunteita tällä hetkellä.

Oi ei, loukkaannuitko? Voimia, edelleen!

En loukkaantunut, selvitin vain väärinkäsityksen. 🙂

Vierailija
60806/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon paljon seurannut 24/7 ja multa on mennyt ohi se mitä Heidi on niin kovin väärin tehnyt, että Sofia hetki sitten koosteessa Mialle sanoi näin: jos Heidion kansan suosikki niin sitten me ollaan väärässä ohjelmassa.

Mun mielestä aika ilkeästi sanottu.

Sofia on ylimielinen. Puhunut mm., että salla, milla ja heidi on tusinatyttöjä joita on joka puolella. Häneen ei voi samaistua  ja siksi ei äänestetä. Törkeä  myös tuo kommenti mistä mainitsit. Korostaa vaan sitä että kuvittelee olevansa itse joku uniikki lumihiutale, vaikka on tylsääkin tylsempi.

Vierailija
60807/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää Lauran omahyväinen reaktio, jos pääsee huomenna turvaan ekana tai tokana? Ei Anneta noille sitä nautintoa. Ei sovi unohtaa, että Laura valehteli ja keksi sen "Milla ja Salla manipuloi meidät äänestämään Reeoa" -valheen ja väänsi tekoitkut pelastakseen oman nahkansa. Kuka oikeasti toimii noin häikäilettömästi? Lisäksi on puukottanut Heidiä selkän, ei ole tosiystävä. Jatkaa edelleen manipulointia ja uhriutumista. Nyt muille ääniä, jotta saataisiin Laura tai Milena (mieluiten molemmat) häädettyä su!

Vierailija
60808/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve seiskan videolla taas on niin feministiä ja sanoo, ettei nuori nainen ole "kansasuosikki" vaan keski-ikäinen mies. Itse kuitenkin hyökkäsi sen talon nuorimman naisen kimppuun porukoineen. Hyvä jeesustella jälkeenpäin

Vierailija
60809/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia on kyllä väärässä ohjelmassa. Tuskin maltan odottaa kun sille selviää Heidin suosio

Temppareista versio mihin Sofia sopisi.

Vierailija
60810/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministien keskuudessa jodelissakin heidiä pilkataan vaikka heidi on ollut kaikille mukava ja symppis tyyppi

Vierailija
60811/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänenkö käytös on ???

En ymmärrä, miten se linnunpelätin kuvittelee olevansa Heidiä viihdyttävämpi.

Vierailija
60812/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka on hajuton ja mauton kaikkien pepun nuolia. Todellinen vapaamatkustaja!

Vierailija
60813/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo täynnä "akkoja" toki hyviä sellaisia, onko äänestäjät feministejä kun äänestäneet ulos Aleksin ja Jeren? Pkele. Ei mitään silmäniloa naiselle. Miehille kyllä on, talo täynnä komiaa ja älykästä naista. Toivon että Heidi voittaa.

Vierailija
60814/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä kirjanpitäjän ammatti tähän liittyy? Meneekö jo vähän yli

Laura on kuin stereotypinen kirjanpitäjä. Kuvittelee olevansa kiinnostava ja hurja läppämachine, mutta on oikeasti epäkiinnostava, tylsä, iloton ja kuiva.

Vierailija
60815/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministien keskuudessa jodelissakin heidiä pilkataan vaikka heidi on ollut kaikille mukava ja symppis tyyppi

osoittaa vaan että dorkia feministejä

Vierailija
60816/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian odottaa, että hänet hyväksytään sellaisena kuin on, mutta itse ei ole valmis hyväksymään Heidiä.

Sofia on sanonut muita tusinatavaraksi verrattuna itseensä.

On omahyväinen ja itsekäs sehän nähtiin jo Rusun häätöäänestyksessä samoin Pirkan.

Kylmä ja kova katse hänellä.

Hänetkö pitäisi hyväksyä no muuten kyllä, mutta ei ilkeän luonteen perusteella.

Vierailija
60817/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loirin tiellä kirjoitti:

Paksupoika valitsee rasvaa ja taustalla soi niin cool musiikki.

Mietin kanssa, että mitä hienoa tuossa oli? :D Reeo on tyyppiesimerkki siitä, mitä tulee sydän- ja verisuonitauteihin. Ylipainoinen viisikymppinen mies, joka uhallaankin mättää itsensä vielä sairaammaksi.

Vierailija
60818/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänenkö käytös on ???

Suurin osa tytöistä on lokeroinut Heidin itseään huonommksi jo heti alusta alkaen. Johtuuko Heidin kiltteydestä, nuoresta iästä ja viattomasta olemuksesta, en tiedä? Väärin se on silti.

Lauran kohdalla on vielä epäselvää, huijaako olevansa Heidin ystävä vai alentuuko myötäilemään Milenaa.

Vierailija
60819/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coolio on kuollut!

Vierailija
60820/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cam1 klo 20.55 illan paras tilanne. Nabaz vetää omaa showtaan ja Rooma miettii pääsispä autoon kolmestaan "turvaan"..

Huippukolmikko!

Ketju on lukittu.