Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Reeo ja Miikka syyttivät vain Lauraa, Merve valehteli ja meni taka-alalle. Laura parka, miksi Merve ei seissyt suoraselkäisesti hänen rinnallaan. );
Sofiaa on sääli, kun on pilannut elämänsä
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että Sofiaa ei voida pitää parhaana pelurina sen takia että on trans. Onkos jotain järkevämpiä syitä siihen miksi Sofia ei ole paras pelaaja?
Ei katsojat tule äänestämään häntä voittoon. Koita nyt tajuta.. vaikka Cristal & kumppanit häntä kuinka hehkuttaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikein??reeo ollut eka kaudella kuvaajana bbssä js.nyt talossa!!!taitaa pelata suhteilla..onko äänestyksrt rehellisiä???sano pe na eyt näki nikon lasin heiton livenä kun oli kuvaajana!!!!oikeesti !
Jos tuo on totta, epäreilua senkin takia, että silloin voi olla sisäpiiritietoa tuotannosta.
Yksi asia mikä voisi auttaa paljon, on esim. äänestysmäärät. Itse olen hyvä esimerkki katsojasta, joka ei koskaan(!) ole euroakaan uhrannut äänestyksiin, vaikka 2 kautta lukuunottamatta olen kaikki katsonut.
Yksi syy on se, että en rehellisesti usko äänestysten olevan vilpittömiä. Niitä on helppo manipuloida, parillakin eri tavalla:
-Ei ole kerrottu KELLONAIKAA milloin äänestys loppuu =tuotanto voi katsoa että nyt oikea tilanne ja naps tästä minuutti aikaa ja sitten poikki äänestys.
-Tuotanto voi itse laittaa x eurolla ääniä halutulle pelaajalle.
+Veikkaan että harva katsoja äänestää oikeasti, pyynnöistä huolimatta määriä ei koskaan ole julkistettu. Käytännössä sisäpiiriläinen voisi tietää että riittää kun vaikka loppuhetkillä lyö 100e sisään niin on jatkossa.
Olen aiemminkin toivonut uutta äänestystapaa, esim. maksullista rekisteröitymistä, esim. 50e/kausi millä saisi lunastettua YHDEN äänen per häätöäänestys.
Mä en kestä Reeoo ja Miikkaa. Millä oikeudella he raivoo muille että ovat äänestäneet Lauraa joka on heidän apuri. Itse saavat äänestää kyllä vastapuolta mutta vastapuoli ei heitä. Laurakin oikein matelee ja katuu heidän edessää. Raivostuttaa! Kumpa uskaltaisivat laittaa tän kaksikon pihalle ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että Sofiaa ei voida pitää parhaana pelurina sen takia että on trans. Onkos jotain järkevämpiä syitä siihen miksi Sofia ei ole paras pelaaja?
Ei katsojat tule äänestämään häntä voittoon. Koita nyt tajuta.. vaikka Cristal & kumppanit häntä kuinka hehkuttaisivat.
Minä puhuin pelaamisesta, en voittamisesta.
Nelonen näpit irti äänestyksistä!! Kanava haluaa Sallan, katsova yleisö Merven veks.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä Reeoo ja Miikkaa. Millä oikeudella he raivoo muille että ovat äänestäneet Lauraa joka on heidän apuri. Itse saavat äänestää kyllä vastapuolta mutta vastapuoli ei heitä. Laurakin oikein matelee ja katuu heidän edessää. Raivostuttaa! Kumpa uskaltaisivat laittaa tän kaksikon pihalle ja äkkiä.
Merve kolmantena perässä kun jätti Lauran yksin noiden armoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelistit saivat Lauran turvaan, niin miksi ei myös Sofiaa voittoon?
Äänestä, sanoo Anni. Ei vaikuta mihinkään.
Olen jo hyvästellyt Sallan ja valmistautunut Merven hehkutukseen kun pääsee ekana turvaan.
Hyvin pitää Sallan pokka, kun joutuu suomentamaan Napen ylistyskirjeen Mervelle🥴
Kenestähän Merve hetki sitten kirjoitti, kun näytti, että oksentaa kohta
Merve liskona ulos talosta.
Ja heti tänään.
On niin lisko kuin lisko olla ja voi.
Ulos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kenestähän Merve hetki sitten kirjoitti, kun näytti, että oksentaa kohta
Varmaan taas Milenasta. "Voisit vähän antaa muiden jutella rauhassa jatkossa, t. Heidi."
Miikka näyttää söpöltä kun niin huolellisesti ja keskittyneesti kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tästä kirjetehtävästä.
Outo veto, ikäänkuin haluttaisiin lapsilauma tarhassa saada hiljaiseksi. Siinä nyt kirjoitellaan kynä sauhuten tuntoja syviä, jotka luetaan satunnaisesti valikoiden asukkaille, näin saadaan lisää äksöniä. Kirjoittaminen on ihan hyvä asia tunteiden purkuun, mutta ei tuossa talossa ja tuolle tuotannolle missään tapauksessa. Piirtäisin kukan kiittäsin.
Heidi kirjoittaa tosi kauniisti Tuulalle.
Tuotannon miehiä.