Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50661/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran elämä pilalla kun botoxpistos lakannut toimimasta ennen aikojaan.

On se järkyttävää. Tätä täytyy surra mukana 😂

Vierailija
50662/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??

En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?

Syöpähoitojen takia hammasluu johon implanttijuuret on kiinnitetty on heikkoa (+ mahdollisesti huono työnlaatu) niin noin voi käydä.

https://www.hammasimplantit.fi/index.php/potilaille/tietoa-hammasimplan…

ktS kuva, Tuosta jatkeen kohdasta voi irrota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50663/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla - valittaja

Salla - myötäilijä, ei osaa meikata

Sofia - väärässä paikassa

Reeo - epämiellyttävä

Heidi - yritteliäs, mutta vähän säälittävä

Laura - täyteasukas

Merve - kuplassaan

Miikka - luulee itsestään liikaa, tarvitsee kunnon näpäytyksen

Nabaz - feikki

Tuula - hiipii voittoon, jokainen muu osottautuu vastenmielisemmäksi

Millu - neutraali

Milena - meinas unohtua

Millu - vttu, vttu, pieru, prööt.

Vierailija
50664/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla - valittaja

Salla - myötäilijä, ei osaa meikata

Sofia - väärässä paikassa

Reeo - epämiellyttävä

Heidi - yritteliäs, mutta vähän säälittävä

Laura - täyteasukas

Merve - kuplassaan

Miikka - luulee itsestään liikaa, tarvitsee kunnon näpäytyksen

Nabaz - feikki

Tuula - hiipii voittoon, jokainen muu osottautuu vastenmielisemmäksi

Millu - neutraali

Milena - meinas unohtua

Muuten hyvä mutta Reeo ei ole epämiellyttävä

Tuula ei tule voittamaan Bb:tä

Millu ei ole neutraali,voi jopa voittaa Nelosen avustuksella

Ps. Miikalle on alkanut hahmottua pikkuhiljaa ettei hän tule Bb: tä voittamaan.

Vierailija
50665/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi puhuu Sallan kanssa, minäminäminä, Salla kuuntelee ja tsemppaa, Heidi ei osaa vastavuoroista keskustelua.

Heidi kehittyvä yksilö, Heidi ilmeisesti introvertti, osaa puhua pinessä piirissä, ei kaikki oo suupalttejaeikä ekstroverttejä,  maailman mahtuu monenmoista, maailmassa on monta ihmeellistä asiaa, se kummastuttaa hämmästyttää pientä kulkijaa...

Vierailija
50666/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla - laskelmoija

Sofia - huomionhakija

Reeo - rehti

Heidi - naiivi, kypsymätön

Laura - tavallinen

Merve - laiska

Miikka - peesaaja

Nabaz - draamailija

Tuula -höpsö mummo

Millu - hassu

Milena - päästää liikaa pelin liikaa ihon alle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50667/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??

En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?

Syöpähoitojen takia hammasluu johon implanttijuuret on kiinnitetty on heikkoa (+ mahdollisesti huono työnlaatu) niin noin voi käydä.

https://www.hammasimplantit.fi/index.php/potilaille/tietoa-hammasimplan…

ktS kuva, Tuosta jatkeen kohdasta voi irrota.

Onko tämä koko loppukausi pelkkää Tuulan hammastarinaa täällä keskustelupalstalla ja tuolla talossa ?

Tuulalla alkava dementia joten kertaa ja kertaa uudestaa ja uudestaan hampaitaan kun ei raukka muista että ne hampaat on niin nähty. Huh, ei kiinnosta enää tippaakaan.

Vierailija
50668/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla - laskelmoija

Sofia - huomionhakija

Reeo - rehti

Heidi - naiivi, kypsymätön

Laura - tavallinen

Merve - laiska

Miikka - peesaaja

Nabaz - draamailija

Tuula -höpsö mummo

Millu - hassu

Milena - päästää liikaa pelin liikaa ihon alle

Tämä on parempi listaus asukeista !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50669/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pena on ihan täydellinen hahmo

Vierailija
50670/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tunku oli Nabbella säämieheksi, eikä tajua yhtään mitään mistään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50671/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??

En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot

Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.

Vierailija
50672/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa taas kaikki hyvin kun Miikka sai polttaa sen röökinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50673/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??

En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot

Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.

Ei oikeesti. Kuka jaksaa enää jaaritella Tuulan hampaista ?

Vierailija
50674/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä

Kalliiksi tuli maksajalle. Yksi implantti maksaa 2 000 euroa. Kukahan maksaa?

Ettekö kuunnellut, ei implantteja noin vaan BB:n takahuoneessa laitetaan, vaatii isomman toimenpiteen. Tuulella on Legot eli tekarit jotka sillä oli varuilta mukana, kun kesällä oli myös jenkeissä lähteny implantit irti.

Mitkä hiton implantit sillä muka on, oikeat implantit eivät todellakaan irtoile, sen sanovat hammaslääkäritkin, jotain outoa Tuulan tapauksessa on?

  polkupyöräonnettomuus, vähän vaikeampi tapaus mitä tulee implantteihin,.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50675/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä

Kalliiksi tuli maksajalle. Yksi implantti maksaa 2 000 euroa. Kukahan maksaa?

Ettekö kuunnellut, ei implantteja noin vaan BB:n takahuoneessa laitetaan, vaatii isomman toimenpiteen. Tuulella on Legot eli tekarit jotka sillä oli varuilta mukana, kun kesällä oli myös jenkeissä lähteny implantit irti.

Mitkä hiton implantit sillä muka on, oikeat implantit eivät todellakaan irtoile, sen sanovat hammaslääkäritkin, jotain outoa Tuulan tapauksessa on?

  polkupyöräonnettomuus, vähän vaikeampi tapaus mitä tulee implantteihin,.

Ei oo totta. Eikö täällä puhuta nyt mistään muusta kuin noista kapuloista. Mennään eteenpäin ja puhutaan vaikka tosta Milenasta.

Vierailija
50676/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen koko setin kun makkarissa naiset Milenan johdolla suolsivat Heidistä sellaista tekstiä että minulla on vieläkin näin aamulla fyysisesti paha olo. Nyt on pakko laittaa hetkeksi BB tauolle ja keskittyä omaan elämään. Jännä miten joku TV-ohjelma voi vaikuttaa noin kovin itseeni.

Sama täällä. Tuollainen pahansuopaisuus ja ilkeys menee itsellänikin ihon alle. Hyi mitä naisia. Ikinä muista minkään tv ohjelman vaikuttaneen itseeni näin 😯

Kylläpä täällä liimauittuiset ä.mm.ä.t taas kuolaa ja pitää pyhimyksinä talon "miehiä" ja vihaa naisia. Niin tyypillistä suomalaisten naisten naisvihaa. 

  toivon naisen voittavan, kerrankin paljon vahvoja naisia ja Sofia special tapaus

Vierailija
50677/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vaan jauhetaan vieläkin Tuulan hampaista. On se niin ihmeellistä. Samaa toistellaan viestistä viestiin.

Vierailija
50678/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihailen Reeon rauhallista ammattilaisuutta.. ottaa jokaista mukaan, kannustaaa, ideoi.......päällikkö Milena ihan mykkä kuin seipään syönyt... 

Totta puhut Reeo on just tuollainen kuten kommentoit.

Vierailija
50679/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Milenalle on tapahtunut?

Ihan maansa myynyt, eikä ota roolia ollenkaan. Onkp pk ssa kerrottu sanottu jotain, joka on saanut miettimään..

Vierailija
50680/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiva katsella , kun Milena raivoamista ja syyttelyä ei tarvitse katsella. Isoveli taisi tajuta miten rikki Heidi oli eilen. Sekä mahdollista katsojien hämmästelyt miten yksi ihminen saa aikaiseksi tuollaista.

Ketju on lukittu.