Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Kaninkololaiset ovat ilkeitä ja juonittelijoista pahimpia. Peliä voi pelata reilumminkin. Varsinkin Heidi näyttää olevan ko porukan hampaissa. Edessä kaveeravat kuten Laura tekee, mutta heti selän käännyttyä alkaa supina häntä vastaan. Pelkäävät kun Heidi on aina selvinnyt kuitenkin häädöstä. Sehän osoittaa, että katsojat tykkäävät hänestä.
Milloin Heidi on ollut häädössä, jonka tuloksesta katsojat päättävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä alkaa pää hajoon,kun peli ei mene ihan niinkuin toivoisi.
ei mene ja tuo vielä BB talo, ei aina voi VOITTAA
Heidihän tuolla on paras asukas ja pelaaja. Suurimpia peliliikeitä tehnyt ja hienosti selvinnyt tilanteista, joissa pari vaatinut Heidin liittolaista häätöön jotta Heidi siltä pelastuisi.
Ei kiukuttele, ei draamaile, tekee mitä käsketään, juttelee kaikkien kanssa, siivoaa, tiskaa ja omaa hyvän huumorintajun. Joukkuepalaaja ja yksilönä mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Lammasmainen ratkaisu poistaa Heidi iltanuotiolta. Reeo saa taas ilmaista informaatiota lahjana.
Ja kertoo Milenasta. Katkerana perjantain päällikkö-juhlista. Voi olla illalla Milena hiileenä, kunhan kuulee muiden perusteluita, miksi Milena pitäisi häätää. Jää vielä twiitti-show toiseksi.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Big Brother -talon niin sanottu päällikkökisa päättyi tänään dramaattisesti.
Talossa kauden alusta lähtien asuneen Tuulan, 59, kolme hammaslaminaattia irtosi kesken kisan.
No tuossahan tuo on Iltalehden jutussa. Samaa kamaa suussa kuin Almalla, joka pilasi ulkonäkönsä noilla kaakelilaatoilla.
V...u että ihmiset on tyhmiä.
Kun laminaatit laitetaan alkuperäinen hammas hiotaan aika nysäksi, ja päälle lyödään laminaatti. Eli alkuperäinen hammas on sitten tuhottu ulkonäöltään.
Nastat on eri kuin laminaatit, laminaateissa irtoaa pinta, nastassa koko hammas.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Big Brother -talon niin sanottu päällikkökisa päättyi tänään dramaattisesti.
Talossa kauden alusta lähtien asuneen Tuulan, 59, kolme hammaslaminaattia irtosi kesken kisan.
No tuossahan tuo on Iltalehden jutussa. Samaa kamaa suussa kuin Almalla, joka pilasi ulkonäkönsä noilla kaakelilaatoilla.
V...u että ihmiset on tyhmiä.
Kun laminaatit laitetaan alkuperäinen hammas hiotaan aika nysäksi, ja päälle lyödään laminaatti. Eli alkuperäinen hammas on sitten tuhottu ulkonäöltään.
Alma tanssi tähtien kanssa ja haastis niin Almalla tuntu kans että irtoo hampaat, lousku, miten ihmiset hoitaa hampaita, nuori tämä Almakin että pitää turvautua tekohampaisiin, nysät jätetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaninkololaiset ovat ilkeitä ja juonittelijoista pahimpia. Peliä voi pelata reilumminkin. Varsinkin Heidi näyttää olevan ko porukan hampaissa. Edessä kaveeravat kuten Laura tekee, mutta heti selän käännyttyä alkaa supina häntä vastaan. Pelkäävät kun Heidi on aina selvinnyt kuitenkin häädöstä. Sehän osoittaa, että katsojat tykkäävät hänestä.
Milloin Heidi on ollut häädössä, jonka tuloksesta katsojat päättävät?
Sillon muistaakseni kun Kirsikin oli ekan kerran 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saadaan kuulla loppukausi Tuula ja Tuulan hampaita jos jää..
Tuli tuotannollekiin ylläri miten toimia koska tuota siltaa ei tuolla laiteta ja sitten joutuu karanteeniin..Varmaan valinta, meneekö hammaslääkäriin, mutta karanteenin vuoksi ei pääse takaisin taloon vai jääkö taloon ja elää implantitta loppukauden. Käsittääkseni haitta on nyt lähinnä kosmeettinen, pitää maskia, koska jotain kauheita tynkiä/ei mitään suussa näkyvillä.
näin me naiset ollaan turhamaisia mummo iässäkin
Puhu vaan omasta puolestasi.
Voivoi miten katkera tuo Milena onkaan 🤣 kertoo enemmän hänestä kuin Heidistä. Haha!
Ei tuo ole vakava asia, esteettinen haitta, jotkuthan kulkee ettei oo kaikki hampaat suussa.
Hyvä ettei Millu pääse nuotiolle. Hah ha on se pettyny varmaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaninkololaiset ovat ilkeitä ja juonittelijoista pahimpia. Peliä voi pelata reilumminkin. Varsinkin Heidi näyttää olevan ko porukan hampaissa. Edessä kaveeravat kuten Laura tekee, mutta heti selän käännyttyä alkaa supina häntä vastaan. Pelkäävät kun Heidi on aina selvinnyt kuitenkin häädöstä. Sehän osoittaa, että katsojat tykkäävät hänestä.
Milloin Heidi on ollut häädössä, jonka tuloksesta katsojat päättävät?
Sillon muistaakseni kun Kirsikin oli ekan kerran 🤔
Siinäkin tapauksessa typerää puhetta, miten Heidi on aina selvinnyt häädöstä.
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Big Brother -talon niin sanottu päällikkökisa päättyi tänään dramaattisesti.
Talossa kauden alusta lähtien asuneen Tuulan, 59, kolme hammaslaminaattia irtosi kesken kisan.
No tuossahan tuo on Iltalehden jutussa. Samaa kamaa suussa kuin Almalla, joka pilasi ulkonäkönsä noilla kaakelilaatoilla.
V...u että ihmiset on tyhmiä.
Kun laminaatit laitetaan alkuperäinen hammas hiotaan aika nysäksi, ja päälle lyödään laminaatti. Eli alkuperäinen hammas on sitten tuhottu ulkonäöltään.
Nastat on eri kuin laminaatit, laminaateissa irtoaa pinta, nastassa koko hammas.
Älä, no Tuulalta varmaan irtosi sitten ne laminaatit, jos juttu pitää paikkansa. Nysät vain paistaa suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidillä alkaa pää hajoon,kun peli ei mene ihan niinkuin toivoisi.
ei mene ja tuo vielä BB talo, ei aina voi VOITTAA
Heidihän tuolla on paras asukas ja pelaaja. Suurimpia peliliikeitä tehnyt ja hienosti selvinnyt tilanteista, joissa pari vaatinut Heidin liittolaista häätöön jotta Heidi siltä pelastuisi.
Ei kiukuttele, ei draamaile, tekee mitä käsketään, juttelee kaikkien kanssa, siivoaa, tiskaa ja omaa hyvän huumorintajun. Joukkuepalaaja ja yksilönä mielenkiintoinen.
tiskasi BB:n käskystä ts Tuula oli sitä mieltä että Heidi seuraava tiskari, ruokaa ei Heidi tee, kuka sitä osaa edes tehdä 21 v.
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Big Brother -talon niin sanottu päällikkökisa päättyi tänään dramaattisesti.
Talossa kauden alusta lähtien asuneen Tuulan, 59, kolme hammaslaminaattia irtosi kesken kisan.
No tuossahan tuo on Iltalehden jutussa. Samaa kamaa suussa kuin Almalla, joka pilasi ulkonäkönsä noilla kaakelilaatoilla.
V...u että ihmiset on tyhmiä.
Kun laminaatit laitetaan alkuperäinen hammas hiotaan aika nysäksi, ja päälle lyödään laminaatti. Eli alkuperäinen hammas on sitten tuhottu ulkonäöltään.
Alma tanssi tähtien kanssa ja haastis niin Almalla tuntu kans että irtoo hampaat, lousku, miten ihmiset hoitaa hampaita, nuori tämä Almakin että pitää turvautua tekohampaisiin, nysät jätetään.
Niin, ja veikkaan että Alman originaalihampaat oli terveet, mutta halusi turhamaisuuttaan näyttävän kaluston ja sitä sai. Tosin näyttävä negatiivisessa mielessä, ei näytä pätkääkään luonnolliselta.
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Voihan hammaskruunu irrota ruuvista minkä hammaskirurgi on istuttanut hammasluuhun ja siihen kiinnitetään hammaskruunu. Tämä kokonaisuus on nimeltään implantti. Oletan, että Tuulalla on irronnut tämä hammasosa
Olipa nolo Milena tossa valintatilanteessa :D No, oman katkeruutensa vuoksi auttoi koko Rooman peliä ja haittasi oman tiiminsä peliä. Että sellainen joukkuepelaaja. Reeo näkee, että Laura ja Merve ovat häntä ja Roomaa vastaan, Heidi ei nää että Laura ei ole äänestänyt häntä. Onni, että tuotanto päätti laittaa eniten pisteitä saaneet vaihtoehdoiksi, melkein kaikki roomalaisia, jotka pääsee näkemään! :D
6 ekaa viikkoa puhuttu Santerin implanteista, 6 vikaa viikkoa puhutaan Tuulan implanteista.
Milena vaikuttaa aivan sekopäältä. Todella aggressiivinen, käy varmaan vielä Heidin päälle tuolla. Alkoi taannoin Millallekin huutamana ja haukkumaan ilman syytä ulkona. BB:n pitäisi pitää häntä silmällä.
Kertoo Hussin laadukkaasta hammashoidosta kun implantit irtoavat suusta. 2019- laitettu ja nyt jo irtoaa...
Joillakin nuo implantit ja nastat irtoavat todella helposti, työkaverillanikin oli hammas jota korjautti monta kertaa vuodessa vähän väliä.