Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Hampaat ok kirjoitti:
Tuula tuli takas
Tuulalle vain pehmeää muussattua ruokaa tästedes talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Tuula ei tule takaisin, saa se mummeli siitä syyn julistaa: Minä olisin voittanut koko kisan, mutta kun hampaat putosi.
Tätä en haluaisi. Haluaisin Tuulan näkevän, että on alinta pohjasakkaa, eikä tule edes Nabben avulla voittamaan. Tulee hirveä myötähäpeä, kun muija roikkuu Nabben kaulassa jatkuvasti. Minkähänlainen ukko sillä on kotona?
Kai nyt Suomessa saadaan yksi hammasproteesi korjattua ja mummo takaisin kehiin, entitsä ehomman hymyn kera.
hammasproteesi on tekarit, Tuulalla on implantit, maksaa yksi n 1500 euroa.
Juhaniii kirjoitti:
Hampaat ok kirjoitti:
Tuula tuli takas
Tuulalle vain pehmeää muussattua ruokaa tästedes talossa.
Nokkamuki kehiin myös ja ruokalappu,
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitin eilen huomiota iltanuotiolla siihen, että miten vahvasti ja aidosti Reeo reagoi Aleksin kommentteihin siitä, että hän on pahoittanut mielen Reeon nälvimisestä. Huomasi kyllä siinä tilanteessa, että oli ihan vilpitön reaktio. Sanoi heti että haluaa pyytää sitä anteeksi Aleksilta.
Ja nyt aloin tarkemmin miettiin, niin eihän kukaan ole koskaan Reeolle sanonut suoraan että pahoittavat mielen Reeon vitseistä. Selän takana kyllä läyhätään ja haukutaan mitä moninaisemmin sanoin. Tosi epäreilua kyllä Reeoa kohtaan, jolle ei ole asiasta suoraan sanottu ja näin ollen ei edes pysty korjaamaan käytöstään.
Voi olla Reeolle vähän yllätys, että miten pahana ja julmana pelaajana häntä on pidetty.
Syy on Tuotannon. He antoivat uusien asukkaiden tuota tietoa taloon koosteiden perusteella, jossa Reeo saadaan huonoon valoon. Vitseistä tehdään koosteet tarkoituksella väärällä tavalla. Reeo itse ei ole syypää mitä tuontanto näyttää typerässä koostelähetyksessä. Hän on vain mennyt taloon pelaamaan ja häntä ei voi siitä syyttää koskaan! Ketään ei voi syyttää, koska on tällainen teema voimassa. Banaania vois palstan ylläpitäjä laittaa sellaisille jotka vielä väittävät vastaan tämän asian suhteen.
Juhaniii kirjoitti:
Hampaat ok kirjoitti:
Tuula tuli takas
Tuulalle vain pehmeää muussattua ruokaa tästedes talossa.
pystyy syömään korjauksen jälkeen ruokaa,
Tottakai siellä on vakuutukset.
Mitä veikkaatte, kuka äänestetään valehäätöön? Musta tuntuu, että valitettavasti se on joku käärmejengistä. Voimasuhteet on mielestäni sellaiset tällä hetkellä, paitsi jos Tuula on jossain hammashoidossa juuri silloin.
En kyllä oikein usko, että Sofiaa ainakaan äänestettäisiin. Eikä ehkä Merveä, haluaisivat hänet mieluummin sohvalle. Laura tai Mia. Ehkä Mia, jos Heidi ei äänestä Lauraa. Äänestääköhän käärmejengi Reeoa? Tai Miikkaa, koska ovat läheisiä. En jotenkin usko, että Laura äänestäisi Heidiä, varsinkaan julkisesti. Enkä usko, että Tuulaa tai Nabazia äänestettäisiin. Mielenkiintoista on, äänestävätkö Laura ja Heidi jo toisiaan. Siitähän sitä tulisi taas lisää vettä käärmemyllyyn, jos Heidi äänestäisi ja Laura ei...
Vierailija kirjoitti:
reeo ihan sekona siitä jos salla aikoo äänestää sofia eikä niin mitä HÄN haluaa, uhkaa laittaa häätöön, antaa heidille tehtävän että kertoa tämän , kuningas antaa keskiviikkoon aikaa tehdänpäätöksen
Muista ottaa lääkkeet jos et osaa muuten hengittää ja rauhoittua.
Idiootit kyselevät voiko hammasproteesin kanssa nukkua, eikö kenelläkään ole läheistä suhdetta isovanhempiinsa, joilla hammaspoteesit. Suurilla ikäluokillakin huonot hampaat, mitä outoa. Talossa maailman suurin ihme.
Vierailija kirjoitti:
Maksaakohan BB Tuulan hampi impparit koska tapahtui BB:n tiloissa. Eikö Tuula sitten tiennyt että ei saa purra köyttä.
Tuskin, Tuula just kertoi että ollut pidempi prosessi joka johtanut tuohon tilanteeseen, ei vain tuo pureminen/vetäminen narua.
Vierailija kirjoitti:
Maksaakohan BB Tuulan hampi impparit koska tapahtui BB:n tiloissa. Eikö Tuula sitten tiennyt että ei saa purra köyttä.
Bosslady kotiin talosta, johan tuota kaakatusta on nähty tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai siellä on vakuutukset.
On, jos jollekin sattuu tapaturma, mutta tämä nyt ei ole tapaturma vaan T on itse valinnut tuon puremisen ja kärsiköön seuraukset. Jos joku vaikka olisi kaatunut ja mennyt jalka poikki niin sitten vakuutus tulisi vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen koko setin kun makkarissa naiset Milenan johdolla suolsivat Heidistä sellaista tekstiä että minulla on vieläkin näin aamulla fyysisesti paha olo. Nyt on pakko laittaa hetkeksi BB tauolle ja keskittyä omaan elämään. Jännä miten joku TV-ohjelma voi vaikuttaa noin kovin itseeni.
Mää vaan toivon, että oikeus toteutuisi ja koko tämä naiskööri lentäisi ulos talosta. Tai oikeastaan toivon että tuo älytön jauhaminen näytettäisiin koko talolle telkkarissa, ja siinäpän yrittäisi Milena ja muut kiemurrella. Aivan järkyttävää miten petollisia naiset ovat toisilleen, miten helposti Laurakin lähtee mukaan ja uskoo Milenaa vaikka muka on niin kaveria Heidille : (
Reeo(ja Miikka)on tällä hetkellä ainoat kaverit Heidillä talossa.Toivottavasti koosteissa näytetään tuo toiminta kokonaisuudessaan ja kukaan katsojista ei ole tuon läyhäringin puolella.
Mikä oikeus? Kaikki saavat juonitella ja kaikki sitä tekevät. Heidikin muistuttaa aika usein, että "tämä on vaan peliä", vaikka sitten itkee, kun kohdistuu häneen itseensä. Inhottavaa peliä, siitä olen samaa mieltä. Toivottavasti tuolla on joku psykologi aina välillä juttelemassa kilpailijoiden kanssa, koska ei tuo talo voi kenellekään hyväksi olla. Toivottavasti jää ainutkertaiseksi kokeiluksi tällainen juonittelukausi.
Mut hei tällä palstalla ei ole psykologia masennusta sairastaville palstalaisille. He voisivat hommata elämän ja lopettaa pienestäkin asiasta itkemisen. Ai niin Jodelissa ja Ylilaudalla on monia tällaisia ihmisiä.
Ei helkatti, kuinka helvetin kauan tuota irviämmää pitää kestää.
Tuula puhuu 6 viikosta... just joo, tuskin loppuun asti tuolla roikkuu.
Hammasjuttuja saamme kuunnella pyöröoven pyörähtämiseen saakka :(
Oo kirjoitti:
Silloin jo näytettiin Heidin pk-huoneen keskustelua kun twiittitehtävä oli ollut ja sanoi juuri niillä sanoilla mitä twiitissä oli. Tuli vahva epäilys että Heidi oli kirjottanut.
Ei ollut samat sanat, muutkin puhuneet samasta asiasta, muutenkin milena valehteli asiat.
Mä uskon, että twiitin kirjoitti Merve. Twiittitehtävän alussa pohtivat mitä voi kirjoittaa ja Merve heitti, että "vaikka että Mia pelaa joka suuntaan, se on ärsyttävä" ja eilen heti kun Milena sanoi tietävänsä kirjoittajan, Merve sanoi että "mä haluun jutella sun kanssa" ja sitten kummasti kun Milenan epäilykset taas menivät Heidin suuntaan, tämä keskusteluhalu unohtui.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai siellä on vakuutukset.
Ei vakuutus korvaa vahinkoja jotka johtuu siitä että hammasluu on heikko ja siksi implantit irtoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai siellä on vakuutukset.
Ei vakuutus korvaa vahinkoja jotka johtuu siitä että hammasluu on heikko ja siksi implantit irtoaa.
Toki Tuulalla on itse varaa, koska se on boss ja mieskin asuu Ameriikan maalla.
Silloin jo näytettiin Heidin pk-huoneen keskustelua kun twiittitehtävä oli ollut ja sanoi juuri niillä sanoilla mitä twiitissä oli. Tuli vahva epäilys että Heidi oli kirjottanut.