Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49381/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on äänestänyt merveä, merve on äänestänyt heidiä. Turhaa haukkua kumpaakaan siis tästä. 

Vierailija
49382/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä käy niin että tyttöporukan äänillä Heidi menee valehäätöön :D no tuleepahan dramaa ja pelikirjat sekaisin,

Tää ois täydellisintä mitä vois tapahtua! Heidi hyötyy eniten.

Ne valehäätää Sallan koska arvaavat tämän olevan valehäätö ja sitten iskevät Heidille ja Reeolle ja ehkä myös Miikalle pisteitä sunnuntain häätöön. Tää voi olla kohtalokas viikko Heidille, ikävä kyllä. Olen sitä mieltä että ei normitilanteessa tippuisi mutta jos vastassa olisikin Reeo, Miikka ja vaikka Sofia niin vaikeaksi voi mennä..

Toivon kyllä siis tosi paljon ettei tämä skenaario toteutuisi. Liputan Heidiä loppuun saakka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49383/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meeven takapuoli ei voi ollluonnollinen, ellei ole afrikkalainen. Vai onko turkkilaisillakin tollaiset ihnepyllyt muka? Ihan omituinen.

Kyllähän samaa taustaa, siis suomalainen äiti ja turkkilainen isä olevalla Jasmiinalla oli samaa muotoa olevia muotoja.

Kyllä se on ihan ehta kirurgin tekemä arse.

Kuka oikeasti haluaa tuollaisen? Itselläni on läskipylly kun olen läski muutenkin ja pienen kiinteän pyllyn mieluiten ottaisin.

Mervellä on muodokas peppu, ei ollenkaan sellainen iso peppu kuin monilla Suomi-naisilla. Hänellä olisi lahjoja tverkkaukseen.

Mervekö nousisi makuuasennosta?

Vierailija
49384/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä käy niin että tyttöporukan äänillä Heidi menee valehäätöön :D no tuleepahan dramaa ja pelikirjat sekaisin,

Ne valehäätää Sallan koska arvaavat tämän olevan valehäätö ja sitten iskevät Heidille ja Reeolle ja ehkä myös Miikalle pisteitä sunnuntain häätöön. Tää voi olla kohtalokas viikko Heidille, ikävä kyllä. Olen sitä mieltä että ei normitilanteessa tippuisi mutta jos vastassa olisikin Reeo, Miikka ja vaikka Sofia niin vaikeaksi voi mennä..

Millä ilveellä toi vähemmistö sais kaikki roomalaiset häätöön?? Haloo 😂 hyvä kun saavat edes yhtä kun eivät osaa pisteitäkään jakaa fiksusti. Jäi Reeokin häädöstä pois sillon kun sanoivat, että laittavat Reeon häätöön... no todellisuudessa Reeo ei olisi ollut häädössä ellei Heidi ja Mia ois laittaneet sitä sinne.

Vierailija
49385/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee yksi luku lisää Tuulan monologiin. BB talossakin kilpailin niin, että hampaat irtosivat. Olen minä niin sitkeä sissi. Ja empaattinen ja aito ja hyväsydäminen jne.

Vierailija
49386/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät ja peittävät paidat sopisivat Mervelle parhaiten, mutta eipä sellaisia käytä. Kun liian tiukan ja paljastavan paidan kanssa käyttää liian pieneltä näyttäviä paidan alta näkyviä rintaliivejä näyttää entistä kamalammalta.

Vierailija
49387/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aivan täynnä tuota miikan moraalisointia!!  nytkin tuolla jotain jeesustelee, että jos tuula menee hammaslääkäriin se on siinä, eikä saisi tulla takaisin. Aika moni bb kilpailija on käynyt hamppilääkärissä ja tullut takas. Olis hiljaa välillä eikä aina alottais tuota moraalisaarnaa

Silloin yhtenä kautena nehän kävi monta kertaa talon ulkopuolella, ainakin siellä jossain tuulitunnelissa ja leffassa. 

Vierailija
49388/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Milena jo päättäny ketkä pääsee kattoo vähän videoita?

Vierailija
49389/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aivan täynnä tuota miikan moraalisointia!!  nytkin tuolla jotain jeesustelee, että jos tuula menee hammaslääkäriin se on siinä, eikä saisi tulla takaisin. Aika moni bb kilpailija on käynyt hamppilääkärissä ja tullut takas. Olis hiljaa välillä eikä aina alottais tuota moraalisaarnaa

Mitäs sitten jos olisi asukasvaihto, siinä tapaa aika monta ihmistä talon ulkopuolelta :D

Vierailija
49390/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ilveellä toi vähemmistö sais kaikki roomalaiset häätöön?? Haloo 😂 hyvä kun saavat edes yhtä kun eivät osaa pisteitäkään jakaa fiksusti. Jäi Reeokin häädöstä pois sillon kun sanoivat, että laittavat Reeon häätöön... no todellisuudessa Reeo ei olisi ollut häädössä ellei Heidi ja Mia ois laittaneet sitä sinne.

Siinä on pikkase tekemistä :----D nyt kun Tuula ja Nabbekin siirtyny selvästikin Reeon leiriin. Jää kiusaajatytöt kakkoseksi.

Vierailija
49391/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat eivät ole työkaluja..... tiedoksi kaikille

Vierailija
49392/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ei taida päästä iltanuotiolle. Meinaan jos saa ajan hamppulääjärille tälle päivälle. Mulla irtos myös ja jouduttiin ottamaan yksi hamnas lisää ja sitä massaa suuhun ym. Meni monta tuntia.

Vierailija
49393/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?

Vierailija
49394/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin korona-aika ja mahdolliset karanteenit ovat voineet tehdä muutoksia aiempiin käytäntöihin.

Vierailija
49395/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula on ihan hysteerinen. Mahtaa romahtaa kun ei pysty jatkamaan talossa.

Vierailija
49396/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat pistää Heidin häätöön. Jos tosiaan on valehäätö ja Heidi palaa takaisin , niin on ilmeet muijilla varmaan kivat. Nyt odotan millainen Milena on päällikkönä. Kovasti kehui miten on niin hyvä ja olisi tehnyt toisin kun Heidi.

Vierailija
49397/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysät ja peittävät paidat sopisivat Mervelle parhaiten, mutta eipä sellaisia käytä. Kun liian tiukan ja paljastavan paidan kanssa käyttää liian pieneltä näyttäviä paidan alta näkyviä rintaliivejä näyttää entistä kamalammalta.

Mervellä on erittäin kaunis ja erittäin muodokas vartalo. Siinä tönkkötynnyrit ovat tietysti kateellisia.

Vierailija
49398/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla todella huomiohakuinen henkilö, kun pitää pudottaa jopa hampaat suustaan, että saisi huomiota osakseen.

Vierailija
49399/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?

Itse Tuula solmi niitä naruja ja veti hampailla niitä tiukemmalle. Ihan oma moka. Kun kerran jo aikaisemminkin implantit irronneet niin luulis ettei tommosta mene tekemään.

Vierailija
49400/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella harmittava hammasvahinko Tuulalle. Tuula joutuu hammaslääkäriin ja paluu taloon voisi onnistua vasta uuden karanteenin jälkeen. Harmillisesti tämä taitaa tarkoittaa Tuulan kisan loppumista.

Ei tule Tuula enää takaisin. Ei niitä uusia kapuloita noin vain sinne suuhun taiota. Tai sitten tulee takaisin ilman hampaita pilli - soseruokinnalle. Uusien saaminen voi kestää viikkoja ja kestääkin.

Ihan varmaan tulee. Saa jotkut väliaikaset tekarit.

Ketju on lukittu.