Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
"voiko ihanammin päivä enään alkaa 🎵🎵 olipa hienoja uutisia, kun Milenasta tuli päällikkö, ja vielä ihanempaa että Heidi ei saa nähdä nimeämisiä 😂😂
Vihdoin heidille kun jotain negaa, eikä aina vain saamassa
Milena on koko ajan kuin myrskynmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Iltanuotiolle on pääsemässä Reeo, Milena, Salla ja Tuula.
Milena sai poistaa päällikkönä yhden listalta ja poisti Heidin.
Ketkään muut eivät siis pääse nuotiolle. Vain nämä 4 asukasta.
Jes Jes onneksi Heidi ei päässyt. Mut millä perustein bb oli noi valinnut? Olivatko kauden aikana eniten pisteitä saaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"voiko ihanammin päivä enään alkaa 🎵🎵 olipa hienoja uutisia, kun Milenasta tuli päällikkö, ja vielä ihanempaa että Heidi ei saa nähdä nimeämisiä 😂😂
Vihdoin heidille kun jotain negaa, eikä aina vain saamassa
Se hyvä mitä Heidi on saanut, hän on ansainnut voittamalla kisoja eli omilla ansioillaan. Esim. Sofia taas ei ole tehnyt mitään karkkikätköjensä eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltanuotiolle on pääsemässä Reeo, Milena, Salla ja Tuula.
Milena sai poistaa päällikkönä yhden listalta ja poisti Heidin.
Ketkään muut eivät siis pääse nuotiolle. Vain nämä 4 asukasta.
Jes Jes onneksi Heidi ei päässyt. Mut millä perustein bb oli noi valinnut? Olivatko kauden aikana eniten pisteitä saaneet?
Eniten pisteitä saaneet jotka ovat vielä talossa.
Vierailija kirjoitti:
"voiko ihanammin päivä enään alkaa 🎵🎵 olipa hienoja uutisia, kun Milenasta tuli päällikkö, ja vielä ihanempaa että Heidi ei saa nähdä nimeämisiä 😂😂
Niinno riittää kun Reeo näkee. Rooma/Reeon jengi tulee tuosta hyötymään jokatapauksessa eniten.
Eilen illalla myöhään Miikka kertoi liiallisen syömisensä alkaneen heti kun ei saa tupakkaa. Ilmeisesti yrittää hoitaa nikotinin vieroitusoireitaan syömällä ja tuo tupakointi auttaa sitten vähentämään syömistä ja painonhallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Milena on selvästi häiriintynyt. Niin katkera ja aggressiiivinen aivan turhaan. Mahdollisesti vaarallinen tietyille asukkaille. Uhkaili aiemmin jo heittävänsä Heidiä kakulla naamaan.
Pelottava iso nainen.
Humalassa riehuja.
Vierailija kirjoitti:
Iltanuotiolle on pääsemässä Reeo, Milena, Salla ja Tuula.
Milena sai poistaa päällikkönä yhden listalta ja poisti Heidin.
Ketkään muut eivät siis pääse nuotiolle. Vain nämä 4 asukasta.
Tässä siis rautalangasta väännetty miten toi iltanuotio keissi menee. Älkää siis enää spekuloiko lisää.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla myöhään Miikka kertoi liiallisen syömisensä alkaneen heti kun ei saa tupakkaa. Ilmeisesti yrittää hoitaa nikotinin vieroitusoireitaan syömällä ja tuo tupakointi auttaa sitten vähentämään syömistä ja painonhallinnassa.
Se toimii noin ihan tutkitustikin, että syö enemmän, jos ei polta. Se on ihan normaali oireilu.
T. Tupakanpolton lopettanut
Vierailija kirjoitti:
"voiko ihanammin päivä enään alkaa 🎵🎵 olipa hienoja uutisia, kun Milenasta tuli päällikkö, ja vielä ihanempaa että Heidi ei saa nähdä nimeämisiä 😂😂
Harmiksesi se on Heidille ja Roomalle plussaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltanuotiolle on pääsemässä Reeo, Milena, Salla ja Tuula.
Milena sai poistaa päällikkönä yhden listalta ja poisti Heidin.
Ketkään muut eivät siis pääse nuotiolle. Vain nämä 4 asukasta.
Tässä siis rautalangasta väännetty miten toi iltanuotio keissi menee. Älkää siis enää spekuloiko lisää.
Miksi pyrit päsmäröimään sitä mitä muut täällä kirjoittavat?
Tuleeko Sami iltanuotiolle vai videoiden kautta. Aiku ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltanuotiolle on pääsemässä Reeo, Milena, Salla ja Tuula.
Milena sai poistaa päällikkönä yhden listalta ja poisti Heidin.
Ketkään muut eivät siis pääse nuotiolle. Vain nämä 4 asukasta.
Tässä siis rautalangasta väännetty miten toi iltanuotio keissi menee. Älkää siis enää spekuloiko lisää.
Miksi pyrit päsmäröimään sitä mitä muut täällä kirjoittavat?
Kaikki eivät seuraa 247, ja sivuilla ei muistaakseni ole mitään uuuta tietoa eilisen koosteeseen. Joten täällä saa spekuloida lisää.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parketti vai illuminaatti
Kyllä parketti suussa kuulostaa hienommalta kuin laminaatti:)
laminaatti on kovaa mutta parketti kalliimpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltanuotiolle on pääsemässä Reeo, Milena, Salla ja Tuula.
Milena sai poistaa päällikkönä yhden listalta ja poisti Heidin.
Ketkään muut eivät siis pääse nuotiolle. Vain nämä 4 asukasta.
Tässä siis rautalangasta väännetty miten toi iltanuotio keissi menee. Älkää siis enää spekuloiko lisää.
Anteeksi mutta eikö tästä pitänyt olla joku kilpailu. Vai oliko se narukilpailu vain päällikkökilpailu?
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo Hussin laadukkaasta hammashoidosta kun implantit irtoavat suusta. 2019- laitettu ja nyt jo irtoaa...
Mistä ihmeen HUS:n hoidosta?
Ainoastaan kiireellinen hammashoito on HUS:n vastuulla. Kyllä noi kosmeettiset hoidot tehdään yksityisellä.
Edes kaupunki ei tee esteettistä hoitoa.
Eikö nuo ole Hussissa tehty koska oli onnettomuudesta johtuva hampaiden puutos ja luun murskaantuminen.
Lisättiin luuta useaan otteeseen ja implantit. Ei ns. kauneuskirurgiaa!
nk "työtapaturma" maksaako BB viulut eli implantit siis hammas ettei joku luule että rintaimpparit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltanuotiolle on pääsemässä Reeo, Milena, Salla ja Tuula.
Milena sai poistaa päällikkönä yhden listalta ja poisti Heidin.
Ketkään muut eivät siis pääse nuotiolle. Vain nämä 4 asukasta.
Tässä siis rautalangasta väännetty miten toi iltanuotio keissi menee. Älkää siis enää spekuloiko lisää.
Anteeksi mutta eikö tästä pitänyt olla joku kilpailu. Vai oliko se narukilpailu vain päällikkökilpailu?
oli skaba, narunpätkistä tehdä köysi ja paino siihen ja Milena onneksi voitti.
Pilluminaatti