Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Reeo pitää poistaa nuotiolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?
Itse Tuula solmi niitä naruja ja veti hampailla niitä tiukemmalle. Ihan oma moka. Kun kerran jo aikaisemminkin implantit irronneet niin luulis ettei tommosta mene tekemään.
Tuula ollut pyörä onnettomuudessa niin ilmeisesti meni ne 3 hammasta.
En usko, että Tuula on ollut pyörä. Ei onnettomuudessa eikä muulloinkaan.
äsken kertoi 247
Ei taatusti kertonut olleensa pyörä. Höpö höpö.
täytyy uudelleen kelata ja katsoa, joko meikä alkaa dementoituun ja naurat päälle
On ollut pyöräonnettomuudessa, mutta joku alkoi näsäileen kun pyörä ja onnettomuus olivat kirjoitettu erikseen. Siis joku muu kirjoitti, en minä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Tuulan hampaat eivät sitten irronneet jo siinä aikaisemmassa tehtävässä, jossa piti kuljettaa suussa niitä rakennelman palasia?
implantit on niin miksi riskeerata. Voitontahto. Nyt Tuulan kuuluu voittaa että saa implantit.
Eiköhän työssäkäyvä ihminen pysty hankkimaan implantit ilman BB voittoakin.
Tuleehan ylisille video Tuulan hampaista, tuleehan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?
Itse Tuula solmi niitä naruja ja veti hampailla niitä tiukemmalle. Ihan oma moka. Kun kerran jo aikaisemminkin implantit irronneet niin luulis ettei tommosta mene tekemään.
Tuula ollut pyörä onnettomuudessa niin ilmeisesti meni ne 3 hammasta.
En usko, että Tuula on ollut pyörä. Ei onnettomuudessa eikä muulloinkaan.
äsken kertoi 247
Ei taatusti kertonut olleensa pyörä. Höpö höpö.
täytyy uudelleen kelata ja katsoa, joko meikä alkaa dementoituun ja naurat päälle
Ihan oikeastiko väität edelleen Tuulan olleen pyörä?
Ompa Milenalla nyt olevinaan vaikeaa
Missä asussa Sofia on ollut saunassa vai eikö ole käynyt.
Ärsyttävää tuo Miikan kitinä koko kilpailun ajan.
Kyllä nyt Tuulan päästävä iltanotskille vähintään!!!
Vierailija kirjoitti:
Miten Tuulan hampaat eivät sitten irronneet jo siinä aikaisemmassa tehtävässä, jossa piti kuljettaa suussa niitä rakennelman palasia?
No käytäpä ajatteluelintäsi, jos sinulla sellainen on. Eiköhän vain käynyt niin, että ne jo siinä tehtävässä taisi ottaa runtua ja nyt sitten sanoivat itsensä lopullisesti irti, kun Tuulahan sanoi, että tuntui kummalta (hampaat tod.näk jo lonksuivat), mutta hän jatkoi vain ja sitten ne putosi.
Vierailija kirjoitti:
Ompa Milenalla nyt olevinaan vaikeaa
...kun lopputulos tulee kuitenkin olemaan Heidi.
Vierailija kirjoitti:
Torstaina tapahtuu valehäätö. Illalla taisi Laura ja Milena olla jo asian jälijillä. Voi miksi, se häätö tapahtuu silloin? Parempi olisi ollut, että su on mukamas tuplahäätö ja se häädön parempi kilpailija ois palannu taloon vaiks tiistaina ja olisi ollut immuniteetti valmiina. Nythän tuon varmaan arvaa suurin osa ja "häädetyksi" tulee joku Merve ja varsinaisen häädön kokee joku Rooman porukasta.
Siis Miikka, Reeo tai Heidi?
Heidi pudottettiin iltanotskilta.
Ihan turhat höpinät Milenalla kun todellakin tiesi jo mennessään valitsevansa Heidin
Lammasmainen ratkaisu poistaa Heidi iltanuotiolta. Reeo saa taas ilmaista informaatiota lahjana.
Kaninkololaiset ovat ilkeitä ja juonittelijoista pahimpia. Peliä voi pelata reilumminkin. Varsinkin Heidi näyttää olevan ko porukan hampaissa. Edessä kaveeravat kuten Laura tekee, mutta heti selän käännyttyä alkaa supina häntä vastaan. Pelkäävät kun Heidi on aina selvinnyt kuitenkin häädöstä. Sehän osoittaa, että katsojat tykkäävät hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saadaan kuulla loppukausi Tuula ja Tuulan hampaita jos jää..
Tuli tuotannollekiin ylläri miten toimia koska tuota siltaa ei tuolla laiteta ja sitten joutuu karanteeniin..
Varmaan valinta, meneekö hammaslääkäriin, mutta karanteenin vuoksi ei pääse takaisin taloon vai jääkö taloon ja elää implantitta loppukauden. Käsittääkseni haitta on nyt lähinnä kosmeettinen, pitää maskia, koska jotain kauheita tynkiä/ei mitään suussa näkyvillä.
Ketä sinne notskille ny menee??
Torstaina tapahtuu valehäätö. Illalla taisi Laura ja Milena olla jo asian jälijillä. Voi miksi, se häätö tapahtuu silloin? Parempi olisi ollut, että su on mukamas tuplahäätö ja se häädön parempi kilpailija ois palannu taloon vaiks tiistaina ja olisi ollut immuniteetti valmiina. Nythän tuon varmaan arvaa suurin osa ja "häädetyksi" tulee joku Merve ja varsinaisen häädön kokee joku Rooman porukasta.