Minne kaikki emo-tyyliset nuoret naiset katosi? :o
Kun minä olin nuori (ihan kuulostan boomerilta), niin iso osa nuorista naisista oli emoja. Emo-tyyli oli kaikista viehättävin tyyli. Ja sitten se vain hävisi. Poof. Ja nykyiset nuoret naiset ei ole emoja. Minne ne nykyisin noin kolmekymppiset emot oikein juoksi piiloon? :D
Kommentit (25)
Take me back! I don't like this. :( Emot oli ihan hullun söpöjä. Ja piknikit hautuumaalla oli jänniä. :D
Eivätköhän he kasvaneet aikuisiksi ja todenneet, että silmillä roikkuva tukka angstinen maailmankuva kuuluukin jättää teiniaikoihin.
T. Ex-emo
Ehkä kun se oli vain valtakulttuurin liepeillä oleva tyyli eikä alakulttuuri jossa oli todellista sisältöä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne menny Vantaalle ?
Menikö? Pitää muuttaa sinne... :D
Vierailija kirjoitti:
Eivätköhän he kasvaneet aikuisiksi ja todenneet, että silmillä roikkuva tukka angstinen maailmankuva kuuluukin jättää teiniaikoihin.
T. Ex-emo
No! God, no! No! No! Nooooo! :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kun se oli vain valtakulttuurin liepeillä oleva tyyli eikä alakulttuuri jossa oli todellista sisältöä?
Auts. :D
En ollut emo, vaan enemmän gootti/scenetyyliä nuorena. Nyt hieman hillitympi "corporate goth" tässä neljänkympin korvilla, mutta en varsinaisesti ole tyyliäni hylännyt vaan nopeuttanut enemmänkin ammattiminääni sopivaksi sitä lookia ja ihan hyvin "onnistunut" tässä tasapainottelussa. Tai no, aina on niitä, jotka ei tykkää, mutta se on heidän ongelmansa, en minä ulkonäölläni töitä tee vaan osaamisellani :)
Emoja ei kyllä enää juurikaan näe. Nykyteinit on aika tylsännäköistä sakkia.
Ne sai oikeasti mielenterveysongelmia eivätkä pysty poistumaan kotoaan.
Vierailija kirjoitti:
En ollut emo, vaan enemmän gootti/scenetyyliä nuorena. Nyt hieman hillitympi "corporate goth" tässä neljänkympin korvilla, mutta en varsinaisesti ole tyyliäni hylännyt vaan nopeuttanut enemmänkin ammattiminääni sopivaksi sitä lookia ja ihan hyvin "onnistunut" tässä tasapainottelussa. Tai no, aina on niitä, jotka ei tykkää, mutta se on heidän ongelmansa, en minä ulkonäölläni töitä tee vaan osaamisellani :)
Pakko myöntää, että nuorena pelkäsin gootteja. :D Hienoa, että et ole luopunut tyylistäsi!
Oli söpö tyyli. Inhoan nykynuorten pukeutumista. Joku jättisuuri kulahtanut t-paita, kangaskassi, lenkkarit, mommy jeansit tai jotkut yli-isot farkut jotka saa perseen näyttämään kivitalon kokoiselta.ihan kuin tarkoituksella haluttaisiin huonosti istuvia vaatteita. Ja tukatkin jotain epämääräisiä silmillä roikkuvia jotka saksittu lyhyeksi sivuilta.
🇺🇦🇮🇱
Itse olin lökäpöksy poika nuorena. Kyllähän se huvittavaa on, mutta nuoriso on joskus tälläistä.
Kasvoivat aikuiseksi. Olisi vähän hassua olla 3-kymppinen emo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että nuorena pelkäsin gootteja. :D Hienoa, että et ole luopunut tyylistäsi!
Minä taas välttelin niitä Karl Kanin lökäpöksyissä ja skeittikengissä lippis vinossa laahustavia tyyppejä :) valtaosa ainakin omaan lähipiiriin kuuluneesta gootti/hevi/sceneporukasta oli ja on aika rauhallista ja ujoakin sakkia, enemmän se ulkonäkö oli itseilmaisun keino ja tietynlaisen estetiikan ihailua. Tosin kun olin nuori, niin taisi se mediassa käyty höpöhöpö/extremekeskustelu s'atananpalvonnasta ja satanismista veriuhreineen saada monet leimaamaan meidät ihan hulluiksi "ulkopuolisten" silmissä.
Yhteiskunta vaihtoi gootit ja emot... sinitukkaisiin feministeihin (miesvihaajiin) ja muslimeihin/mustiin.
Mä taas tykkään nykynuorten tyylistä. Tuo mieleen 80-90 luvut. Ja paremmalla maulla kumminkin nykyään pukeutuvat.
+ne jättikokoiset farkuthan imartelevat vartaloa, tosin kuin ne 2004 kiinalaisten hieman liian pienet poikapeffafarkut jotka pilasivat selän ja lantion sekä saivat naiset näyttämään täysin muodottomilta.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta vaihtoi gootit ja emot... sinitukkaisiin feministeihin (miesvihaajiin) ja muslimeihin/mustiin.
Hei, monet gootit on sinitukkaisia feministejä.
Vierailija kirjoitti:
Emoilla oli kyllä useinkin sininen tukka. Prakaako muisti, vai halusitko vain huteran aasinsillan?
Voiko olla typerämpää nimeä kuin EMO?!? Miksi tuollainen nimi? Yök.
Eikös ne menny Vantaalle ?