Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50541/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Far out vaikutti kyllä köyhältä suomalaiselta versiolta Amazing Racesta. Amazing Race taisi olla jo olemassa Far outin esittämisen aikoihin. Tosin Suomessa Amazing Racea ei ollut tuolloin vielä esitetty. Sitten oli vielä joku toinenkin täysi floppi suomalainen tätä tyyliä oleva matkailureality, jota tehtiinkin vain yksi kausi. Reitti 44 taisi olla nimi ja tuohon taidettiin hakea kilpailijoita vihjailemalla sen olevan Amazing Race Suomi.

Vierailija
50542/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuasarja Julkiset kuolemat olisi hyvä ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50543/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Miikka. Ihan hyvä et tuo omat fiilikset aidosti esille.

Vierailija
50544/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois nyt mummo ottanut edes valkoisemmat hampaat

mikäli ymmärsin nuo on väliaikaiset, onko sitten kolmen hampaan proteesi, en tiedä kun itsellä hyvät hampaat, en oo juonut kokakolia sun muita sokeri juomia . 

Vierailija
50545/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miikalla esiintymisestä/roolileikeistä joku trauma. Ihan poissatolaltaan

Huono itsetunto? Ei tajua ettei tällä tehtävällä ole mitään merkitystä kokonaisuuden kannalta, kun BB talossa on joka tapauksessa 24/7 framilla.

Ei minusta pelkästään se. Vaikuttaa oikeasti siltä, että on ihan poissa tolaltaan. Oisko joku kiusaamiseen liittyvä trauma

Joku esiintymistehtävä? En mäkään tykkää esiintyä, eikä mua ole pahemmin kiusattu koulussa. Meitä on aika monia.

Vierailija
50546/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.

Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.

Sanoiko L että ostaisi merkkilaukun? Hoho....

Kyllä, se on jo hänen virallisessa esittelyssään mainittu.

En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka tuhlaavat rahojaan joihinkin typeriin koruihin ja merkkituotteisiin. Ei ole ihme että täällä ei osata taloudenpitoa ja sitten suurella osalla tili on nollassa ennen palkkapäivää. Laittaisi vaikka säästöön joka kk vähäsen tai  mieluummin ostaisi joka kk osakkeita niin saattaisi sitten senioripäivinä yli viisikymppisenä olla vähän valinnanvaraa ja parhaassa tapauksessa voisi jäädä töistä pois jos huvittaisi. Mutta eikun kaikki sileäksi mitä tulee ja sitten inistään kun eläke on niin pieni ja pitää valita silakoiden ja lääkkeiden välillä.

Ja jatketaan tositarinalla. Vaimoni pienituloisena (hitusen yli pari tonnia palkka) on säästänyt ja sijoittanut sadan tonnin kertymän. Tästä 20 000 osakkeilla ja loput 80 000 ihan vain tarkalla taloudenpidolla...huom...maksamme menot puoliksi. Siitä mallia monelle ja hattu päästä.

Mäkin saisin tuloni säästettyä jos mies maksaisi kaiken. Elättäisi. Kaikilla ei vaan oo niin hyvin asiat.

Eikös Jari juuri kirjoittanut että menot puoliksi heillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50547/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Tuula ei tule takaisin, saa se mummeli siitä syyn julistaa: Minä olisin voittanut koko kisan, mutta kun hampaat putosi. 

Tätä en haluaisi. Haluaisin Tuulan näkevän, että on alinta pohjasakkaa, eikä tule edes Nabben avulla voittamaan. Tulee hirveä myötähäpeä, kun muija roikkuu Nabben kaulassa jatkuvasti. Minkähänlainen ukko sillä on kotona?

Kai nyt Suomessa saadaan yksi hammasproteesi korjattua ja mummo takaisin kehiin, entitsä ehomman hymyn kera.

  hammasproteesi on tekarit, Tuulalla on implantit, maksaa yksi n 1500 euroa. 

No kuule maksaa paljon enemmän. Tiedän kun mulle tehdään sellainen. Eikä implantti irtoa.

Kyllä varmasti irtoaa sekin, kun tarpeeksi kovaa puret tai ruuvit pettää. Mikään ei ole ikuista.

Vierailija
50548/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula sai paljon huomiota eilisen hammastapaturman myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50549/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi taas tehdä kotitöitä, mutta en jaksa tehdä mitään.

Vierailija
50550/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena on sika. Heittäkää milena ulos !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50551/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä

ei ole uudet, vanha proteesi jonka oli ottanut varmuuden vuoksi mukaan, ei olisi oonnistunut näin nopeasti korjaus, jos ei olisi ollut vanhoja mukana.

Vierailija
50552/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Miikka. Ihan hyvä et tuo omat fiilikset aidosti esille.

Mä niin fiilaan Miikkaa. Oon aika kovia kokenut itsekin (kiusattuna) niin sitä on tosi ujo ja ns. ihmispelkoinen nykyään. Onneksi mun työ on auttanut selviimään. Mitä enemmän koet sosiaalisia tilanteita, sitä enemmän se auttaa vaikka se stressaakin ja toisinaan ahdistaa, mutta tuo kokemusta lisää ja sitä kautta helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50553/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

teippi-eetu kirjoitti:

Milena on sika. Heittäkää milena ulos !

Heitetään, kunnon niskaperseotteella kun vaan saadaan se ensin häätöön!

Vierailija
50554/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä

ei ole uudet, vanha proteesi jonka oli ottanut varmuuden vuoksi mukaan, ei olisi oonnistunut näin nopeasti korjaus, jos ei olisi ollut vanhoja mukana.

sattunut jo aiemmin myös irtoo hampaat ja proteesi , sopisiko tämä tähän ettei vara venettä kaada 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50555/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo Miikan tehtävä, synkkänä ja ei saa tupakoida. Tuo on hauska ja luova tehtävä. 

Pelinsä kannalta tyhmää, kannattaisi muistaa missä on ja vähän tsempata. Latistaa kaikkien tunnelmaa jos yksi on naama norsunv****lla ja nimeämispisteitä alkaa ropista jos ei suorita ja murjottaa vain.

Vierailija
50556/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä

hajurakoa etuhampaissa vähän

Vierailija
50557/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula yskii koko ajan...toiko hammasepisodin myötä jonkun pöpön taloon?

Vierailija
50558/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidillä kyllä pahasti vinksallaan etuhampaat. Aleksillakin oli raudat talossa ja hampaat täydelliset.

Vierailija
50559/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo Miikan tehtävä, synkkänä ja ei saa tupakoida. Tuo on hauska ja luova tehtävä. 

Pelinsä kannalta tyhmää, kannattaisi muistaa missä on ja vähän tsempata. Latistaa kaikkien tunnelmaa jos yksi on naama norsunv****lla ja nimeämispisteitä alkaa ropista jos ei suorita ja murjottaa vain.

latistaa tunnelmaa kun muut tuntuu olevan niin intona tähän tehtävään. Nuuskaa pani ylähuuleen

Vierailija
50560/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Miikka. Ihan hyvä et tuo omat fiilikset aidosti esille.

Mä niin fiilaan Miikkaa. Oon aika kovia kokenut itsekin (kiusattuna) niin sitä on tosi ujo ja ns. ihmispelkoinen nykyään. Onneksi mun työ on auttanut selviimään. Mitä enemmän koet sosiaalisia tilanteita, sitä enemmän se auttaa vaikka se stressaakin ja toisinaan ahdistaa, mutta tuo kokemusta lisää ja sitä kautta helpottaa.

Miikka ei ole ujo. Vaan suuna päänä mölyää, kiusaa Nabazia ja laukoo kaikille ilkeitä kommentteja. Miikka vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä, joka saa raivarit tai sulkeutuu, kun pitäisi tehdä jotain mitä ei osaa.

Ketju on lukittu.