Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?
Itse Tuula solmi niitä naruja ja veti hampailla niitä tiukemmalle. Ihan oma moka. Kun kerran jo aikaisemminkin implantit irronneet niin luulis ettei tommosta mene tekemään.
Tuula ollut pyörä onnettomuudessa niin ilmeisesti meni ne 3 hammasta.
En usko, että Tuula on ollut pyörä. Ei onnettomuudessa eikä muulloinkaan.
äsken kertoi 247
Onks se ollu pyöräki? Kaikkee se..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nappe vöhki pöhkin kirjoitti:
Löytyikö ne Tuulan hampaat? Äkkiä talteen. Nappe saattaa luulla pähkinöiksi ja pistää suuhunsa.
No Tuula saa ne vuorokauden kuluttua suuhunsa.
Heidi itkee kyllä nyt jotain muuta kun Tuulan implantteja, ei oo kipua, ei verta ei särkyä, esteettinen haitta ja tietenkin soseutettu safka, onneksi on musta naamio
Miksi pitäis olla soseutettu safka? Onhan sillä poskihampaat jäljellä, niillä se ennenkin on safkansa märehtinyt suu auki alaleuka puolelta toiselle liikkuen.
Kyllä saadaan kuulla loppukausi Tuula ja Tuulan hampaita jos jää..
Tuli tuotannollekiin ylläri miten toimia koska tuota siltaa ei tuolla laiteta ja sitten joutuu karanteeniin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?
Itse Tuula solmi niitä naruja ja veti hampailla niitä tiukemmalle. Ihan oma moka. Kun kerran jo aikaisemminkin implantit irronneet niin luulis ettei tommosta mene tekemään.
Tuula ollut pyörä onnettomuudessa niin ilmeisesti meni ne 3 hammasta.
En usko, että Tuula on ollut pyörä. Ei onnettomuudessa eikä muulloinkaan.
äsken kertoi 247
Onks se ollu pyöräki? Kaikkee se..
Tottakai Tuula on ollu pyörä, valoton sellainen, on sitä joku joskus polkenu, kolme lasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Milena ollu Lauran ja kumppaneiden leirissä?
On. Oletko seurannut koosteita? Wc:ssä on heidän jengillä vääntöä ketkä laitetaan häätöön.
Kuka voi tota Merve löllykän vartaloa pitää kauniina. Hirveältä näyttää tuossa asussa nyt. Eilen lähetyksessä rintavalle epäsopiva paita. Myötähäpeä iski.
Muodokas näyttävä vartalo - ottajia riittää. Eikä ole mikään lähiön pubiruusu leoparditrikoissa kuten niin moni suomalainen selluliittipylly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nappe vöhki pöhkin kirjoitti:
Löytyikö ne Tuulan hampaat? Äkkiä talteen. Nappe saattaa luulla pähkinöiksi ja pistää suuhunsa.
No Tuula saa ne vuorokauden kuluttua suuhunsa.
Heidi itkee kyllä nyt jotain muuta kun Tuulan implantteja, ei oo kipua, ei verta ei särkyä, esteettinen haitta ja tietenkin soseutettu safka, onneksi on musta naamio
Miksi pitäis olla soseutettu safka? Onhan sillä poskihampaat jäljellä, niillä se ennenkin on safkansa märehtinyt suu auki alaleuka puolelta toiselle liikkuen.
:D
Vierailija kirjoitti:
Onko Tuulalla käytössään mitään muuta pronominia kuin yksikön ensimmäinen? Minä, minulla, minulle, minusta... Loputonta!
Ja puhuu itsestään kolmannessa persoonassa.
On myös tavallista, että pienet lapset puhuvat itsestään kolmannessa persoonassa ennen kuin oppivat pronominien käytön.
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei oo oppinu häviämään ja itkee sen takia ja yrittää pedata sen Tuulan takia itkuksi.
Viimeöisen uhoamisen (Reeon kaa) jälkeen tappio kilpailussa varmaan ottaa koville. Olivat niin varmoja Heidin tai Miikan voitosta ja päällikköviikosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuotanto pystyy paljon vaikuttamaan noihin neukkari juttuihin
viime viikolla ylläri ei sinne pässytkään päällikkö niinkö yleensä vaan nää kaks käärmettä sa mennä kaksistaan..jos ois pojat voittanu niin varmast joku eukko päällikkönä niin ois päässy mukaan.
Eikö sinne pääse nimeämiskilpailun voittaja? Ja hän valitsee, kenet ottaa mukaansa?
kamera 2 voi olla 1, Heidi itkee ja pelkää, mitä??? Tuulan 3 hammasta
Miten Tuulan hampaat eivät sitten irronneet jo siinä aikaisemmassa tehtävässä, jossa piti kuljettaa suussa niitä rakennelman palasia?
Vierailija kirjoitti:
Miten Tuulan hampaat eivät sitten irronneet jo siinä aikaisemmassa tehtävässä, jossa piti kuljettaa suussa niitä rakennelman palasia?
implantit on niin miksi riskeerata. Voitontahto. Nyt Tuulan kuuluu voittaa että saa implantit.
Mietin pitkää ketä Milena muistuttaa ja tajusin lopulta, että Milenastahan tulee jotenkin mieleen XXL:n myyjä. Ei siis kukaan yksittäinen, vaan jotenkin yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei oo oppinu häviämään ja itkee sen takia ja yrittää pedata sen Tuulan takia itkuksi.
Viimeöisen uhoamisen (Reeon kaa) jälkeen tappio kilpailussa varmaan ottaa koville. Olivat niin varmoja Heidin tai Miikan voitosta ja päällikköviikosta.
Heidi on voitontahtoinen ja suuri pettymys kun Milena voitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?
Itse Tuula solmi niitä naruja ja veti hampailla niitä tiukemmalle. Ihan oma moka. Kun kerran jo aikaisemminkin implantit irronneet niin luulis ettei tommosta mene tekemään.
Tuula ollut pyörä onnettomuudessa niin ilmeisesti meni ne 3 hammasta.
En usko, että Tuula on ollut pyörä. Ei onnettomuudessa eikä muulloinkaan.
äsken kertoi 247
Ei taatusti kertonut olleensa pyörä. Höpö höpö.
täytyy uudelleen kelata ja katsoa, joko meikä alkaa dementoituun ja naurat päälle
Sadas kymmenes kerta kun Tuula jatkaa ja jatkaa tuota hammasjuttuaan. Rauhoittus nyt. Voi mummo parka ja tullut ihan väärään formaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysät ja peittävät paidat sopisivat Mervelle parhaiten, mutta eipä sellaisia käytä. Kun liian tiukan ja paljastavan paidan kanssa käyttää liian pieneltä näyttäviä paidan alta näkyviä rintaliivejä näyttää entistä kamalammalta.
Mervellä on erittäin kaunis ja erittäin muodokas vartalo. Siinä tönkkötynnyrit ovat tietysti kateellisia.
täytyy myöntää naisena edttä on hyvä vartalo ja varsinkin beba.
Onko tietoa tosta nimeämisnuotiosta tänään eli onko siinä ideana se, että henkilö näkee itseensä kohdistuneita nimeämisperusteluja vai se että kyseisen henkilön omat nimeämisperustelut näytetään sille kuuden porukalle?
Joo siis ensin ajattelin että tyttö kotiin jos noin jotkut legot ottaa koville..
mutta tais kaikki patoutumat purkautua...häviö häätöön joutuu ja Milena näkee ehkä ne Heidin sanomiset...