Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Mitä Milenalle on tapahtunut?
Ihan maansa myynyt, eikä ota roolia ollenkaan. Onkp pk ssa kerrottu sanottu jotain, joka on saanut miettimään..
Saanut varmaankin pk:ssa kurinpalautuksen, klo 12 aikaan kamera kakkosessa näkyy kun tulee puolen tunnin istunnon jälkeen vakavana päiväkirjahuoneesta. Hyvä että tuotanto puuttuu epäasialliseen käytökseen.
Eipä tarvinnut ihmetellä yhtään kun Millu sanoi että loppukevennys voisi olla joku pieru juttu. Mia 5v.
Lauraa naurattaa vaan omat jutut, ei ikinä naurata jos muut heittää keskenään läppää. Hyvä esimerkki joku aika sit keittiössä, ku Reeo heitti Tuulan ja Sallan kans jotain hahmovitsiä työpaikalta. Laura naama nurinpäin pyöri keittiössä, eikä vahingossakaan kataonut päinkään. Heti perään Reeo heittikin jotain läppää Lauralle ja Laura lähti mukaan ja heti nauratti oikein kovasti kaikki läpät.
Taitaa toi miia 5v syödä omaa p. A ...ska.. a.n. ...sa kun aina puhuu siitä.
Fetissi taitaa miiauli 5v olla. P. ,,,as,,,..,,ka.
Noi suunnitelmat, miten ne saa mahtumaan 20 minuuttiin?
Ihmettelen vaan... Urheiluosiokin uhkaa venähtää, samoin sää.
Mainoskatkokin taitaa olla nelosen uutisissa tyyliin: "lisää katkon jälkeen".
Vierailija kirjoitti:
Joku tollo vois tulla taas kysymään, että miten hampaat voi irrota noin ja toinen tollo selittämään pyöräonnettomuudesta.
Tuulas kertoi pyöräonnettomuudesta joka tapahtunut joskus ja kertoi ikenien vetäytymisestä, kenties joudutaan tekeen leikkaus, tämä sulle tiedoksi tollo, hymyä päivään
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa vähän, jos eivät ota tehtäävää paremmin. Jo monta kertaa ovat viikkotehtävässä löysäilleet ja hällä väliä linjoilla ollleet. Olisihan tässä mielenkiintoa katsojille jos kunnon tehtävät olisi.
vastaja n tuo on alkutekijöissä, maltti on valttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot
Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.sitten on vielä laminaatit, ei kuitenkaan parkettia laiteta,
Lauraa ottaa päähän , kun Reeo sai tietää kuka nimennyt häntä. Voi voi Laura. Plussaa olisi se , että kaikille muijille tulisi vähän sanomista siitä miten toimineet Heidiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot
Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.Miten ihmeessä jatkuvasti aloituksia tästä aiheesta? Turhaa maallikoitten spekuloida, miten tapaturman jälkeen tehtyä hammasremonttia nyt uuden ongelman jälkeen korjataan Eiköhän tuo ole Tuulan yksityisasia.
Miikkahan on päässyt vauhtiin nyt, alussa oli hyvin vastentahtoisen oloinen tehtävää kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Noi suunnitelmat, miten ne saa mahtumaan 20 minuuttiin?
Ihmettelen vaan... Urheiluosiokin uhkaa venähtää, samoin sää.
Mainoskatkokin taitaa olla nelosen uutisissa tyyliin: "lisää katkon jälkeen".
20 min puhetta vaatii kyllä aika lailla paljon materiaalia. Oletko koskaan valmistellut esitelmiä? Parempi tässä vaiheessa liikaa kuin huomata tekovaiheessa että matskua on 10 minuuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Talossa taas kaikki hyvin kun Miikka sai polttaa sen röökinsä.
Kiva, että Sofian rankku on nyt loppu, voi taas hankkia uuden, toivottavasti sen suorittaa sitten aivan itse.
Mä veikkaan että tosta Napen suorituksesta tulee joko älyttömän hyvä tai grande fiasko. Saas nähdä. Olis Nappe ollu hyvä gynegolookinakin.
Hoono suomikieli ja asiakas raskaana eikä tiedä olevansa raskaana. esim. Totuus olisi, että gynegoloog olikin eläinlääkäri mutta hälyytetty apuun kun lääkäripula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?
Syöpähoitojen takia hammasluu johon implanttijuuret on kiinnitetty on heikkoa (+ mahdollisesti huono työnlaatu) niin noin voi käydä.
https://www.hammasimplantit.fi/index.php/potilaille/tietoa-hammasimplan…
ktS kuva, Tuosta jatkeen kohdasta voi irrota.
No ei kyllä irtoa. Tuulalla ei ole implanttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot
Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.Implantti ruuvi irtosi, oli 3 hampaan implantti. Nyt suussa 3 hampaan tekarit mitkä Tuulalla oli mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?
Syöpähoitojen takia hammasluu johon implanttijuuret on kiinnitetty on heikkoa (+ mahdollisesti huono työnlaatu) niin noin voi käydä.
https://www.hammasimplantit.fi/index.php/potilaille/tietoa-hammasimplan…
ktS kuva, Tuosta jatkeen kohdasta voi irrota.
No ei kyllä irtoa. Tuulalla ei ole implanttia.
Kiitos. Tuli perille. Voisko jo jättää tän tähän ja mennä eteenpäin. Vai teetkö kiusaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??
En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?
Syöpähoitojen takia hammasluu johon implanttijuuret on kiinnitetty on heikkoa (+ mahdollisesti huono työnlaatu) niin noin voi käydä.
https://www.hammasimplantit.fi/index.php/potilaille/tietoa-hammasimplan…
ktS kuva, Tuosta jatkeen kohdasta voi irrota.
No ei kyllä irtoa. Tuulalla ei ole implanttia.
No älä sitten usko :D ihan sama.
Ei kannattaisi puhua toisen huonosta suomen kielen taidosta, kun näyttää itselläsikin olevan hukassa. Gynekologi.
moi
Joku tollo vois tulla taas kysymään, että miten hampaat voi irrota noin ja toinen tollo selittämään pyöräonnettomuudesta.