Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milenan kannattaakin sit miettii tarkkaan ketkä sinne nuotiolle tunkee meinaan ite antanu pisteitä niin monille 🤣
Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meeven takapuoli ei voi ollluonnollinen, ellei ole afrikkalainen. Vai onko turkkilaisillakin tollaiset ihnepyllyt muka? Ihan omituinen.
Kyllähän samaa taustaa, siis suomalainen äiti ja turkkilainen isä olevalla Jasmiinalla oli samaa muotoa olevia muotoja.
Kyllä se on ihan ehta kirurgin tekemä arse.
Kuka oikeasti haluaa tuollaisen? Itselläni on läskipylly kun olen läski muutenkin ja pienen kiinteän pyllyn mieluiten ottaisin.
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaja Milenasta päällikkö. Tämäpä hienoa.
aivan upeeta Milenan voitto, satakiloinen jenkkifutari sanoi itse toissa su.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs on Heidin läheisin ystävä Reeo. Miksi ei oo lohduttamassa?? Onko taikina tärkeämpää??
nyt kaivattaisiin Reeoa lohduttamaan, Salla siellä lohduttaa. Heidillä paineita ja hikkaa tulee useasti. Stressi kai.
Hukkaa tulee useasti. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo Heidi itkee. Onko Merven jengi jo laittanut sen pillittämään? Hyvää työtä jos on. Salla pitää vielä saada parkumaan niin tietävät paikkansa.
Salla on kova luu Heidiin verrattuna.
Sallahan on kai 38 vee, johan siihen mennessä on kokenut yhtä sun toista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs on Heidin läheisin ystävä Reeo. Miksi ei oo lohduttamassa?? Onko taikina tärkeämpää??
Ei Reeo sen frendi oo. Reeo tykkää suosituista kimmoista eli Mervestä ja Laurasta. Milenastakin se tykkää nyt kun se voitti. Heidi on ihan nössö ja äänestetään ulos Sallan kanssa seuraavaksi.
Ei se välitä noista kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.
Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meeven takapuoli ei voi ollluonnollinen, ellei ole afrikkalainen. Vai onko turkkilaisillakin tollaiset ihnepyllyt muka? Ihan omituinen.
Kyllähän samaa taustaa, siis suomalainen äiti ja turkkilainen isä olevalla Jasmiinalla oli samaa muotoa olevia muotoja.
Kyllä se on ihan ehta kirurgin tekemä arse.
Kuka oikeasti haluaa tuollaisen? Itselläni on läskipylly kun olen läski muutenkin ja pienen kiinteän pyllyn mieluiten ottaisin.
meinaatko että on nk brassi kohotus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.
Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?
Reeo ja Heidi pitivät yöllistä juttu hetkeä, Milena ja Merve häätöön
Vierailija kirjoitti:
Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.
Ai Heidikö nyt on petturi :-D Lauran jengihän tässä on puukottamassa häntä selekään ja hyvä niin. Heidi toivottavasti valehäädetään.
Jos implantti irtoaa, sehän sattuu heti eikä kaikki kolme kerralla irtoa. Taitaa puhua osaproteesista, eikö älyä lähteä kotiin minä lähtisin heti.
Vierailija kirjoitti:
Heidi ei oo oppinu häviämään ja itkee sen takia ja yrittää pedata sen Tuulan takia itkuksi.
Outoa kun ottaa huomioon hänen jalkapallotaustansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meeven takapuoli ei voi ollluonnollinen, ellei ole afrikkalainen. Vai onko turkkilaisillakin tollaiset ihnepyllyt muka? Ihan omituinen.
Kyllähän samaa taustaa, siis suomalainen äiti ja turkkilainen isä olevalla Jasmiinalla oli samaa muotoa olevia muotoja.
Kyllä se on ihan ehta kirurgin tekemä arse.
Kuka oikeasti haluaa tuollaisen? Itselläni on läskipylly kun olen läski muutenkin ja pienen kiinteän pyllyn mieluiten ottaisin.
Mervellä on muodokas peppu, ei ollenkaan sellainen iso peppu kuin monilla Suomi-naisilla. Hänellä olisi lahjoja tverkkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs on Heidin läheisin ystävä Reeo. Miksi ei oo lohduttamassa?? Onko taikina tärkeämpää??
Ei Reeo sen frendi oo. Reeo tykkää suosituista kimmoista eli Mervestä ja Laurasta. Milenastakin se tykkää nyt kun se voitti. Heidi on ihan nössö ja äänestetään ulos Sallan kanssa seuraavaksi.
Reeo ja Heidi kaveeraa ja suunnittelee häätöjä joka ilta tuntitolkulla sen jälkeen ku muut ovat menneet nukkumaan. Heidi on moneen kertaan sanonut et Reeo on hälle läheisin tuolla. No Reeohan ei pittaa Heidistä muuta ku silloin äänestetään.
Vierailija kirjoitti:
Eli valehäädössä: Milena, Mia, Sofia, Laura ja Merve äänestävät Heidiä/Reeoa
Reeo, Miikka, Nabaz, Heidi ja Salla äänestävät Miaa
Päällikön ääni ratkaisee ja Heidi tai Reeo häädetään
Tuotannolla ei ole paljon varaa enää pelleillä asukkaiden häädöillä siten että asukkaat itse häätävät ulos. Asukkaita ei ole enää kovinkaan paljoa jäljellä. Kun tuotannon mukaan häädössä pitää olla aina 4 asukasta, joten on typerää pitää näitä valehäätöjä vaikka valehäädössä ei putoa kyseinen henkilö. Lapsellista toimintaa tuotannon osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meeven takapuoli ei voi ollluonnollinen, ellei ole afrikkalainen. Vai onko turkkilaisillakin tollaiset ihnepyllyt muka? Ihan omituinen.
Kyllähän samaa taustaa, siis suomalainen äiti ja turkkilainen isä olevalla Jasmiinalla oli samaa muotoa olevia muotoja.
Kyllä se on ihan ehta kirurgin tekemä arse.
Kuka oikeasti haluaa tuollaisen? Itselläni on läskipylly kun olen läski muutenkin ja pienen kiinteän pyllyn mieluiten ottaisin.
Mervellä on muodokas peppu, ei ollenkaan sellainen iso peppu kuin monilla Suomi-naisilla. Hänellä olisi lahjoja tverkkaukseen.
Merven tarakka näyttää isommalta kuin onkaan, koska hänellä on kapea vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Missäs on Heidin läheisin ystävä Reeo. Miksi ei oo lohduttamassa?? Onko taikina tärkeämpää??
Tajusi vaan, että tuli valittua heikoin lenkki liittolaiseksi. Yrittää epätoivoisesti päästä nyt menonaisten porukkaan, ettei kisa loppuis lyhyeen. Eikä reeolla nyt muutenkaan taida lohdutustaidot olla kovin hyvin hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.
Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?
Reeo ja Heidi pitivät yöllistä juttu hetkeä, Milena ja Merve häätöön
Et vastannut kysymykseen. Onko luvannut Mervelle olla nimeämättä? Mervehän on itsekin nimeämässä Heidiä. Että en kyllä ymmärrä miten toisin päin ihan fine ja toisin päin petturuutta? Hohhoijjaa.
Eli valehäädössä: Milena, Mia, Sofia, Laura ja Merve äänestävät Heidiä/Reeoa
Reeo, Miikka, Nabaz, Heidi ja Salla äänestävät Miaa
Päällikön ääni ratkaisee ja Heidi tai Reeo häädetään