Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49421/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nappe vöhki pöhkin kirjoitti:

Löytyikö ne Tuulan hampaat? Äkkiä talteen. Nappe saattaa luulla pähkinöiksi ja pistää suuhunsa.

No Tuula saa ne vuorokauden kuluttua suuhunsa.

Heidi itkee kyllä nyt jotain muuta kun Tuulan implantteja, ei oo kipua, ei verta ei särkyä, esteettinen haitta ja tietenkin soseutettu safka, onneksi on musta naamio

Joo siis ensin ajattelin että tyttö kotiin jos noin jotkut legot ottaa koville..

mutta tais kaikki patoutumat purkautua...häviö häätöön joutuu ja Milena näkee ehkä ne Heidin sanomiset...

Vierailija
49422/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?

Itse Tuula solmi niitä naruja ja veti hampailla niitä tiukemmalle. Ihan oma moka. Kun kerran jo aikaisemminkin implantit irronneet niin luulis ettei tommosta mene tekemään.

  Tuula ollut pyörä onnettomuudessa niin ilmeisesti meni ne 3 hammasta. 

En usko, että Tuula on ollut pyörä. Ei onnettomuudessa eikä muulloinkaan.

  äsken kertoi 247

Onks se ollu pyöräki? Kaikkee se..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49423/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nappe vöhki pöhkin kirjoitti:

Löytyikö ne Tuulan hampaat? Äkkiä talteen. Nappe saattaa luulla pähkinöiksi ja pistää suuhunsa.

No Tuula saa ne vuorokauden kuluttua suuhunsa.

Heidi itkee kyllä nyt jotain muuta kun Tuulan implantteja, ei oo kipua, ei verta ei särkyä, esteettinen haitta ja tietenkin soseutettu safka, onneksi on musta naamio

Miksi pitäis olla soseutettu safka? Onhan sillä poskihampaat jäljellä, niillä se ennenkin on safkansa märehtinyt suu auki alaleuka puolelta toiselle liikkuen.

Vierailija
49424/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saadaan kuulla loppukausi Tuula ja Tuulan hampaita jos jää..

Tuli tuotannollekiin ylläri miten toimia koska tuota siltaa ei tuolla laiteta ja sitten joutuu karanteeniin..

Vierailija
49425/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?

Itse Tuula solmi niitä naruja ja veti hampailla niitä tiukemmalle. Ihan oma moka. Kun kerran jo aikaisemminkin implantit irronneet niin luulis ettei tommosta mene tekemään.

  Tuula ollut pyörä onnettomuudessa niin ilmeisesti meni ne 3 hammasta. 

En usko, että Tuula on ollut pyörä. Ei onnettomuudessa eikä muulloinkaan.

  äsken kertoi 247

Onks se ollu pyöräki? Kaikkee se..

Tottakai Tuula on ollu pyörä, valoton sellainen, on sitä joku joskus polkenu, kolme lasta...

Vierailija
49426/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Milena ollu Lauran ja kumppaneiden leirissä? 

On. Oletko seurannut koosteita? Wc:ssä on heidän jengillä vääntöä ketkä laitetaan häätöön.

Kuka voi tota Merve löllykän vartaloa pitää kauniina. Hirveältä näyttää tuossa asussa nyt. Eilen lähetyksessä rintavalle epäsopiva paita. Myötähäpeä iski.

Muodokas näyttävä vartalo - ottajia riittää. Eikä ole mikään lähiön pubiruusu leoparditrikoissa kuten niin moni suomalainen selluliittipylly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49427/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nappe vöhki pöhkin kirjoitti:

Löytyikö ne Tuulan hampaat? Äkkiä talteen. Nappe saattaa luulla pähkinöiksi ja pistää suuhunsa.

No Tuula saa ne vuorokauden kuluttua suuhunsa.

Heidi itkee kyllä nyt jotain muuta kun Tuulan implantteja, ei oo kipua, ei verta ei särkyä, esteettinen haitta ja tietenkin soseutettu safka, onneksi on musta naamio

Miksi pitäis olla soseutettu safka? Onhan sillä poskihampaat jäljellä, niillä se ennenkin on safkansa märehtinyt suu auki alaleuka puolelta toiselle liikkuen.

:D

Vierailija
49428/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tuulalla käytössään mitään muuta pronominia kuin yksikön ensimmäinen? Minä, minulla, minulle, minusta... Loputonta! 

Ja puhuu itsestään kolmannessa persoonassa.

On myös tavallista, että pienet lapset puhuvat itsestään kolmannessa persoonassa ennen kuin oppivat pronominien käytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49429/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo oppinu häviämään ja itkee sen takia ja yrittää pedata sen Tuulan takia itkuksi.

Viimeöisen uhoamisen (Reeon kaa) jälkeen tappio kilpailussa varmaan ottaa koville. Olivat niin varmoja Heidin tai Miikan voitosta ja päällikköviikosta.

Vierailija
49430/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuotanto pystyy paljon vaikuttamaan noihin neukkari juttuihin

viime viikolla ylläri ei sinne pässytkään päällikkö niinkö yleensä vaan nää kaks käärmettä sa mennä kaksistaan..jos ois pojat voittanu niin varmast joku eukko päällikkönä niin ois päässy mukaan.

Eikö sinne pääse nimeämiskilpailun voittaja? Ja hän valitsee, kenet ottaa mukaansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49431/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamera 2 voi olla 1, Heidi itkee ja pelkää, mitä??? Tuulan 3 hammasta

Vierailija
49432/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Tuulan hampaat eivät sitten irronneet jo siinä aikaisemmassa tehtävässä, jossa piti kuljettaa suussa niitä rakennelman palasia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49433/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo14

Vierailija
49434/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Tuulan hampaat eivät sitten irronneet jo siinä aikaisemmassa tehtävässä, jossa piti kuljettaa suussa niitä rakennelman palasia?

  implantit on niin miksi riskeerata. Voitontahto. Nyt Tuulan kuuluu voittaa että saa implantit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49435/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin pitkää ketä Milena muistuttaa ja tajusin lopulta, että Milenastahan tulee jotenkin mieleen XXL:n myyjä. Ei siis kukaan yksittäinen, vaan jotenkin yleisesti.

Vierailija
49436/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo oppinu häviämään ja itkee sen takia ja yrittää pedata sen Tuulan takia itkuksi.

Viimeöisen uhoamisen (Reeon kaa) jälkeen tappio kilpailussa varmaan ottaa koville. Olivat niin varmoja Heidin tai Miikan voitosta ja päällikköviikosta.

  Heidi on voitontahtoinen ja suuri pettymys kun Milena voitti. 

Vierailija
49437/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?

Itse Tuula solmi niitä naruja ja veti hampailla niitä tiukemmalle. Ihan oma moka. Kun kerran jo aikaisemminkin implantit irronneet niin luulis ettei tommosta mene tekemään.

  Tuula ollut pyörä onnettomuudessa niin ilmeisesti meni ne 3 hammasta. 

En usko, että Tuula on ollut pyörä. Ei onnettomuudessa eikä muulloinkaan.

  äsken kertoi 247

Ei taatusti kertonut olleensa pyörä. Höpö höpö.

  täytyy uudelleen kelata ja katsoa, joko meikä alkaa dementoituun ja naurat päälle

Vierailija
49438/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadas kymmenes kerta kun Tuula jatkaa ja jatkaa tuota hammasjuttuaan. Rauhoittus nyt. Voi mummo parka ja tullut ihan väärään formaattiin.

Vierailija
49439/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysät ja peittävät paidat sopisivat Mervelle parhaiten, mutta eipä sellaisia käytä. Kun liian tiukan ja paljastavan paidan kanssa käyttää liian pieneltä näyttäviä paidan alta näkyviä rintaliivejä näyttää entistä kamalammalta.

Mervellä on erittäin kaunis ja erittäin muodokas vartalo. Siinä tönkkötynnyrit ovat tietysti kateellisia.

täytyy myöntää naisena edttä on hyvä vartalo ja varsinkin beba. 

Vierailija
49440/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa tosta nimeämisnuotiosta tänään eli onko siinä ideana se, että henkilö näkee itseensä kohdistuneita nimeämisperusteluja vai se että kyseisen henkilön omat nimeämisperustelut näytetään sille kuuden porukalle?

Ketju on lukittu.