Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kirsi jatkaa kovaa pelaamista.Noh tuskin siitä voittajaa tulee.
Vierailija kirjoitti:
Heidi luulee pelaavansa peliä, mut reeo ja miikka pelaa ja heidi siinä sivussa pääsee niin pitkälle kun pääsee 😅
Ei tainnut olla varautunut tuohon Kirsin pelaamiseen. Olisi taktikoinut hiljaisena sivussa eteenpäin jos Kirsi ei olisi sitä ensin nimennyt. Nyt joutaa molemmat pihalle. Toivottavasti Diana pysyy mukana.
Dianan on pakko jäädä. Tuula vai Ruzu, hankala kysymys. Tuula jaksaa esittää, Ruzu on komein mies ja ihanan outo. Molemmat tuo taloon paljon.
Tästä vielä puuttuu se että Rusu tippuu ja mummo jää taloon kälättämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula vaikuttaa ihmiseltä, joka peittää täysin todelliset ajatuksensa ja fiilikset muista ihmisistä. Näyttää kokoajan ulos päin hymyilevää naamaa. Sisällä varmasti kuplii ja kiehuu. Iloisten silmien takana leiskuu. Selkäänpuukottaja.
Vaikuttaa siltä, että peittää itseltäänkin paljon.
Kova on halu pitää roolia, jossa on harvinaisen pirtsakka ja nuorekas kuusikymppinen.
No voihan sitä ihminen olla hukassa vaikka seitsemänkymppisenäkin.
Taidatte itse olla siinä viidenkympin tai yli.
Ja katkeria. En tiedä, mutta ainakin tosi ahdasmielisiä.
Mä ainakin oon ihan vain sellainen kuin oon jokaisessa iässä.
Oispa yks viikkotehtävä sellanen et juonitttelu ja nimeämisistä puhuminen kielletty. Ei tuota vit.. jaksa kahtoo ku mistään muusta eivät ossaa ennää puhua
Ihan sama kumpi tippuu, Tuula tai Daiyana. Molemmat tosi rasittavia. Toinen liian positiivinen ja toinen taas liian negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yksi nainen vikuu kuin pistetty sika, tekeekö sen tahallaan.
Tic-oire. Voivat olla äänellisiä tai motorisia. Niille ei voi yhtään mitään. Tutustu asiaan ennen kuin tulet tänne ilkeilemäään. Hyi sua!
Anteeksi, kuulin eka kerran ja porukka hörähti nauramaan. Tiedän ettei tuolle sairaudella voi mitään, tietävätkö kaikki talossa. Yleensä se on kasvojen nykimistä.
Ok 🙂 Minun pojallani on niitä ja siksi olen vähän tutustunut asiaan ja olen vähän herkilläkin tästä. Todella ärsyttävä vaiva. Joo, motoriset ovat varmaan yleisempiä ja sitten rykiminen.
Tuula hittoon sieltä nyt. Nähty. Rusulta vois tulla jotain uutta jos saa vielä tilaisuuden ja Diana aiheuttaa varmasti tilanteita. Odotan yhteenottoja lisää esim Naben kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä vielä puuttuu se että Rusu tippuu ja mummo jää taloon kälättämään
Eiii. Tuula pois. Tuollainen ylinnokas täti löytyy joka suvusta. En jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tic-oire. Voivat olla äänellisiä tai motorisia. Niille ei voi yhtään mitään. Tutustu asiaan ennen kuin tulet tänne ilkeilemäään. Hyi sua!
Miksi ei voi itse kertoa? Itse kerron tic-oireista avoimesti, koska ajattelen muita ihmisiä. Näin vältetään kiusallisuus ja muut ihmeelliset "syyt, joita oireista tietämättömät kehittelevät.
Transihmisistä vaahdotaan ja tisseistäkin päivittäin, tic-oireita ei voi peitellä. Jännittäminen taitaa lisätä oirehtimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi itse kertoa? Itse kerron tic-oireista avoimesti, koska ajattelen muita ihmisiä. Näin vältetään kiusallisuus ja muut ihmeelliset "syyt, joita oireista tietämättömät kehittelevät.
Tätä mietin itsekin. Meitä tic-oireisia on todella vähän, joten on suorastaan omahyväistä olettaa, että se muu suurin osa tietäisi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta 👍
Daijuuna pois talosta!