Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49321/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valehäädössä: Milena, Mia, Sofia, Laura ja Merve äänestävät Heidiä/Reeoa

Reeo, Miikka, Nabaz, Heidi ja Salla äänestävät Miaa

Päällikön ääni ratkaisee ja Heidi tai Reeo häädetään

Vierailija
49322/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenan kannattaakin sit miettii tarkkaan ketkä sinne nuotiolle tunkee meinaan ite antanu pisteitä niin monille 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49323/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.

Vierailija
49324/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meeven takapuoli ei voi ollluonnollinen, ellei ole afrikkalainen. Vai onko turkkilaisillakin tollaiset ihnepyllyt muka? Ihan omituinen.

Kyllähän samaa taustaa, siis suomalainen äiti ja turkkilainen isä olevalla Jasmiinalla oli samaa muotoa olevia muotoja.

Kyllä se on ihan ehta kirurgin tekemä arse.

Kuka oikeasti haluaa tuollaisen? Itselläni on läskipylly kun olen läski muutenkin ja pienen kiinteän pyllyn mieluiten ottaisin.

Vierailija
49325/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaaja Milenasta päällikkö. Tämäpä hienoa.

  aivan upeeta Milenan voitto, satakiloinen jenkkifutari sanoi itse toissa su. 

Vierailija
49326/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs on Heidin läheisin ystävä Reeo. Miksi ei oo lohduttamassa?? Onko taikina tärkeämpää??

  nyt kaivattaisiin Reeoa lohduttamaan, Salla siellä lohduttaa. Heidillä paineita ja hikkaa tulee useasti. Stressi kai. 

Hukkaa tulee useasti. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49327/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jo Heidi itkee. Onko Merven jengi jo laittanut sen pillittämään? Hyvää työtä jos on. Salla pitää vielä saada parkumaan niin tietävät paikkansa.

Salla on kova luu Heidiin verrattuna.

  Sallahan on kai 38 vee, johan siihen mennessä on kokenut yhtä sun toista

Vierailija
49328/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs on Heidin läheisin ystävä Reeo. Miksi ei oo lohduttamassa?? Onko taikina tärkeämpää??

Ei Reeo sen frendi oo. Reeo tykkää suosituista kimmoista eli Mervestä ja Laurasta. Milenastakin se tykkää nyt kun se voitti. Heidi on ihan nössö ja äänestetään ulos Sallan kanssa seuraavaksi.

Ei se välitä noista kenestäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49329/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.

Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?

Vierailija
49330/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meeven takapuoli ei voi ollluonnollinen, ellei ole afrikkalainen. Vai onko turkkilaisillakin tollaiset ihnepyllyt muka? Ihan omituinen.

Kyllähän samaa taustaa, siis suomalainen äiti ja turkkilainen isä olevalla Jasmiinalla oli samaa muotoa olevia muotoja.

Kyllä se on ihan ehta kirurgin tekemä arse.

Kuka oikeasti haluaa tuollaisen? Itselläni on läskipylly kun olen läski muutenkin ja pienen kiinteän pyllyn mieluiten ottaisin.

  meinaatko että on nk brassi kohotus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49331/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.

Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?

Reeo ja Heidi pitivät yöllistä juttu hetkeä, Milena ja Merve häätöön

Vierailija
49332/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.

Ai Heidikö nyt on petturi :-D Lauran jengihän tässä on puukottamassa häntä selekään ja hyvä niin. Heidi toivottavasti valehäädetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49333/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos implantti irtoaa, sehän sattuu heti eikä kaikki kolme kerralla irtoa. Taitaa puhua osaproteesista, eikö älyä lähteä kotiin minä lähtisin heti.

Vierailija
49334/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ei oo oppinu häviämään ja itkee sen takia ja yrittää pedata sen Tuulan takia itkuksi.

Outoa kun ottaa huomioon hänen jalkapallotaustansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49335/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meeven takapuoli ei voi ollluonnollinen, ellei ole afrikkalainen. Vai onko turkkilaisillakin tollaiset ihnepyllyt muka? Ihan omituinen.

Kyllähän samaa taustaa, siis suomalainen äiti ja turkkilainen isä olevalla Jasmiinalla oli samaa muotoa olevia muotoja.

Kyllä se on ihan ehta kirurgin tekemä arse.

Kuka oikeasti haluaa tuollaisen? Itselläni on läskipylly kun olen läski muutenkin ja pienen kiinteän pyllyn mieluiten ottaisin.

Mervellä on muodokas peppu, ei ollenkaan sellainen iso peppu kuin monilla Suomi-naisilla. Hänellä olisi lahjoja tverkkaukseen.

Vierailija
49336/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs on Heidin läheisin ystävä Reeo. Miksi ei oo lohduttamassa?? Onko taikina tärkeämpää??

Ei Reeo sen frendi oo. Reeo tykkää suosituista kimmoista eli Mervestä ja Laurasta. Milenastakin se tykkää nyt kun se voitti. Heidi on ihan nössö ja äänestetään ulos Sallan kanssa seuraavaksi.

Reeo ja Heidi kaveeraa ja suunnittelee häätöjä joka ilta tuntitolkulla sen jälkeen ku muut ovat menneet nukkumaan. Heidi on moneen kertaan sanonut et Reeo on hälle läheisin tuolla. No Reeohan ei pittaa Heidistä muuta ku silloin äänestetään.

Vierailija
49337/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli valehäädössä: Milena, Mia, Sofia, Laura ja Merve äänestävät Heidiä/Reeoa

Reeo, Miikka, Nabaz, Heidi ja Salla äänestävät Miaa

Päällikön ääni ratkaisee ja Heidi tai Reeo häädetään

Tuotannolla ei ole paljon varaa enää pelleillä asukkaiden häädöillä siten että asukkaat itse häätävät ulos. Asukkaita ei ole enää kovinkaan paljoa jäljellä. Kun tuotannon mukaan häädössä pitää olla aina 4 asukasta, joten on typerää pitää näitä valehäätöjä vaikka valehäädössä ei putoa kyseinen henkilö. Lapsellista toimintaa tuotannon osalta.

Vierailija
49338/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meeven takapuoli ei voi ollluonnollinen, ellei ole afrikkalainen. Vai onko turkkilaisillakin tollaiset ihnepyllyt muka? Ihan omituinen.

Kyllähän samaa taustaa, siis suomalainen äiti ja turkkilainen isä olevalla Jasmiinalla oli samaa muotoa olevia muotoja.

Kyllä se on ihan ehta kirurgin tekemä arse.

Kuka oikeasti haluaa tuollaisen? Itselläni on läskipylly kun olen läski muutenkin ja pienen kiinteän pyllyn mieluiten ottaisin.

Mervellä on muodokas peppu, ei ollenkaan sellainen iso peppu kuin monilla Suomi-naisilla. Hänellä olisi lahjoja tverkkaukseen.

Merven tarakka näyttää isommalta kuin onkaan, koska hänellä on kapea vyötärö.

Vierailija
49339/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs on Heidin läheisin ystävä Reeo. Miksi ei oo lohduttamassa?? Onko taikina tärkeämpää??

Tajusi vaan, että tuli valittua heikoin lenkki liittolaiseksi. Yrittää epätoivoisesti päästä nyt menonaisten porukkaan, ettei kisa loppuis lyhyeen. Eikä reeolla nyt muutenkaan taida lohdutustaidot olla kovin hyvin hallussa.

Vierailija
49340/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi paljastuu tänään petturiksi. Merville ääniä ropissut. Heidi itkee sitäkin.

Onko luvannut olla nimeämättä Merveä?

Reeo ja Heidi pitivät yöllistä juttu hetkeä, Milena ja Merve häätöön

Et vastannut kysymykseen. Onko luvannut Mervelle olla nimeämättä? Mervehän on itsekin nimeämässä Heidiä. Että en kyllä ymmärrä miten toisin päin ihan fine ja toisin päin petturuutta? Hohhoijjaa.

Ketju on lukittu.