Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Nabaz 😳😳😳 mitä se sekoilee
Mä katson mielummin pihaa ja roomalaisten juttuja. Mutta voin vain kuvitella mitä köärmeenpesässä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä ne tajua enää tota Lauraa. Halaa Heidiä ja sanoo olen pahoillani. Silti nyt saa taas ihan eri kuvan, kuvan kuuntelee naisten juttuja.
Kiero kuin korkkiruuvi. Laura ULOS!
Käärmeet pitää vieläkin Heidiä pelkkänä pelinappulana. Taitaa vain harmittaa kun roomalaiset ovat oikeasti kavereita keskenään kun käärmeitä yhdistää ainoa katkeruus muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Reeon ja Miikan vaimot varmaan katsoo himassa, että kiva kun oma mies siellä syleilee vierasta pikkutyttöä ja selittää kuinka se on rakas 😂😂
Katsovat himassa ja ovat ylpeitä minkälainen mies heillä on
Helvetti toi mummo taas polkee tota kävelyjuttua.
Vierailija kirjoitti:
Mä ne tajua enää tota Lauraa. Halaa Heidiä ja sanoo olen pahoillani. Silti nyt saa taas ihan eri kuvan, kuvan kuuntelee naisten juttuja.
Hitto mikä tekopyhä tuo Laura, tuolla kaikki muijat päällikön huoneessa, Lauta puhuu miten kivaa oli olkkarissa, mut heti kun nuo kolme (Reeo, Miikka, Salla) tuli, niin tuli huono fiilis muka, ja pojat alkoi muka "piilokettuilun". Haloo sinä kivikasvo, sä itse olet se, joka tekee tuonne huonon energian. Toivon todella, et tuo muija lähtee ja Merve perässä, varmaan muuttuisi talon energiat. Ja nyt Milena läyhää Reeon silmistä, et se kun kattoo jne. Hitto mitä muijia, kyllä suolaavat omaa peliään.
Pääasia että Reeo tai Miikka ei voita. Laitetaan naiset Heidi voittoon
Vierailija kirjoitti:
Miikka ulos sunnuntaina!
ei tainnut saada taaskaan ääniä, ekana laittaisin tuon Miikan ULOS.
Wee tuota lauraa mervee milenaa ja soffee seli seli seli pihalle kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhahahah
- siis Salla ei vieläkään tajua, et pojat halusi hänet eilen ulos !!!! Kuinka blondi voit olla???Nehän kertoi eilen sille suoraan.
Joo mut ei näköjään viesti mennyt perille!!! Siis toi ilme on niin tyhjä 😳
Ihana Miikka ja isällinen Reeo! Ihana katsoa näiden aitoa iloa Heidin paluusta!
Jos Heidi ei tiennyt vielä salahuoneessakaan mitään tuosta Lauran itkuteatterista ja Lauran Sallan mustamaalaamisesta, onkohan anteeksiantava Heidi suostunut Milenan ehdotukseen pelastaa Laura? Jos Heidi ei ole nähnyt oikeasti mitään, veikkaan että hän on neukkarissa laittanut Sofian äänestykseen. Sofia antoi Heidille julkinimeämisissä 2 ja Heidi antoi Soffelle 2, eli Heidi varmaan haluaa edelleen eniten Soffen pois. Yleisö ja tuotanto tietty pelastaa Sofian eli siitä ei olisi hyötyä. Toivottavasti Laura tai Merve tippuu su.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka on ihana.
hullu kiusaaja se on
Kuten sinä. Tässä ketjussa ei puhuta sinusta vaan BB:stä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomannut, tää on peliä
Heidin elekielestä vois arvata että neukkarissa meni hyvin.
Sofia juttelee nyt Heidin kanssa. Seliseli.
Merve on saatava ulos. Nyt selittää vaan kuinka Reeo juonii. Eikö tajua sitä, että itse juoninut valehdellut koko ajan. Miksi helvetti Millun pitää vetää tähän nyt Aleksi?
Vierailija kirjoitti:
Wee tuota lauraa mervee milenaa ja soffee seli seli seli pihalle kaikki
ja millu kans
Vierailija kirjoitti:
Ihana Miikka ja isällinen Reeo! Ihana katsoa näiden aitoa iloa Heidin paluusta!
Nyt kunnolla alkoholia taloon, niin nähdään onko tässä muutakin kuin ihanaa veljeyttä ja isällisyyttä.
Merve ja Sofia selvästi pettyneimmät. Mia, Laura ja Milena yrittävät vaivoin peittää pettymystään.