Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kirsi! Selvä lähtijä alussa mutta äänet ratkaisevat. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yksi nainen vikuu kuin pistetty sika, tekeekö sen tahallaan.
Tic-oire. Voivat olla äänellisiä tai motorisia. Niille ei voi yhtään mitään. Tutustu asiaan ennen kuin tulet tänne ilkeilemäään. Hyi sua!
Anteeksi, kuulin eka kerran ja porukka hörähti nauramaan. Tiedän ettei tuolle sairaudella voi mitään, tietävätkö kaikki talossa. Yleensä se on kasvojen nykimistä.
Vierailija kirjoitti:
Oikein kiva että Kirsi pitää nyt itseään yleisön suosikkina... Hänen pelaaminen ja juoniminen varmasti vain lisääntyy. Tekisi melkein mieli lopettaa katsominen jo.
Hän on yleisön suosikki koska pääsi ensimmäisenä turvaan.
Mä luulin tätä keskustelua vähän lukeneena, että kirsi on inhokki. Itse oon tykännyt ja harmittelin, että lähtee. Mutta rusuko se lähtee ? toivoisin Tuulan lähtevän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, Tuula lähdössä!
Ensin valitetaan että talossa liikaa nuoria ja halutaan vanhempia ihmisiä, mutta sitten äänestetään ne vanhat heti pois. Hyvä logiikka
Ei se ikä, vaan käytös, kälätys, joka asiaan puuttuminen ja tekonauru!
Mies/nainen se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjännaurajasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yksi nainen vikuu kuin pistetty sika, tekeekö sen tahallaan.
Tic-oire. Voivat olla äänellisiä tai motorisia. Niille ei voi yhtään mitään. Tutustu asiaan ennen kuin tulet tänne ilkeilemäään. Hyi sua!
Miksi ei voi itse kertoa? Itse kerron tic-oireista avoimesti, koska ajattelen muita ihmisiä. Näin vältetään kiusallisuus ja muut ihmeelliset "syyt, joita oireista tietämättömät kehittelevät.
Voitteko kertoa mitä hyvää tossa big brotherin äänessä on? Ihan hirveä, minkä takia se on robottimainen muunkin ärsyttävyyden lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko 24/7 lähetyksen viive verrattuna suoraan jokin turvallisuusjuttu? jos tapahtuu jotian, niin saadaan blokattua pois ettei näy
?
On. Niin sanottu kuolleen miehen kytkin. Esim. uutislähetyksissä ei haluta näyttää jotain hyvin raakaa tapahtumaa, joka voi joskus sattua livenä haastattelussa.
Viive on kai vain jotain 5 sekuntia.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin tätä keskustelua vähän lukeneena, että kirsi on inhokki. Itse oon tykännyt ja harmittelin, että lähtee. Mutta rusuko se lähtee ? toivoisin Tuulan lähtevän
En minäkään Kirsistä luopuisi. Ainoa naisista, joka on aktiivinen toimija tuolla Reeon pelilandiassa.
Kirsin naamastaa jo näkkee että pittää ihteesä parempana ja ovelana. Toinen et reeo kuvittellee olevansa kovakii pelailia, tulee kyl tulalat paikat ku porukkaa tullee lissää.
Toivon tuulan lähtevän . Ääniä nyt ruzulle näistä kolmesta paras bb asukki
Vierailija kirjoitti:
Kirsillä on takanaan rahakkaat/runsaat tuttavat.
Ja jodelin mimmit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko 24/7 lähetyksen viive verrattuna suoraan jokin turvallisuusjuttu? jos tapahtuu jotian, niin saadaan blokattua pois ettei näy
?
On. Niin sanottu kuolleen miehen kytkin. Esim. uutislähetyksissä ei haluta näyttää jotain hyvin raakaa tapahtumaa, joka voi joskus sattua livenä haastattelussa.
Viive on kai vain jotain 5 sekuntia.
Tätä käytettiin, kun Kristian kävi uskosta saarnaavan asukkaan kurkkuun.
Naiset lähetetään ensin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Koko BB on pelkkää jauhamista liitoista ja äänestyksistä. Ihan samaa paskaa kuin vaikka Selviytyjät.
Alkaa olla vähissä kiinnostus katsoa BB:ta tänä vuonna.
Pidettiin Kirsi talossa, nyt ääniä Rusulle
Kirsi ylpistyy.