Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49961/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi sen viestin kirjoitti. Turhaa väittää muuta.

Miksi sitten Heidi oli äsken ihan itku kurkussa, että Milena ei katsonut häntä edes silmiin ja luulee hänen kirjoittaneen sen. 

Vierailija
49962/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan toi Janni koskaan päättää itse, miten hiukset laitetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49963/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena ulossss kirjoitti:

Tällä viikolla annan pisteen ja ens viikolla kaks (koska tykkään Milenasta) - noin se Nabbe sanoi, ja Milena kuuli sen miten sattui.

Varsinainen päällikkö.

Kuulee siis mitä haluaa kuulla ja näkee asiat siten miten itse haluaa nähdä. Huoh, mikä ämmä. Siis todella rasittava!

Vierailija
49964/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tolla Milenalla on pokkaa.

Nyt se Nabbe jo sanoi perusteluissaan, että tykkää kovasti Milenasta. (no ei, vaan sanoi että on vähän alkanut pitämään)

Ja ai että, me naurettiin niille perusteluille (ai, ihan Samin kaa, silleen kaksisteen, sun bestfriend ku se on, kerran nähty jossain festivaaleilla?).

Jutut suurenee joka kerta kun Milena niitä toistaa. 

Vierailija
49965/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua tämmöinen nimeämisten näyttäminen vaan osalle. Saa siitä pelietua ja tämähän pitäis olla kaikille.

Epäireilua että joku saa viestin läheisiltään ja joku ei

Vierailija
49966/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua tämmöinen nimeämisten näyttäminen vaan osalle. Saa siitä pelietua ja tämähän pitäis olla kaikille.

epäreiluinta olo kyllä se, että Reeolle paljastui Lauran oljenkorsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49967/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi sen viestin kirjoitti. Turhaa väittää muuta.

Samaa mietin, just samasta Heidi sanoi ääniä antaessa ja samalla viikolla kun twiitti kirjoitettiin.

Vierailija
49968/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni jäi Heidi kii twiitistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49969/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto on ottanut vaarin vinkistä, että ohjelmassa kiusataan ihmisiä. Ehkä meni perille, ehkä ei. Mainehan repalla menee helsingin yössä.

Vierailija
49970/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotannon vastuuta kaipaisin tässä. Kuronen maalitti Heidiä ihan huolella Milenalle.

Silloin se tarkoittaa sitä, että tuotanto haluaa Heidin valehäätöön ( ja valehäädöstähän on etu asukkaalle, koska oletettavasti pääsee esim. salakuuntelemaan talon puheita)

Vähän on turhan kallis hinta tämä. Kai pitäisi jonkinlaista vastuuta olla, eikä lyödä yhtä ihmistä kuin vierasta sikaa?

 

Miten häntä nyt sitten on lyöty ? On ollut päällikkö, on pelastunut häädöstä, on saanut ainoana viestin kotoa ( tai no Laura sai, mutta persiilleen meni hänen siskonsa arvio), on saanut juhlia, on ollut molempien "puolien " lapsonen yms.

Heidi voitti sen päällikkyyden, eikä tiennyt mihin silmukkaan joutuu.

Jos vielä valelähdöllä Heidiä kiusataan, eikä hänelle asiasta kerrota etukäteen talon homissa ei ole enää järjen häivää. Liehuletti vielä kiihotti Melenaa Heidiraivoon, kaheli hänkin.

No toivotaan, että sinne pääsee joku joka osaa hyödyntää sen, eikä ota kiusaamisena :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49971/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusiko Reeo että oljenkorsi Lauralle oli se Miikkaan luotto enempi kuin Reeoon.

Vierailija
49972/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua tämmöinen nimeämisten näyttäminen vaan osalle. Saa siitä pelietua ja tämähän pitäis olla kaikille.

Epäireilua että joku saa viestin läheisiltään ja joku ei

Epäreilua on koko BB. Ei siellä mene nallekarkit millään tasolla ikinä tasan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49973/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua tämmöinen nimeämisten näyttäminen vaan osalle. Saa siitä pelietua ja tämähän pitäis olla kaikille.

Epäireilua että joku saa viestin läheisiltään ja joku ei

Epäreilua on koko BB. Ei siellä mene nallekarkit millään tasolla ikinä tasan.

Ja epäreilunta se somesakki, joka puhuu näistä kilpailuista  omia totuuksiaan , samaan aikaan, kun nuo tuolla talossa eivät oikeasti toisiaan vihaa. 

Vierailija
49974/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Tuulasta pääsee eroon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49975/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän missannut lähiaikoina. Mistä Sofia pelkäsi saavansa rangaistuksen BB:ltä?

Vierailija
49976/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tarkoittaa, että Tuulan hampaat tippui? Miten se on mahdollista??

Tuulalla laitettu laminaatit ruuveilla kiinni kun joskus pyöräonnettomuudessa mennyt etuhampaat. Nyt sit kisassa puri naruja yhteen niin tippu etuhampaat.

Vierailija
49977/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noni jäi Heidi kii twiitistä

Siis mikä tää juttu on? Onko nyt sitten varmaa, että kirjoittaja on Heidi? Vituttaa tällainen ei juu vaarinhousut. Milena tuolla nyt on tietävänsä kaiken.

Anyway, kirjoitti twiitin kuka ikinä hyvänsä niin ihan totta se oli. Ehkä olisi voinut Milenan nimen jättää pois siitä, mutta muuten kyllä 100% totta.

Vierailija
49978/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merve sen kirjoitti. Kun Milena sanoi että sai tietää twiitin kirjoittajan niin Merve sanoi heti hätääntyneenä hänelle että haluaa puhua kahden kesken. Merveltä todella pelkurimaista antaa syytöksien mennä ihan väärään kohteeseen.

Vierailija
49979/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä studiolähetys. Kiitos Samin ja Jassun. Janni se vaan edelleen on epäluonteva ja jäykkä.

Vierailija
49980/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua tämmöinen nimeämisten näyttäminen vaan osalle. Saa siitä pelietua ja tämähän pitäis olla kaikille.

Epäireilua että joku saa viestin läheisiltään ja joku ei

Epäreilua on koko BB. Ei siellä mene nallekarkit millään tasolla ikinä tasan.

Ja epäreilunta se somesakki, joka puhuu näistä kilpailuista  omia totuuksiaan , samaan aikaan, kun nuo tuolla talossa eivät oikeasti toisiaan vihaa. 

No näinpä. Katsojilla menee ehkä pikkusen liikaa tunteisiin.

Ketju on lukittu.