Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milena on kyllä uusi Kirsi, saa todella monen ihmisen olon ahdistuneeksi tuolla.
Kirsi kakkonen, mutta kahta kauheampi. 🤯
Kirsi jo lähempänä enkeliä kuin tuohon vertaa. Mitä tuo Kuronenkin puolusteli. Jos on taustaa kiusatuksi tulemisesta, niin ei se oikeuta kohtelemaan toisia samoin. Milena haluaa kostaa. Twiitti oli ihan asiaa, eikö mene jakeluun ja ota opikseen. Päällikköys ei ole helppoa ja tuo tulee k useen homman suurella todennäköisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Merve sen kirjoitti. Kun Milena sanoi että sai tietää twiitin kirjoittajan niin Merve sanoi heti hätääntyneenä hänelle että haluaa puhua kahden kesken. Merveltä todella pelkurimaista antaa syytöksien mennä ihan väärään kohteeseen.
Todella törkeää, jos näin on. En ymmärrä miten voi katsoa vain vierestä tuota Milenan meuhkaamista kun syyttää väärää asukasta sitten? Ja ilkeilee aivan turhaan. Merve asettuu kiusaajan puolelle omalla käytöksellään.
nallekarkit ei mene reaali elämässäkään tasan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarkoittaa, että Tuulan hampaat tippui? Miten se on mahdollista??
Tuulalla laitettu laminaatit ruuveilla kiinni kun joskus pyöräonnettomuudessa mennyt etuhampaat. Nyt sit kisassa puri naruja yhteen niin tippu etuhampaat.
Laminaatteja ei kiinnitetä ruuveilla. Lopettakaa niistä hampaista jauhaminen, varsinkin kun ette edes mitään tajua.
Tuula niin tekopyhänä sanoi, ettei yhtään haittaa, mutta nyt tuolla irvailee, kun Merve antoi äänen, koska olivat sopineet. Eipä irvi Reeolle, vaikka Rusu antoi pisteet täysin samoilla sanoilla
Jotenkin jännä että tämä kisan nuorin tuntuu olevan koko BB:n keskiö. Kaikki tapahtumat tuntuvat linkittyvän enemmän tai vähemmän juuri Heidiin.
Miten voi olla noin nuorella ihmisellä noin jäätävät silmäpussit ku Mialla?
Miikkahan on aika hyvännäköinen.
Tolla yhdellä naisella on ihan v*tunmoiset silmäpussit ilman meikkiä. Kunnon tuplanakit silmillä. En ole skenessä mukana mut onkohan Mia ketä tarkoitan?
Vierailija kirjoitti:
Oon vähän missannut lähiaikoina. Mistä Sofia pelkäsi saavansa rangaistuksen BB:ltä?
Poltti sähkötupakkaa.
"Toi yks" on ilmaus, jota reparessu käyttää varmaan perheenjäsenistäänkin.
Milena esitti muille tietävänsä että neuvotteluhuoneessa oli se järjestys mitkä eniten ääniä sai. Valetta. Kuronen paljasti Sallalle että Salla sai eniten ääniä jonkun kanssa sama summa. Silti Sallan kuva oli viimeisenä. Toinen juttu minkä Milena valehteli että tietää nyt twiitin kirjoittajan. Taas antoi väärää tietoa. Ei Kuronen sitä kertonut, hänen luulo vain. Haluaisi hieroa Reeon kanssa jotain, samaan aikaan sopii Salkan kanssa etteivät äänestä toisiaan. Haluaa Tuulan jengiinsä äänestämään Heidiä. Ei Tuula luota Milenaan ja kielii Nabbelle hetijos ehdottaa sitä. Milena sahaa taas, pysyisinyt Lauran ja Merven jengissä.
Ei se nyt niin vakavaa oo jos Sofia tekee jotain väärin. Mut jos se on Heidi nii ei saa*ana!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Miten Tuulasta pääsee eroon?
Tuula ei lannistu paikka imp---parit putos suuhun
Miksi Sofia ei saanut rangaistusta kun poltti sähkäriä sisällä. Ja Nabbe sai isot rangaistukset muutamasta pähkinästä. Miksi?
Mathias syytti Heidiä sinisilmäisyydestä ennen twiittien kirjoittamista ja samat asiat oli twiitissä. Samoin keskustelivat vessassa Mathias, Heidi, Salla ja Milla myös siitä miten Milena änkeää joka keskusteluun.
Mathias on myös sanonut, että haluaa draamaa
taloon.
Kaikki kolme twiittiä vaikuttaa yhden ihmisen kirjoittamilta Reeon, Milenan ja Heidin negatiiviset twiitit.
Olisiko sittenkin Mathias, jota kukaan ei osannut epäillä. Kuka muuten olisi Reeostakin noin kirjoittanut?
Vierailija kirjoitti:
Milena esitti muille tietävänsä että neuvotteluhuoneessa oli se järjestys mitkä eniten ääniä sai. Valetta. Kuronen paljasti Sallalle että Salla sai eniten ääniä jonkun kanssa sama summa. Silti Sallan kuva oli viimeisenä. Toinen juttu minkä Milena valehteli että tietää nyt twiitin kirjoittajan. Taas antoi väärää tietoa. Ei Kuronen sitä kertonut, hänen luulo vain. Haluaisi hieroa Reeon kanssa jotain, samaan aikaan sopii Salkan kanssa etteivät äänestä toisiaan. Haluaa Tuulan jengiinsä äänestämään Heidiä. Ei Tuula luota Milenaan ja kielii Nabbelle hetijos ehdottaa sitä. Milena sahaa taas, pysyisinyt Lauran ja Merven jengissä.
Milena sanoi Heidille että ei saanut eniten ääniä ( kylppärissä)
Cam 2 klo 20.54 Merve tunnustaa...melkein, kaikki kääntyvät katsomaan
Noh, kyseisellä viikolla ainakin viisi muuta ihmistä puhui varmuudella samasta asiasta. Että Milena työntyy, änkeää, tunkee mukaan kesken kaiken keskusteluihin ja juoruaa sitten asiat kaikille. Ylivoimaisesti eniten ärsyttävä -sanaa käyttää Merve ja Soffe. Mutta heitähän ei tuolla talossa kukaan epäile. Samoin tuo Aleksi voi tosiaan olla mahdollinen. Häneltä joku voisi asiasta kysyä, kehtaisiko tuo tunnustaa.
Onko muuten Aleksi ollut yliksellä, RUzbe ja Pirkka siellä ainakin on olleet?