Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko todennäköisempää että 41v mies jolla on 3 lasta, saa uuden naisen kanssa lisää lapsia vs. lapseton mies?

Vierailija
02.07.2026 |

Kumpi on todennäköisempää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse samanikäisistä miehistä niin varmaan tuo, jolla on jo lapsia. Lapseton voi olla pysyvästi lapseton.

Vierailija
2/8 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies jolla on lapsia on valmis tekemään niitä lisää, on jo oppinut siihen että ei heitä tarvitse edes itse hoitaa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nainenkin 41v vai nuorempi? Eihän se mies niitä lapsia ole yksin tekemässä, naisen ikä ja halu lisääntyä vaikuttaa myös aika merkittävästi.

Vierailija
4/8 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen iälle on sama, kunhan on lisääntymisiässä. Valmiiksi ’’ lapsellinen’’ tekee todennäköisemmin lisää lapsia kuin lapseton mies. Tiedän kolme ensimmäistä kertaa yli nelikymppisenä isäksi tullutta miestä. Tällöinkin yhden vaimolla oli lapsia jo ennestään. Ja vain yhdellä oli yli kymmenen vuotta nuorempi puoliso.

Vierailija
5/8 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että sille isälle riittäisi kolme lasta. Täytyy olla aika hyvät tulot jotta on varaa useampaan lapseen. Jokainen lapsi maksaa keskimäärin noin 150 000 euroa eli laskennallisesti jo kolme lasta on yhdelle vanhemmalle 225 000 euron kuluerä.

Vierailija
6/8 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon siitä, onko se lapseton vapaaehtoisesti sitä vai vastentahtoisesti.

Vierailija
7/8 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos itse olisin lapseton ottaisin ennemmin miehen jolla ei ole lapsia, varsinkin jos haluaisin omia. Sillä tavalla ajattelen, että lapsettomalle todennäköisempää. Jos miehellä jo kolme lasta ja naisella joitain myös niin kyllä niissä on ihan riittävästi huolehdittavaa eikä yhteisiä tarvitse.

Vierailija
8/8 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen todennäköisempi tekemään lapsia nyt lapsellisena kuin ennen lapsettomana. Ennen pelkäsin, miten pärjään isänä, enää en. Myönteiset kokemukset on ensimmäisestä ja ainoasta lapsesta ja hänen hoidostaan ja kasvatuksestaan. Toki monta vaikeaa juttua on tapahtunut, joita pelkäsinkin ennen lapsen saamista, mutta ei niissä niin pelättävää ollutkaan. Vieläkin voisin lapsia tehdä, mutta sitten pitäisi luopua yksin elämisestä ja katsella vähän nuorempaa naista. m49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi