Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50421/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenan Heidiä kohtaan tapahtuva kiusaaminen, mitä muut naiset myötäilee, on jo sitä luokkaa, että Nelosen bb tuotannolle voisi pistää asiasta palautetta. Aivan käsittämätöntä, että Kuronenkin heitti oikein lisää vettä myllyyn iltanotskilla. Ala-arvoista touhua tuotannolta!

Vierailija
50422/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvailua kirjoitti:

Keskustelevat pariskuntien ikäerosta.

Milena kertoi, että hänellä on parikymppinen "äitipuoli".

Mahtaako tämä hänen "Heidi-vihansa" liittyä siihen?

Kyllä, hyvin mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50423/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valehäätöön joutuu Heidi, niin en tiedä onko hänelle yksinomaan hyvä juttu. Joo, ei joudu ulos talosta, mutta kun oli niin surkeana jo aiemmin, kun häntä on paljon äänestetty, niin mikä olisi tunnelma tämän jälkeen? Vaikka Milenalla on kuva Heidistä kylmäkiskoisena teeskentelijänä, niin kyllä se Heidin suru eilen aidolta näytti :( 

Vierailija
50424/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi jo kotiin äidin luokse

Heidihän on pelannut todella hyvin. Ensin joutui, jostain syystä, ihan alusta asti kiusaaja-Kirsin kohteeksi ja sitten Kirsin paikalle halunneen Milenan. Tosi kivikkoinen tie on Heidillä ollut ja toivon, että 21-vuotias kestää kaiken läyhäyksen ja pääsee pitkälle! 

Vierailija
50425/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista nähdä mitä BB on kysynyt Heidiltä pk-huoneessa silloin kun oli leikattu koosteeseen Heidin sanomana " siis kyllähän Milena tunkee joka keskusteluun tms." Itse VEIKKAAN että kysytty mitä mieltä tviitistä ja Heidi saattanut sanoa aluksi että "ihmettelee vähän kuka sen on voinut kirjoittaa mutta.. siis kyllähän Milena tunkee joka keskusteluun." Sitten vaan sopivasti pätkäisty tuo kohta. Voisiko olla näin?

Vierailija
50426/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milenan Heidiä kohtaan tapahtuva kiusaaminen, mitä muut naiset myötäilee, on jo sitä luokkaa, että Nelosen bb tuotannolle voisi pistää asiasta palautetta. Aivan käsittämätöntä, että Kuronenkin heitti oikein lisää vettä myllyyn iltanotskilla. Ala-arvoista touhua tuotannolta!

He ovat siinä kyllä ihan mukana, eikä mitään sivustakatsojia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50427/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valehäätöön joutuu Heidi, niin en tiedä onko hänelle yksinomaan hyvä juttu. Joo, ei joudu ulos talosta, mutta kun oli niin surkeana jo aiemmin, kun häntä on paljon äänestetty, niin mikä olisi tunnelma tämän jälkeen? Vaikka Milenalla on kuva Heidistä kylmäkiskoisena teeskentelijänä, niin kyllä se Heidin suru eilen aidolta näytti :( 

  top 5, muitakin kun Heidiä äänestetty. Tuula lähtenyt esteettiseen hammashoitoon . Eiköhän tule takaksin implantit paikallaan. Laitettu 2019 ja kerran lähtenyt, en saanut selvää lähtikö noi 3 ja mikä tilanne oli silloin. Kauppatehtävä alkaa tänään . 

Vierailija
50428/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi milena, laura, ja merve ja mia ovat tuollaisia petoja ? Hirviöitä ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50429/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa enteillä tämä ulkonaolo Tuulan lähtöä talosta?

Vierailija
50430/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö tuo Kuronen vähän Milenan puolia ? Tuntui ainakin , että vähän Reeo sätti. Reeo ei ikinä lähtisi tuollaiseen mitä Milena tekee nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50431/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen BB mukavampi, nyt tää menee niin ilkeeksi kun juonitellaan. Tässä näkee ihmisen ahneuden myös.

Voi kyllä siellä on tavallisilla kausillakin kiusattu. Esim se kausi kun teija(tms) voitti niin siellä kiusattiin kahta naista melkeen ihan koko porukan toimesta :D

Vierailija
50432/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 juuri nyt kirjoitti:

Taitaa enteillä tämä ulkonaolo Tuulan lähtöä talosta?

Tuskin. Niillä on kauppatehtävä alkamassa niin todennäköisesti rekvisiittaa valmistelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50433/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo sättii, sortaa ja kiusaa. Ja manipuloi. Iltanuotiolta kuultua.

Ja taas puhut valetta. Jos et kestä jonkun suosiota niin lopeta lähetysten katsominen. Elämä on paljon parempaa ilman ainuttakaan BB-lähetystä. Onks se niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
50434/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Tuula ei tule takaisin, saa se mummeli siitä syyn julistaa: Minä olisin voittanut koko kisan, mutta kun hampaat putosi. 

Tätä en haluaisi. Haluaisin Tuulan näkevän, että on alinta pohjasakkaa, eikä tule edes Nabben avulla voittamaan. Tulee hirveä myötähäpeä, kun muija roikkuu Nabben kaulassa jatkuvasti. Minkähänlainen ukko sillä on kotona?

Naiset talossa roikkuvat Santerin lahkeessa, koska tietävät tämän olevan tuotannon suosiossa. Tuula roikkuu nyt pähkinänakkelin kintuissa, koska tietää että tuotanto pelkää vähemmistöjen itkettämistä, näin hänkin säästyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50435/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo sättii, sortaa ja kiusaa. Ja manipuloi. Iltanuotiolta kuultua.

Ja taas puhut valetta. Jos et kestä jonkun suosiota niin lopeta lähetysten katsominen. Elämä on paljon parempaa ilman ainuttakaan BB-lähetystä. Onks se niin vaikea ymmärtää?

  Aleksi kertoi ja tottahan se oli, alkoi kun tiesi että Aleksi äänesti häntä. Näin 24/7. Aleksi olisi voinut puhua siitä Reeon kanssa. Reeo vaikutti olevan pahoillaan iltanuotiolla. Se oli sellaista nälvimistä. 

Vierailija
50436/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaakohan BB Tuulan hampi impparit koska tapahtui BB:n tiloissa.  Eikö Tuula sitten tiennyt että ei saa purra köyttä. 

Vierailija
50437/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Tuula ei tule takaisin, saa se mummeli siitä syyn julistaa: Minä olisin voittanut koko kisan, mutta kun hampaat putosi. 

Tätä en haluaisi. Haluaisin Tuulan näkevän, että on alinta pohjasakkaa, eikä tule edes Nabben avulla voittamaan. Tulee hirveä myötähäpeä, kun muija roikkuu Nabben kaulassa jatkuvasti. Minkähänlainen ukko sillä on kotona?

Kai nyt Suomessa saadaan yksi hammasproteesi korjattua ja mummo takaisin kehiin, entitsä ehomman hymyn kera.

Vierailija
50438/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula tuli takas

Vierailija
50439/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaakohan BB Tuulan hampi impparit koska tapahtui BB:n tiloissa.  Eikö Tuula sitten tiennyt että ei saa purra köyttä. 

Miksi maksaisi ja toivottavasti ei missään nimessä maksa toisen tyhmyyksien seurausta. 

Vierailija
50440/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena häkkiin 3 päiväksi, ja sit suoraan pois BB talosta !!

Ketju on lukittu.