Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Saippuasarja Julkiset kuolemat olisi hyvä ohjelma.
Voi Miikka. Ihan hyvä et tuo omat fiilikset aidosti esille.
Vierailija kirjoitti:
Ois nyt mummo ottanut edes valkoisemmat hampaat
mikäli ymmärsin nuo on väliaikaiset, onko sitten kolmen hampaan proteesi, en tiedä kun itsellä hyvät hampaat, en oo juonut kokakolia sun muita sokeri juomia .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miikalla esiintymisestä/roolileikeistä joku trauma. Ihan poissatolaltaan
Huono itsetunto? Ei tajua ettei tällä tehtävällä ole mitään merkitystä kokonaisuuden kannalta, kun BB talossa on joka tapauksessa 24/7 framilla.
Ei minusta pelkästään se. Vaikuttaa oikeasti siltä, että on ihan poissa tolaltaan. Oisko joku kiusaamiseen liittyvä trauma
Joku esiintymistehtävä? En mäkään tykkää esiintyä, eikä mua ole pahemmin kiusattu koulussa. Meitä on aika monia.
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.
Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.
Sanoiko L että ostaisi merkkilaukun? Hoho....
Kyllä, se on jo hänen virallisessa esittelyssään mainittu.
En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka tuhlaavat rahojaan joihinkin typeriin koruihin ja merkkituotteisiin. Ei ole ihme että täällä ei osata taloudenpitoa ja sitten suurella osalla tili on nollassa ennen palkkapäivää. Laittaisi vaikka säästöön joka kk vähäsen tai mieluummin ostaisi joka kk osakkeita niin saattaisi sitten senioripäivinä yli viisikymppisenä olla vähän valinnanvaraa ja parhaassa tapauksessa voisi jäädä töistä pois jos huvittaisi. Mutta eikun kaikki sileäksi mitä tulee ja sitten inistään kun eläke on niin pieni ja pitää valita silakoiden ja lääkkeiden välillä.
Ja jatketaan tositarinalla. Vaimoni pienituloisena (hitusen yli pari tonnia palkka) on säästänyt ja sijoittanut sadan tonnin kertymän. Tästä 20 000 osakkeilla ja loput 80 000 ihan vain tarkalla taloudenpidolla...huom...maksamme menot puoliksi. Siitä mallia monelle ja hattu päästä.
Mäkin saisin tuloni säästettyä jos mies maksaisi kaiken. Elättäisi. Kaikilla ei vaan oo niin hyvin asiat.
Eikös Jari juuri kirjoittanut että menot puoliksi heillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Tuula ei tule takaisin, saa se mummeli siitä syyn julistaa: Minä olisin voittanut koko kisan, mutta kun hampaat putosi.
Tätä en haluaisi. Haluaisin Tuulan näkevän, että on alinta pohjasakkaa, eikä tule edes Nabben avulla voittamaan. Tulee hirveä myötähäpeä, kun muija roikkuu Nabben kaulassa jatkuvasti. Minkähänlainen ukko sillä on kotona?
Kai nyt Suomessa saadaan yksi hammasproteesi korjattua ja mummo takaisin kehiin, entitsä ehomman hymyn kera.
hammasproteesi on tekarit, Tuulalla on implantit, maksaa yksi n 1500 euroa.
No kuule maksaa paljon enemmän. Tiedän kun mulle tehdään sellainen. Eikä implantti irtoa.
Kyllä varmasti irtoaa sekin, kun tarpeeksi kovaa puret tai ruuvit pettää. Mikään ei ole ikuista.
Tuula sai paljon huomiota eilisen hammastapaturman myötä.
Pitäisi taas tehdä kotitöitä, mutta en jaksa tehdä mitään.
Milena on sika. Heittäkää milena ulos !
Vierailija kirjoitti:
Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä
ei ole uudet, vanha proteesi jonka oli ottanut varmuuden vuoksi mukaan, ei olisi oonnistunut näin nopeasti korjaus, jos ei olisi ollut vanhoja mukana.
Vierailija kirjoitti:
Voi Miikka. Ihan hyvä et tuo omat fiilikset aidosti esille.
Mä niin fiilaan Miikkaa. Oon aika kovia kokenut itsekin (kiusattuna) niin sitä on tosi ujo ja ns. ihmispelkoinen nykyään. Onneksi mun työ on auttanut selviimään. Mitä enemmän koet sosiaalisia tilanteita, sitä enemmän se auttaa vaikka se stressaakin ja toisinaan ahdistaa, mutta tuo kokemusta lisää ja sitä kautta helpottaa.
teippi-eetu kirjoitti:
Milena on sika. Heittäkää milena ulos !
Heitetään, kunnon niskaperseotteella kun vaan saadaan se ensin häätöön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä
ei ole uudet, vanha proteesi jonka oli ottanut varmuuden vuoksi mukaan, ei olisi oonnistunut näin nopeasti korjaus, jos ei olisi ollut vanhoja mukana.
sattunut jo aiemmin myös irtoo hampaat ja proteesi , sopisiko tämä tähän ettei vara venettä kaada
Vierailija kirjoitti:
Ei oo Miikan tehtävä, synkkänä ja ei saa tupakoida. Tuo on hauska ja luova tehtävä.
Pelinsä kannalta tyhmää, kannattaisi muistaa missä on ja vähän tsempata. Latistaa kaikkien tunnelmaa jos yksi on naama norsunv****lla ja nimeämispisteitä alkaa ropista jos ei suorita ja murjottaa vain.
Vierailija kirjoitti:
Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä
hajurakoa etuhampaissa vähän
Tuula yskii koko ajan...toiko hammasepisodin myötä jonkun pöpön taloon?
Heidillä kyllä pahasti vinksallaan etuhampaat. Aleksillakin oli raudat talossa ja hampaat täydelliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo Miikan tehtävä, synkkänä ja ei saa tupakoida. Tuo on hauska ja luova tehtävä.
Pelinsä kannalta tyhmää, kannattaisi muistaa missä on ja vähän tsempata. Latistaa kaikkien tunnelmaa jos yksi on naama norsunv****lla ja nimeämispisteitä alkaa ropista jos ei suorita ja murjottaa vain.
latistaa tunnelmaa kun muut tuntuu olevan niin intona tähän tehtävään. Nuuskaa pani ylähuuleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Miikka. Ihan hyvä et tuo omat fiilikset aidosti esille.
Mä niin fiilaan Miikkaa. Oon aika kovia kokenut itsekin (kiusattuna) niin sitä on tosi ujo ja ns. ihmispelkoinen nykyään. Onneksi mun työ on auttanut selviimään. Mitä enemmän koet sosiaalisia tilanteita, sitä enemmän se auttaa vaikka se stressaakin ja toisinaan ahdistaa, mutta tuo kokemusta lisää ja sitä kautta helpottaa.
Miikka ei ole ujo. Vaan suuna päänä mölyää, kiusaa Nabazia ja laukoo kaikille ilkeitä kommentteja. Miikka vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä, joka saa raivarit tai sulkeutuu, kun pitäisi tehdä jotain mitä ei osaa.
Far out vaikutti kyllä köyhältä suomalaiselta versiolta Amazing Racesta. Amazing Race taisi olla jo olemassa Far outin esittämisen aikoihin. Tosin Suomessa Amazing Racea ei ollut tuolloin vielä esitetty. Sitten oli vielä joku toinenkin täysi floppi suomalainen tätä tyyliä oleva matkailureality, jota tehtiinkin vain yksi kausi. Reitti 44 taisi olla nimi ja tuohon taidettiin hakea kilpailijoita vihjailemalla sen olevan Amazing Race Suomi.