Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50461/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppä-Loora on ikäisekseen lapsellinen ja käytöstavat puuttuu kokonaan.

Vierailija
50462/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin eilen huomiota iltanuotiolla siihen, että miten vahvasti ja aidosti Reeo reagoi Aleksin kommentteihin siitä, että hän on pahoittanut mielen Reeon nälvimisestä. Huomasi kyllä siinä tilanteessa, että oli ihan vilpitön reaktio. Sanoi heti että haluaa pyytää sitä anteeksi Aleksilta.

Ja nyt aloin tarkemmin miettiin, niin eihän kukaan ole koskaan Reeolle sanonut suoraan että pahoittavat mielen Reeon vitseistä. Selän takana kyllä läyhätään ja haukutaan mitä moninaisemmin sanoin. Tosi epäreilua kyllä Reeoa kohtaan, jolle ei ole asiasta suoraan sanottu ja näin ollen ei edes pysty korjaamaan käytöstään.

Voi olla Reeolle vähän yllätys, että miten pahana ja julmana pelaajana häntä on pidetty.

Jatkuvastihan esim Nabas sanoo, että ei ole hauskaa ja on käsittääkseni Mervekin asiasta sanonut. Mutta vastaus on jotain "njää, ei kai tuollainen nyt mene tunteisiin, häh?"

Se on kylläkin Miikka, joka on pahin Naben nälvijä. Ja mun käsityksen mukaan Nabbe ei ole oikeasti pahoittanut mieltä Miikan ja Reeon jutuista. Ei ole ainakaan ikinä koskaan kenellekään siitä puhunut. Nsbellahan on kyllä tapana muille jauhaa, jos oikeasti on jostain suuttunut.

Rakkudesta se hevonenkin potkii, suihkutiloissa näytti etteivät voi pitää näppejää irti toisistaan. Uusi lemmenpari.

Huomasin myös miten Reeo reagoi Aleksin puheisiin. Oli selkeästi yllättynyt ja katuvainen, et Aleksi oli mielensä pahoittanut. Eikä varmasti ollut tarkoitus tämä. Aleksi koki et Reeo lyttäsi häntä erityisesti toisten asukkaiden edessä. Se kuulosti kieltämättä kurjalta, varmasti myös pisti Reoon miettimään asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50463/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.

Vierailija
50464/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bb24/7ssa kirjoitti:

Salla aikoi nyt suoraselkäisesti kertoa että ei vaihda Lauran liittoon.

(Sanoi Salla Heidille makkarissa.)

Ei ole edes yllätys. Valehtelee minkä ehtii. Reeo tietää sen että hän on äänestänyt heitä kun on väittänyt kuuluvan heidän tiimiin. Valehtelu tulee aina selville kyselyjen aikana. Reeo ei vaan ole nähnyt siihen tarvetta. Ilmoitti näin iltanuotion aikana.

Vierailija
50465/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa kaamee sähläys. Ymmärtääköhän edes Milena mitä pitää tehdä.

Vierailija
50466/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula tuli

Hammaslääkäri tuli Tuulan luo, ymmärsinkö oikein että nyt on proteesi ja implantit muovipussissa. Aika hassua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50467/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntäkin alkaa pikkuhiljaa kyllääntyä renkipoikaansa? Renkipojalla on kuitenkin vielä isännälle käyttöä ennen finaalia. Viimeistään finaaliviikolle tultaessa isäntä heittää rengin talosta ulos.

Vierailija
50468/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.

Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50469/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin eilen huomiota iltanuotiolla siihen, että miten vahvasti ja aidosti Reeo reagoi Aleksin kommentteihin siitä, että hän on pahoittanut mielen Reeon nälvimisestä. Huomasi kyllä siinä tilanteessa, että oli ihan vilpitön reaktio. Sanoi heti että haluaa pyytää sitä anteeksi Aleksilta.

Ja nyt aloin tarkemmin miettiin, niin eihän kukaan ole koskaan Reeolle sanonut suoraan että pahoittavat mielen Reeon vitseistä. Selän takana kyllä läyhätään ja haukutaan mitä moninaisemmin sanoin. Tosi epäreilua kyllä Reeoa kohtaan, jolle ei ole asiasta suoraan sanottu ja näin ollen ei edes pysty korjaamaan käytöstään.

Voi olla Reeolle vähän yllätys, että miten pahana ja julmana pelaajana häntä on pidetty.

Jatkuvastihan esim Nabas sanoo, että ei ole hauskaa ja on käsittääkseni Mervekin asiasta sanonut. Mutta vastaus on jotain "njää, ei kai tuollainen nyt mene tunteisiin, häh?"

Se on kylläkin Miikka, joka on pahin Naben nälvijä. Ja mun käsityksen mukaan Nabbe ei ole oikeasti pahoittanut mieltä Miikan ja Reeon jutuista. Ei ole ainakaan ikinä koskaan kenellekään siitä puhunut. Nsbellahan on kyllä tapana muille jauhaa, jos oikeasti on jostain suuttunut.

Rakkudesta se hevonenkin potkii, suihkutiloissa näytti etteivät voi pitää näppejää irti toisistaan. Uusi lemmenpari.

Huomasin myös miten Reeo reagoi Aleksin puheisiin. Oli selkeästi yllättynyt ja katuvainen, et Aleksi oli mielensä pahoittanut. Eikä varmasti ollut tarkoitus tämä. Aleksi koki et Reeo lyttäsi häntä erityisesti toisten asukkaiden edessä. Se kuulosti kieltämättä kurjalta, varmasti myös pisti Reoon miettimään asiaa.

Kuronen sanoi, et häilyvä raja pelaamisen ja kiusaamisen välillä ja pitäs muistaa, ettei mene kiusaamisen puolelle. Ja kun kovaa pelataan, tää vaara olemassa, et joku pahoittaa mielensä oikeasti. Varmaan antoi ajattelemisen aihetta Reeolle.

Vierailija
50470/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.

Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.

Munkin mielestä se merkkilaukkujuttu oli aika erikoinen tuon ikäiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50471/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia siellä haluaa olla SEKÄ johtoryhmässä että näyttelijä. Miikka yrittää laittaa jäitä hattuun, että näyttelijät näyttelee pääosan, eikä tulla sieltä johtoryhmästä näytille. 

Vierailija
50472/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

reeo ihan sekona siitä jos salla aikoo äänestää sofia eikä niin mitä HÄN haluaa, uhkaa laittaa häätöön, antaa heidille tehtävän että kertoa tämän , kuningas antaa keskiviikkoon aikaa tehdänpäätöksen

Muista ottaa lääkkeet jos et osaa muuten hengittää ja rauhoittua.

illalla sanoi Heidille muiden ollessaj o unten mailla että Milla on järkevämpi kun Salla kun Heidi kertoi mitä Salla aikoo tehdä tai äänestää ominpäin tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50473/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena halusi Kirsin paikalle ja siinä hän nyt on.

Ihan sairasta maalittamista Heidiä kohtaan molemmilla.

Talossa voi pelata ja juonitella, se on ok ja paikoiten viihdyttävää. Kiusaaminen pitäisi olla nollatoleranssi.

En voi uskoa mitä varsinkin Milenan käytös oli eilen 24/7. Kuvottavaa. Kusi nousi hattuun päälikkönä olemisesta, jaksaa jauhaa twiitistä ja puhua suorastaan paskaa.

Milenasta on alusta asti tullut epämiellyttävä fiilis. Pelaa joka suuntaan ja tottahan se twiitti oli, moni asukas huomannut sen (joten voisi olla keltä vaan). Mitta eilinen kruunasi kaiken tästä naisesta.

Jos twiitin kirjoitti Merve niin laskee hänenkin pisteet täysin, että antaa ymmärtä Heidin sen kirjoittaja.

Ei ikinä tällaista kautta enää!!

Niin, tuokin vielä. Hän voitti YHDEN narujensolmintakilpailun ja pitää nyt itseään talon taitavimpana pelaajana, josta kaikki muka pitävät ja johon kaikki luottavat. Taitaa hieman nakertaa sekin, että Laura valittiin toisen kerran päälliköksi hänen sijastaan. Onhan tuo nyt aika karu merkki siitä, että häntä nimenomaan ei haluttu. 

Onko tuontannossa kukaana ajatellut järkevästi? Jos kerran valehäädöstä selviää häädetty ja päällikkö on suojassa, niin silloin on kaksi, joita ei voi äänestää. Miksi kukaan muu ei ole täällä tätä asiaa huomannut?

Vierailija
50474/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastomies joutuu taas epämukavuusalueelleen. Ilme on että huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50475/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankDaSilva kirjoitti:

Miksi milena, laura, ja merve ja mia ovat tuollaisia petoja ? Hirviöitä ??

Yksinkertaisesti ala-arvoisia, paskoja ihmisiä. Mervekin on kuulemma oikein kaikenlaisen kiusaamisen vastustaja.

Vierailija
50476/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun tehtävä alkaa, Sofia alkaa olemaan päällikkö.

Vierailija
50477/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että twiitin kirjoitti Merve. Twiittitehtävän alussa pohtivat mitä voi kirjoittaa ja Merve heitti, että "vaikka että Mia pelaa joka suuntaan, se on ärsyttävä" ja eilen heti kun Milena sanoi tietävänsä kirjoittajan, Merve sanoi että "mä haluun jutella sun kanssa" ja sitten kummasti kun Milenan epäilykset taas menivät Heidin suuntaan, tämä keskusteluhalu unohtui.

Osalle ihmisistä on vaikea hyväksyä, että Heidi kykenisi kirjoittamaan niin nerokkaan ja ihan todenmukaisen twiitin. Itse asiassa, jos ollaan rehellisiä, se oli yksi tämän kauden parhaista teoista. 

Vierailija
50478/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.

Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.

Munkin mielestä se merkkilaukkujuttu oli aika erikoinen tuon ikäiseltä.

Esittääkö jotain trendikästä ja seksikästä bilepimua, vai onko aidosti noin tyhmä.

Vierailija
50479/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Looran botoksijuttu vähän yllätti. Aika pinnallista. Ja muutenkin naama täysin ilmeetön, ilman botoxiakin. Huh. Ihme eukko.

Ja voittorahat käyttäisi merkkilaukkuun. Pinnallinen, persoonaton ja ilmeetön henkilö. Lisäksi paljastunut ilkeäksi selän takana paskanpuhujaksi.

Munkin mielestä se merkkilaukkujuttu oli aika erikoinen tuon ikäiseltä.

Niinpä. Itsetunto niin huono, että sitä pitää sitten boostata kalliilla laukulla? Keksisin kyllä parempaakin käyttöä 30k:lle.

Vierailija
50480/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että twiitin kirjoitti Merve. Twiittitehtävän alussa pohtivat mitä voi kirjoittaa ja Merve heitti, että "vaikka että Mia pelaa joka suuntaan, se on ärsyttävä" ja eilen heti kun Milena sanoi tietävänsä kirjoittajan, Merve sanoi että "mä haluun jutella sun kanssa" ja sitten kummasti kun Milenan epäilykset taas menivät Heidin suuntaan, tämä keskusteluhalu unohtui.

Sama täällä. Merve on lisäksi myös tarpeeksi ilkeä ja kiero kirjoittamaan kyseisen twiitin. 

Ketju on lukittu.