Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50521/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeolle käsikirjoitettu tehtävä.

Vierailija
50522/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Miikka saisi kokea joitain onnistumisen tunteita tässä tehtävässä. Voisi kyllä äänestää hänen esiintymistään onnistuneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50523/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoon tota Tuulan mummomaista puhetta.

Olen ilkeä, mutta salaa toivoin ettei Tuula palaisi taloon. Hänen on PAKKO lausua oma mielipiteensä pitkästi joka ikiseen keskusteluun ja ne on melkoisia latteuksia ja saarnoja, just sitä mummomaisuutta. Miesten mielistelijä.

Vierailija
50524/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois nyt mummo ottanut edes valkoisemmat hampaat

Vierailija
50525/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.

Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.

Sanoiko L että ostaisi merkkilaukun? Hoho....

Kyllä, se on jo hänen virallisessa esittelyssään mainittu.

En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka tuhlaavat rahojaan joihinkin typeriin koruihin ja merkkituotteisiin. Ei ole ihme että täällä ei osata taloudenpitoa ja sitten suurella osalla tili on nollassa ennen palkkapäivää. Laittaisi vaikka säästöön joka kk vähäsen tai  mieluummin ostaisi joka kk osakkeita niin saattaisi sitten senioripäivinä yli viisikymppisenä olla vähän valinnanvaraa ja parhaassa tapauksessa voisi jäädä töistä pois jos huvittaisi. Mutta eikun kaikki sileäksi mitä tulee ja sitten inistään kun eläke on niin pieni ja pitää valita silakoiden ja lääkkeiden välillä.

Ja jatketaan tositarinalla. Vaimoni pienituloisena (hitusen yli pari tonnia palkka) on säästänyt ja sijoittanut sadan tonnin kertymän. Tästä 20 000 osakkeilla ja loput 80 000 ihan vain tarkalla taloudenpidolla...huom...maksamme menot puoliksi. Siitä mallia monelle ja hattu päästä.

Vierailija
50526/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miikalla esiintymisestä/roolileikeistä joku trauma. Ihan poissatolaltaan

Huono itsetunto? Ei tajua ettei tällä tehtävällä ole mitään merkitystä kokonaisuuden kannalta, kun BB talossa on joka tapauksessa 24/7 framilla.

Ei minusta pelkästään se. Vaikuttaa oikeasti siltä, että on ihan poissa tolaltaan. Oisko joku kiusaamiseen liittyvä trauma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50527/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OHO! Salla sanoi suoraan lauralle, ettei liity heidän ryhmään. Nyt oli suoraselkäistä toimintaa. Sanoi myös, että ymmärtää jos nyt äänestävät häntä. 

Hyvä Salla, respektiä tästä. Olipa Lauran ilme vaikea kun Salla katsoi suoraan kohti ja sanoi tämän, yritti ilmeettömänä harjata hiuksiaan, mutta onnistui silti näyttämään sitruunan syöneeltä. 

Vierailija
50528/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeolle käsikirjoitettu tehtävä.

Samaa mieltä. Reeo ohjaaja, kuvaaja, käsikirjoittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50529/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois nyt mummo ottanut edes valkoisemmat hampaat

Saiko samanlaiset etuhampaat kuin Heidillä?

Vierailija
50530/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä empatiseeraan Miikkaa. Kaikki noi muut innostuneet höslöt ärsyttäs kyllä itseäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50531/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Miikan tehtävä, synkkänä ja ei saa tupakoida. Tuo on hauska ja luova tehtävä. 

Vierailija
50532/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura kivinen botoxkasvo. Voin kuvitella miten hän näyttelee. Hänhän oli teatterilainen ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50533/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois nyt mummo ottanut edes valkoisemmat hampaat

Saiko samanlaiset etuhampaat kuin Heidillä?

Heidillä vähän vinksinvonksin. Eikö kouluhammaslääkäri oo ollut ajan tasalla. Tuulalla vähän rakoa etuhampaissa. Onko nuo sitten roteesit ja muovipussissa ne irronneet implantit. Isompi juttu myöhemmin tehdään, kunhan kestää 6 viikkoa minkä 

Tuula on tuolla. 

Vierailija
50534/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofian ohjelma idea yöllinen live... Ehkä hänellä vieläkin vahvempi vinouma itsestään hän kuitenkin runkkailuvideoiden tekijä ja myynyt itseään... Mitään glamouria ei tällä pojalla ole... Kuka yliopiston käynyt kysyy mikä on kaapeli?

Unelmia toki hyvä olla jokaisella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50535/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko merve tunnustanus twiitin milenalle mervekin kaks naamanen taloon tullessa sanoi että ei puhu kenestäkään pahaa eikä kiusaa MITÄ NYT TEHNYT HEIDILLE takana haukkuu ja puhuu pahaa

Vierailija
50536/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulan uudet hampaat paremman näköiset kyllä

Vierailija
50537/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.

Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.

Sanoiko L että ostaisi merkkilaukun? Hoho....

Kyllä, se on jo hänen virallisessa esittelyssään mainittu.

En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka tuhlaavat rahojaan joihinkin typeriin koruihin ja merkkituotteisiin. Ei ole ihme että täällä ei osata taloudenpitoa ja sitten suurella osalla tili on nollassa ennen palkkapäivää. Laittaisi vaikka säästöön joka kk vähäsen tai  mieluummin ostaisi joka kk osakkeita niin saattaisi sitten senioripäivinä yli viisikymppisenä olla vähän valinnanvaraa ja parhaassa tapauksessa voisi jäädä töistä pois jos huvittaisi. Mutta eikun kaikki sileäksi mitä tulee ja sitten inistään kun eläke on niin pieni ja pitää valita silakoiden ja lääkkeiden välillä.

Ja jatketaan tositarinalla. Vaimoni pienituloisena (hitusen yli pari tonnia palkka) on säästänyt ja sijoittanut sadan tonnin kertymän. Tästä 20 000 osakkeilla ja loput 80 000 ihan vain tarkalla taloudenpidolla...huom...maksamme menot puoliksi. Siitä mallia monelle ja hattu päästä.

Mäkin saisin tuloni säästettyä jos mies maksaisi kaiken. Elättäisi. Kaikilla ei vaan oo niin hyvin asiat.

Vierailija
50538/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan tehtävä alkoi? Voisin kelata vähän taaksepäin

Vierailija
50539/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena astui taloon myöhemmin. Istui eilen sängyllä , kun joku pomo. Hei kuunnelkaa mua. Muut kuuntelee ja uskoo kaiken. Voisi se Laurakin miettiä vähän. Ensin hengataan Heidin kanssa ja sitten saadaan siskolta kirje. Sitten naps kaikki muuttuu. Niin huono kausi. 

Vierailija
50540/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Tuula ei tule takaisin, saa se mummeli siitä syyn julistaa: Minä olisin voittanut koko kisan, mutta kun hampaat putosi. 

Tätä en haluaisi. Haluaisin Tuulan näkevän, että on alinta pohjasakkaa, eikä tule edes Nabben avulla voittamaan. Tulee hirveä myötähäpeä, kun muija roikkuu Nabben kaulassa jatkuvasti. Minkähänlainen ukko sillä on kotona?

Kai nyt Suomessa saadaan yksi hammasproteesi korjattua ja mummo takaisin kehiin, entitsä ehomman hymyn kera.

  hammasproteesi on tekarit, Tuulalla on implantit, maksaa yksi n 1500 euroa. 

No kuule maksaa paljon enemmän. Tiedän kun mulle tehdään sellainen. Eikä implantti irtoa.

Ketju on lukittu.