Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Minun mielestä Mia ja Milena varsinkin pilas tos ekan esityksen. Siksi äänestin EI.
Vierailija kirjoitti:
Olikos tämä muuten jo viimeinen päällikköviikko, vai oliko niitä vielä yksi (tai peräti kaksi) tulossa lisää
Yksi vielä
Kaikkein dramaattisin valehäätö olisi tietysti sellainen, että Heidi joutuisi kolmen häädettävän joukkoon ja Reeo laskisi taas (niin kuin Ruzben kohdalla) että ei maksa vaiva lähteä puolustukseen, tappio tulee joka tapauksessa. Heidi luiskaan. Sitten Milena ryntää valtaamaan paikkaa Reeon vieressä työntäen solmuun samaa yrittävät Lauran ja Millun. Salla ei edes ehti kiss...Sitten perjantaina tulee uusi häätöäänestys ja lauantaina taloon palaa Heidi.
Muuttuneeseen taloon. Öinen teehetki, Reeo?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tuotanto ei sano Sallalle että puhuis äänellä jonka kuulee, ei sen puhetta kuule!!
Juuri muutin mieleni ja haluan Sallan kotiin kuiskimaan. Rupesi äsken ärsyttämään tosi paljon.. Milenasta tulee ainakin ääntä.
Bb on katsojille ja on kuultava mitä puhuvat. Sallan kuiskiminen on jatkuvaa.
Voiko tästä antaa palautetta johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repan rivit rakoilevat. Napsu haluaa Hepan penkille. Tupukin tajuaa, että ensi viikolla on äänestettävä oman pään mukaan.
Napsu taitaa olla oman tiensä kulkija mut tuo valehäätö julkisena voi sotkea pakkaa.
Ja sotkeekin. Ja niin pitääkin sotkea.
Voisko olla niin että torstaina eniten ääniä saaneet : Heidi ja Merve? joutuvat valehäätöön joista Merveä häätöön haluavat: Miikka, Reeo, Tuula, Salla ja Heidiä: Milena, Mia, Sofia, Laura ja Nabbe. Heidi valehäädetään.
Kaikki kuiskailijat häätöön. Ärsyttää tuo bb:n lepsuilu.
äåänestetty on kaksi kertaa, kyllä
Vierailija kirjoitti:
Hihhih, on niin hupaisaa katsoa kun Miikka yrittää saada Nabbea antmaan ääniä Lauralle tai Mialle. Nabbe: "En mä halua kun mä tykkään niistä, mä annan Heidille" Miikka pyytää Reeon apuun. M &R "Meidän pitää laittaa sohvalle niitä ketkä ei oo siellä ollu" Nabbe: "Onko Heidi ollu sohvalla?" Sitten Reeo:, "äänestetäänkö Soffea?" Miikka: "En mä halua, mä tykkään Soffesta.
Miikka ei kyllä osaa/uskalla neuvotella mistään pelillisestä ilman Reeoa :D
Reeo ei halua Heidiä nimetä kun hoitanut hyvin Reeon jengin asiat. Reeon jengi nimeäisi Milenan mutta nyt ei voi kun hän on päällikkö. Miikka ei halua Sofiaa nimetä vaan Merven ja sanoo että haluu et kaikki istuu sohvalla. Nabbe ei halua nimetä Merveä. Reeo päätti että Mia, Merve ja Laura jokaiselle 6p jenginsä. Tuula haluu nimetä Merven kun Merve sanonut ettei nimennyt Tuulaa vaikka nimesi alkuviikoilla. Tuula, Nabbe 2p Lauralle, Salla ja Reeo yksi pistettä Lauralle. Heidi ja Salla 2p Mervelle ja yhdet pisteet Miikalta ja Reeolta. Miikka ja Reo Mialle 2p ja yhdet pisteet Mialle Heidi ja Nabbe. Mitä kuuntelin nimeämisistään niin noin äänestävät.
Äänestetty kolme kertaa ei.
Vierailija kirjoitti:
Miikka alkanut ärsyttää, haluais Soffen sohvalle mutta hän ei itse ole valmis ääneatämään Soffea. Ei kai se nyt oleta että Reeo voi jotenki yksin hänen puolestaan saada Soffen sohvalle.
Jep, sama. Jos haluaa tehdä peliliikkeitä, niin sitte niitä pitää itsekin tehdä. Ei voi aina mennä Reeon selän taakse piiloon, ja laittaa Reeo tekemäån ns. likaisen työn.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein dramaattisin valehäätö olisi tietysti sellainen, että Heidi joutuisi kolmen häädettävän joukkoon ja Reeo laskisi taas (niin kuin Ruzben kohdalla) että ei maksa vaiva lähteä puolustukseen, tappio tulee joka tapauksessa. Heidi luiskaan. Sitten Milena ryntää valtaamaan paikkaa Reeon vieressä työntäen solmuun samaa yrittävät Lauran ja Millun. Salla ei edes ehti kiss...Sitten perjantaina tulee uusi häätöäänestys ja lauantaina taloon palaa Heidi.
Muuttuneeseen taloon. Öinen teehetki, Reeo?
Ei se Reeon peli yhdestä Heidistä todellakaan ole kiinni. :D Nainen märisee ja hajoilee ihan ihme asioista ja laittaa omia liittolaisia häätöön.
Vierailija kirjoitti:
BB Team22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Big brotheria ei ole vaihdettu? Onko se käsikirjoittaja vai mikä siellä, tuttu ääni kuitenkin.
BB:n ääni on Putouksen "Liitto-Orava"! :D
No ei tasan tarkkaan ole.
Onhan se Joonas Nordman.
Sadannen kerran, ei ole.
Ihan sama kuinka monta kertaa hoet. BB 2022 äänenä toimii Joonas Nordman.
Big Brother -äänenä toimii Juha Uutela ja voice overina Nora Löfving.
Käsikirjoittaja-ohjaajana toimivat Jaakko Härkönen ja Tuomo Knaapila.
Voittajan valitsee iki-ihana Cristal Snow.
Joonas Nordmania minäkin veikkasin mutta sanoivat täällä isoveljen äänen olevan Juha Uutela. Hämmästyttävän paljon on Joonaksen ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tuotanto ei sano Sallalle että puhuis äänellä jonka kuulee, ei sen puhetta kuule!!
🎵🎷.....puhu äänellä jonka kuulen..🎵
Juu ei ne voi sanoo Sallalle mitään asiasta, menis teostomaksut Happoradiolle ja Tykille.
Mä en jaksa Sofiaa. Äänestän tämän ohjelman epäonnistuneeksi ihan vaan hänen pukeutumisensa takia.
Jos Sofia olisi häätöäänestyksessä niin pääsisi ekana turvaan. Se voittas jopa Lauran ja Reeon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka alkanut ärsyttää, haluais Soffen sohvalle mutta hän ei itse ole valmis ääneatämään Soffea. Ei kai se nyt oleta että Reeo voi jotenki yksin hänen puolestaan saada Soffen sohvalle.
Jep, sama. Jos haluaa tehdä peliliikkeitä, niin sitte niitä pitää itsekin tehdä. Ei voi aina mennä Reeon selän taakse piiloon, ja laittaa Reeo tekemäån ns. likaisen työn.
Miikalta puuttuu itseluottamus ja itsetuntokin on huono. Siksi vetää ihme rooleja kovistellen tatuoituna sekä paasaa siitä, miten on maailman paras poikaystävä jne.
Pelokas poika.
Ei tuo eläinjuttu nyt kyllä hyvä ole. Miksi tuo seksi sotketaan siihen ja muu reuhuaminen.
Napsu taitaa olla oman tiensä kulkija mut tuo valehäätö julkisena voi sotkea pakkaa.