Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Tanssikisako siellä alkaa? Mitä siinä voi voittaa? Joukkueet?
Pääsee varmaan näkemään Jodelin viestejä, "Merve ajattelee aina muita ja Laura on niin hauska, siis Merve ja Laura on niin parhaat!!"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ensimmäinen kausi BB:ssä kun minulla ei ole suosikkia.
Siinä mielessä turha ja tylsä kausi.Se mikä katsojana ärsyttää Reeossa on se, että hän Miikan kanssa ns. "torppaa pelin". En pidä käytöksestä missä halutaan olla ohjaksissa, ja syytellään muita "väärin" äänestämisestä.
Heidän tyyli on erilainen, Miikka raivoaa pää punaisena (Heiden valehäädön jälkeen) Reeo keskusteli näennäisen rauhallisesti Lauran kanssa, mutta se tuntui kurinpalautukselta(!) pakotti Lauran selittämään tekojaan kuin lapsi.
En pidä tuollaisesta käytöksestä, itse olisin Laurana sanonut jotain it is what it is, kurja että kävi näin, mutta tämä on peliä ja ensisijaisesti jokainen täällä haluaa ITSE välttää häädöt, ja poistunut sisälle.
Tulee mieleen vähän Selvityjien viime kauden Mean Girlsit, ei tehnyt enää mieli katsoa sarjaa kun tuli paha mieli.
Juonittelua/seläntakana puhumista on paljon talossa, ja haluan korostaa että tarkoitan nyt sellaista (Miikalla avoimempaa, Reeolla hienovaraisempaa) hebkistä peliä/manipulointia mikä EI ole oikein.
Odottavat (ja jostain syystä myös moninasukas ajattelee niin!) että muut ovat heille tilivelvollisia/pitäisi huomioidan heidän pelinsä omissa teoissaan jne.Sofia minusta suht tylsä asukas, ei tuo mitään sisältöä varsinaisesti, mutta varmaan ainoa joka ymmärtää tuon kuvion ja huomannut pari kertaa ettei pidä tuosta. Ehkä Nabbekin tajunnut, tai varmaan jo aiemmin, mutta roikkunut mukana kunnes hänen "lemppareitaan" (Merve) alettu nyt ottaa kohteeksi. Siis sellaisen painostuksen "olla mukana" ettei tarvutse alkaa selittelemään sitten...
Tuossa porukassa/sen liepeillähän on koko ajan olleet ne ns. itsestään epävarmemmat ihmiset (Heidi, Salla, Milla, Tuula joka toki hiihtää Naben perässä) voimakkaammat (=itsevarmemmat) ihmiset pelanneet pääosin eri porukoissa.
Tarkoitatko että Miikan ja Reeon ois pitönyt vaan puhumatta mitään niellä se että sen edestä että pojat olisivat pelastaneet Lauran varmalta häädöltä, Laura petti sopimuksen ja heitti ulos Heidin joka oli Reeon ja Miikan luottotyyppi ja myös Lauran ystävä. Väärinkäsitystähän se osittain olikin, mutta eihän pojat sitä tienneet.
Niin, pojathan eivät alkujaankaan koittaneet pelastaa LAURAA vaan Heidiä!
Oli selvää että vastakkain on kaksi joista toinen tipouu: Laura tai Heidi. Salla oli käytännössä statistina välissä.
Reeon porukka halusi äänestää pohjimmiltaan Lauran ulos, mutta ynnäilivät ääniä, ja hoksasivat että Heidi saa enemmän ääniä mitä Laura.
Tuossa kohtaa viime hetkillä keksivät, että jos he + Lauran porukka äänestääkin Sallaa, niin Silloin HEIDI pelastuu.
Lauralle toki asia myytiin niin että hei me pelastetaan sut jos äänestättekin Sallaa.
Itse en olisi edes Laurana luottanut tuohon tarjoukseen, äänestys oli niin pienillä marginaaleilla, että taas joku pikku twisti (Tuulan mokailu avoimessä äänestyksessä tmv.) olisi helposti voinut keikauttaa tilanteen niin, että Heidin sijasta Laura olisikin voinut lähteä jos Sallaa olisivat äänestäneet.
Sitten kiukuteltiin kun äänestys ei mennyt oman pelikirjan mukaan.
Minusta heillä on myös ylimielinen asenne ollut, että he vaan napsii valintansa mukaan ihmisiä häätöpenkille ja aina se "oikea" tippuu.
Esim. Australian BB:ssä juonitteluun on otettava enemmän ihmisiä mukaan, koska siellä on vaikea voittaa jos pelaa liikaa "omalla porukalla" eikä verkostoidu vähän kaikkien kanssa. Australian versiossa kisan voittaja määrää 3 häätöön, ja noista talon asukkaat äänestävät 1 pois.
Esim. Australian säännöillä Laura olisi voinut laittaa vaikka Reeon/Miikan/Heidin, tai vastaavasti Heidi Lauran/Merven/Mian
--> porukat olisi väkisinkin jo "rikkoutuneet"
--> Katsojille PALJON mielenkiintoisempaa, kun käytännössä tiimien jäsenten olisi pitänyt luoda myös muita suhteita millä seivata itsensä häädössä, ei voi luotaa vain "omien ylivoimaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa hieman Merven perusteet Heidille että valitsi oman edun ennen joukkueen etua.. sitten tulee tää kakku-gate :D
Hieman kyllä epäilen etteikö Mervekin olisi päällikkönä valinnut samoin kuten Heidi. Tuskin oikeestaan kukaan muukaan noista valinneet päällikkönä "pahaa" yksin itselleen. Tämänkin ymmärsi suurin osa asukkaista paitsi nämä minäminä - Mervet ja Milenat.
Ja mikä tämä kärsimys oli? Yksi yö ulkona ja ei läheisten terveisiä. Hui kamala! Kauheaa ylidramatisointia.
Niin, eli sitä suuremmalla syyllä oli parempi valita itselleen etu.
Mervellä on järkky prse. Ihan hirveän suuri.
Onko lihonut? Onko laittanut implantteja?
Miten voi olla noin läski?
Niin onks se heidi nyt missä?
maksoinko 24/7 turhaan kirjoitti:
Tää kausi on NIIN TYLSÄ että pää hajoo. Mitään ei tapahdu, pelkkää istumista persiillään tai makaamista, puhetta puhetta puhetta.. Ei jummijammi *krooh pyyh*
Aikaisempina kausina sentään ryypättiin ja mellastettiin, draamailtiin, ja oli mahtavia tehtäviä! Silloin oli esim Taivas ja Helvetti -tehtävä, ja se kun piti istua autossa sikakauan muka matkalla jonnekin, sit oli tää AMANDAAA AMANDAAA -keissi joka oli niin kiusallinen...
Tää kausi.. huoh.. kuntoilua ja siivoa meininkiä. Onko kukaan muu teistä huomannut tän asian??
ruutu+ lla on ihan kivoja sarjoja, ei tämä minullakaan ole b:n takia.
Taas paistaa tässäkin hörheilyssä CS.n kädenjälki, eivätkö nämä aikuiset, iältään aikuiset ihmiset jo kyllästy hörheilyyn. Minä olen täysin kyllästynyt. Onneksi aurinko paistaa, ulkoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten noi jaksaa jauhaa siitä twiitistä, missä arvosteltiin Milenan päällepuhumista tms. Ei ole edes iso juttu. Kaiken lisäks luulen, että Reeo sen kirjoitti. Osaa pelata ja sekoittaa pakkaa.
Edelleenkin, sen kirjoitti Merve. Tästä on ihan klippikin missä myöntää. Merve huokaisi helpotuksesta kun Milena syytti Heidiä eikä siksi sittenkään kertonut Milenalle vaikka oli kertomassa, mutta mieli muuttui Milenan raivokkaan käytöksen johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Upea. Luomu.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä selvästi lihonnut bbssä olon aikana. Eikä mikään ihme kun mässää ja makoilee vaan kokoajan.
Kumpi mieluummin ulos huomenna: Laura (yläpeukku) ja Merve (alapeukku)
Huvittaa niin huolella toi Lauran "mun lempinimi on LäppäMachine" :D Muija on kaiken aikaa kuin p..skaa haukannut, Eka tai toka viikolla otin screenshotteja siitä, kun Laura istui ulkona toisten kanssa, ja ilme oli käsittämättömän vitt..untunut eikä hän puhunut kenellekään mitään. Muutenkin hän on koko ajan kiusaantunut, pahalla päällä, ei juuri ikinä hymyile tai heitä sitä mainostamaansa läppää.
Turha ja tylsä kausil
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa Merve, Laura ja Nabbe jo päätetty voittajiksi, turha äänestää.
Ahaa.
Nabbe AINA ottaa jonkun hampaisiinsa ja jankuttaa sen asukin nimeä kunnes noi ei enää jaksa kuunnella ja tekee kuten Bapas haluaa ja äänestää sen ulos.
Nyt otti Miikan ja aikaisemmin oli Milena ja Laura. On se pleijeri ja nopeesti meni Napaksellakin migreen ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noi jaksaa jauhaa siitä twiitistä, missä arvosteltiin Milenan päällepuhumista tms. Ei ole edes iso juttu. Kaiken lisäks luulen, että Reeo sen kirjoitti. Osaa pelata ja sekoittaa pakkaa.
Edelleenkin, sen kirjoitti Merve. Tästä on ihan klippikin missä myöntää. Merve huokaisi helpotuksesta kun Milena syytti Heidiä eikä siksi sittenkään kertonut Milenalle vaikka oli kertomassa, mutta mieli muuttui Milenan raivokkaan käytöksen johdosta.[/quote
Ei ollut Merve . Eiköhän tämä twiitti kirjoitus jo riittäne .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, sen kirjoitti Merve. Tästä on ihan klippikin missä myöntää. Merve huokaisi helpotuksesta kun Milena syytti Heidiä eikä siksi sittenkään kertonut Milenalle vaikka oli kertomassa, mutta mieli muuttui Milenan raivokkaan käytöksen johdosta.
Mä taas uskon et Sofia. Pelaa kieroa peliä yksinään tuolla eikä oo Lauran ja Milenan liitossa vaan sivusta katsojana komppaamassa. Sofia tykkää selvästikin myös Reeosta ja Miikasta.
Vierailija kirjoitti:
Upea. Luomu.
Kapea vyötärö saa sen näyttämään isommalta kuin se onkaan
Vierailija kirjoitti:
Kumpi mieluummin ulos huomenna: Laura (yläpeukku) ja Merve (alapeukku)
Lauran, mutta ei noista kumpikaan lähde. Ovat finaalissa. Olen valmistautunut tähän jo henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Taas paistaa tässäkin hörheilyssä CS.n kädenjälki, eivätkö nämä aikuiset, iältään aikuiset ihmiset jo kyllästy hörheilyyn. Minä olen täysin kyllästynyt. Onneksi aurinko paistaa, ulkoilemaan.
rainbow, rainbow, nyt ei muuta saa ajatella, tylsää kun on heteroita, lihaa syöviä meitä muita, nyt pitää jokaisen olla maata pitkin ja täysin nolla, sateenkaari kun niskaas laukee siinä oot täysin nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, sen kirjoitti Merve. Tästä on ihan klippikin missä myöntää. Merve huokaisi helpotuksesta kun Milena syytti Heidiä eikä siksi sittenkään kertonut Milenalle vaikka oli kertomassa, mutta mieli muuttui Milenan raivokkaan käytöksen johdosta.[/quote
Ei ollut Merve . Eiköhän tämä twiitti kirjoitus jo riittäne .
Ihan hyvin on voinut olla kuka tahansa, myöskin Merve. Edes BB:n tuotanto ei tiedä twiitin kirjoittajaa, joten silloin et sinäkään voi satavarmasti tietää etteikö sen kirjoittaja ollut Merve.
Ei ollut paha vaan lähinnä sellainen, että "mitä ihmettä Merve". Reeo meinasi ilmeestä päätellen itsekin revetä.